Rintsikat ei pysy. Mitä teen väärin?
Käytän vain sellaisten oikeiden rintsikkamerkkien valmistamia rintsikoita, enkä mitään ihan halpoja. Ulkonäköä tärkeämpi minulle on hyvä istuvuus ja käyttömukavuus. Kokoni on 75DD (tai 80 D) , riippuu vähän merkistä. Useimmat rintsikat on alusvaateliikkeen tai alusvaateosaston myyjän valitsema koko (siis että myyjä tulee koppiin katsomaan, että on oikea koko). Tissit ei kuitenkaan pysy kupeissa kumartuessa, olkaimet valuu niin että joudun niitä koko ajan nostelemaan, kupit valahtaa alas jos en nosta olkaimia, tuntuu että liivit jotenkin pyörii päällä vaikka ympärys on silleen tiukka, että saattaa jäädä punaiset jäljet ihoon. Mitä teen väärin? Miten löydän liivit, jotka pysyy?
Kommentit (24)
Mulla on taas se ongelma, että toinen olkain pysyy päällä hyvin, toinen valuu koko ajan :-(
Johtuu täysin siitä, että vaikka ympärysmitta on sama, niin tissit on keskenään erikokoiset.
Melkein kuppikoko eroa :-/.
Tähän päivään mennessä (ikää 40+) en ole löytänyt sellaisia liivejä, jotka sopisivat. Urheiluliivit OK, mutta kyllähän sitä joskus haluais käyttää muitakin liivejä, kuin niitä
Jospa laittaisit ne olkaimet oikeille paikoilleen. Ne "tissikupit" ei tule olkapäille. Auwink. ;)
Eri malleissa on olkaimet eri kohdissa. Balconette malleissa on yleensä tosi reunassa olkaimet, joten ne valuu helposti. Ja sama tuo ongelma että rinnat ei pysy kupeissa. Kokeile jotain toppaamatonta mallia, jossa kangas peittää koko rinnan. Esim. Triumphilla useita hyvin istuvia malleja.
Väärä malli? Liian iso ympärys? Mä tykkään käyttää liivejä, joissa selässä olkaimet menevät ristiin. Paras on nykyään full cup + selästä kiinni olevat olkaimet - vähän samaan tapaan kuin urheiluliiveissä. Kokoni on 70G. Nuorempana balconette ja push up oli hyvät, kun rinnat oli pienemmät ja kiinteämmät.