Mielipiteenne tästä mekosta
Mitä tuumitte, sopisiko tällainen mekko 35-vuotiaalle mammalle? Olen hoikka mutta lyhyt. Onko tuo mielestänne mummomainen? Ajattelin siis ommella suurikukkaisesta kankaasta kuvan kaltaisen mekon ensi kesäksi. Lisäksi tekisin samasta kankaasta vyötärönauhan.
Kommentit (77)
Tuo mitta lyhentää entisestään, korkkareiden kanssa voi olla ihan kiva.
Tuo pituus on mummomainen, eikä sovi varsinkaan lyhyelle. Tekisin joko polvimittaisen tai sitten ihan maksin. Muuten kiva!
Kauhea mummokaapu, sori. (Ja tämä ihan keski-ikäisen mielipide)
Ei millään pahalla...mutta on oikeesti ihan kamala, olitpa sitten pitkä tai pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitta lyhentää entisestään, korkkareiden kanssa voi olla ihan kiva.
Ajattelinkin korkojen kanssa käyttää,mielestäni yhdessä kuvassa näytti hyvältä kun mallilla oli korkeat korot. Ei ainakaan matalat käy.
Ihana kangas😍 Malli liian "kaapu " omaan makuuni.
Aika pliisu. Voisitko vielä miettiä jotain kirkkaampaa ja runsaskuvioisenpaa kangasta.
Kuin joku 70-luvun navettatakki.😂Ehkä se on sitten sitä uusinta hottia...
Vierailija kirjoitti:
Kauhea mummokaapu, sori. (Ja tämä ihan keski-ikäisen mielipide)
Olen lähes 60 v ja ikimaailmassa en pukisi kyseistä muodotonta kaapua päälleni. Istuvuus kuin säkkissä ja luulenpa että säkki vielä näyttäisi paremmalta.
Mulle tuli heti mieleen Mumbai tuosta mekosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kangas😍 Malli liian "kaapu " omaan makuuni.
Näin itsekin ajattelin. Kävisi joka säällä ja tekisin taskutkin. Värejä uskaltaa tässä iässä jo käyttää. Nuorempana olisin kauhistunut.
Nuoruudessani mummoilla oli noita taskumekkoja,siksi vielä emmin. Jonkinlainen Tyyne-mummo tulee mieleen.
Ap
Olkapäiltä roikkuva muodoton purje
Parahdin ääneen kuvan nähdessäni, enkä yleensä pienistä pelästy. Toi on ihan järkyttävän ruma.
Ja tässä unohtunut linkki
https://www.mytheresa.com/en-de/dodo-bar-or-floral-cotton-dress-1206305…