Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lentojen varaaminen kannattaa enemmän matkatoimistosta kuin esim ba.com?

Vierailija
21.03.2013 |

Eli voiko olla halvempaa sitä kautta? Tiedän että riippuu tilanteesta mutta yleensä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärsinkö nyt oikein? Matkatoimistosta lipun voi saada halvemmalla koska matkatoimisto voi sen löytää halvemmalla kuin itse esim. ba.com:ta mutta jos itse etsin Momondon tai Skyskannerin kautta niin silloin matkatoimiston käyttäminen ei kannata?

Kyseessä kaukomatka ja paluu eri kaupungista kuin minne lentäessä.

Vierailija
2/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Päivän hinta vaihtelee kummallakin, mutta matkatoimisto ottaa varausmaksua 30-40€ per nuppi. Lentoyhtiöiden lennot varataan yleensä netistä ja silloin maksu max 10€, usein 0€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 20:43"]

Eli ymmärsinkö nyt oikein? Matkatoimistosta lipun voi saada halvemmalla koska matkatoimisto voi sen löytää halvemmalla kuin itse esim. ba.com:ta mutta jos itse etsin Momondon tai Skyskannerin kautta niin silloin matkatoimiston käyttäminen ei kannata?

Kyseessä kaukomatka ja paluu eri kaupungista kuin minne lentäessä.

[/quote]

Ehkä olisi parempi vaan jättää se matka varaamatta ja jäädä kotiin?

Vierailija
4/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan lennot halvatlennot.comin kautta ja ne on aina tähän asti olleet halvemmat kuin mitään muuta kautta. Nyt meille kävi niin, että Air Baltic ei enää lennäkään niitä yhteyksiä mitä oltiin varattu ja suoraan lentoyhtiön kautta saatiin korvaavat lennot samaan hintaan.

Pitempi matka-aika tuli, mutta lentoyhtiö korvaa matkalla tulevat yöpymiset ja matkat hotelliin ja sieltä takaisin lentoasemalle. Meillä ei ole onneksi väliä pidemmällä matka-ajalla ja vietämme pari yötä ihan bonuksena Riikassa tutustuen siihen kaupunkiin. Saamme rauhassa viipyillä eikä tule stressiä.

Vierailija
5/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
6/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan aina liput ba.comista ei tule koskaan virheitä ja homma hoituu aina hyvin, niiden sivut on erittäin hyvät, musta on parempi kun ei ole välikäsiä, istumapaikan varaaminen on tosin aika kallista ba:lla.

Vierailija
7/7 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla halvempaa. Erityisesti monimutkaisemmissa lentolipuissa (kaukomatkat, paluu eri kaupungista kuin minne mennessä lentää, yms) matkatoimisto löytää sen oikean lipun oikeaan hintaan.

Joku ihan perus Helsinki-Lontoo-Helsinki kannattaa ottaa vaikka sieltä ba.com:sta (kunhan on ensin tarkistanut tarjonnan esim. Momondon tai Skyskannerin kautta).