Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikat ei pysy. Mitä teen väärin?

Vierailija
15.03.2019 |

Käytän vain sellaisten oikeiden rintsikkamerkkien valmistamia rintsikoita, enkä mitään ihan halpoja. Ulkonäköä tärkeämpi minulle on hyvä istuvuus ja käyttömukavuus. Kokoni on 75DD (tai 80 D) , riippuu vähän merkistä. Useimmat rintsikat on alusvaateliikkeen tai alusvaateosaston myyjän valitsema koko (siis että myyjä tulee koppiin katsomaan, että on oikea koko). Tissit ei kuitenkaan pysy kupeissa kumartuessa, olkaimet valuu niin että joudun niitä koko ajan nostelemaan, kupit valahtaa alas jos en nosta olkaimia, tuntuu että liivit jotenkin pyörii päällä vaikka ympärys on silleen tiukka, että saattaa jäädä punaiset jäljet ihoon. Mitä teen väärin? Miten löydän liivit, jotka pysyy?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitat väärän kokoisia liivejä. Kaikki merkit viittaavat siihen, että kokosi ei ole 75DD tai 80D. Valuvat olkaimet on merkki liian isosta ympäryksestä ja tissien pullahtaminen johtuu liian pienestä ja/tai väärän mallisesta kupista. Mitkä on mittasi rintojen alta ja päältä?

Vierailija
2/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä läski , ei silloin mikään pysy napakasti päällä, uppoaa ja venyy johonki suuntaan joka askeleella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ostanut Lidlin halpis rintsikoita. Koko 85C.

Hyvin istuu ja tuntuu mukavilta päällä.

Hinta oli viimeksi 4.99.

Ostin kolmet.

Vierailija
4/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippuu aina olkaimet vaikkka mikä olisi. Ei voi mitään, kun on alapäin jyrkästi viettävät ja kapeat hartiat. Olkapääni ovat hieman kapeammat kuin kroppa tissien kohdalta, joten ei ne oikein voi pysyä kun olkaimet lähtee ihan liivin sivulta ylöspäin.

Vierailija
5/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkonäköä tärkeämpi minulle on hyvä istuvuus ja käyttömukavuus."

Vastasit itse itsellesi.

Jos ulkonäkö on tärkeämpi kuin istuvuus, niin ei mikään ihme ettei rintsikat pysy päällä.

Vierailija
6/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koikeile full cup -liivejä. Ne peittää koko rinnan, jolloin kumartaessa tissit ei putoa ulos liiveistä.

Vierailija
7/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa kirjoitti:

Vastasit itse itsellesi.

Jos ulkonäkö on tärkeämpi kuin istuvuus, niin ei mikään ihme ettei rintsikat pysy päällä.

Lue ja ymmärrä.

Vierailija
8/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa kirjoitti:

Vastasit itse itsellesi.

No ap sanoi että mukavuus on tärkeämpi?

Vierailija
9/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppien mallissa voi olla vikaa. Mulla ei pysy päällä kuin full-cupit ja minimizerit. T-paitaliivit on ihan hanurista ja balconettet suorastaan s*aatanasta, koolla ei merkitystä vaan rinnan muodolla (löysyydellä). Kokoni on 70E, rinnat pääasiassa kai rasvakudosta (koko vaihtelee painon mukana paljonkin). Ennen käytin jatkuvasti vain urheiluliivejä, mutta niska kipeytyi, kun olkaimet menee niissä liian läheltä toisiaan. Jos sulla on tosi kapeat pullohartiat, niin ehkä löydät avun urheilutopeista? Ne ei ainakaan voi tippua päältä.

Vierailija
10/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tuetut urheiluliivit jotka on takaa ) ( malliset tai X malliset. Ei valu kapeilta olkapäiltä.

Vierailija
11/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olkaimet jatkuvasti valuu niin silloin liivien ympärysmitta on liian suuri.

12/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina ollut tuo ongelma, että olkaimet tippuilevat. Onhan sulla olkaimet riittävän tiukalla, eli siis ei liian pitkät?

Suosittelen myös noita muiden mainitsemia full cup - liivejä. Unohda push upit sun muut.

Löysin KappAhlusta ihanat mustat sileät ja toppaamattomat minimizer- liivit, löytyy isommissakin kuppikoissa. Suosittelen. Nämä todella pysyvät päällä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikä tahansa muu vaate tuntuu huonolta/puristavalta tms päällä, yleensä kokeillaan toista kokoa. Miksei siis rintsikoitakin.

Vierailija
14/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on luisut olkaimet on olkaimia ehkä siirrettävä selkäpuolella keskemmälle. Otat olkaimen vaan irti ja ompelet uudelleen lähemmäs hakasia.

Vierailija
15/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppiliivit.

Vierailija
16/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tippuu aina olkaimet vaikkka mikä olisi. Ei voi mitään, kun on alapäin jyrkästi viettävät ja kapeat hartiat. Olkapääni ovat hieman kapeammat kuin kroppa tissien kohdalta, joten ei ne oikein voi pysyä kun olkaimet lähtee ihan liivin sivulta ylöspäin.

Laita olkaimet takaa ristiin, jos on irto-olkaimet (kaikissa ei tosin ole tarpeeksi pitkät).

Vierailija
17/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ostanut Lidlin halpis rintsikoita. Koko 85C.

Hyvin istuu ja tuntuu mukavilta päällä.

Hinta oli viimeksi 4.99.

Ostin kolmet.

En edes tiedä kuppikokoani kun en ikinä käytä, tulee erittäin edulliseksi. Kahdet urheiluliivit mulla on, mutta tosiaan en edes katsonut kokoa, tuntui ostaessa sopivilta ja ostin pois. Ilmeisesti kokoni on lauta kun pärjään ilman....

Vierailija
18/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa varmasti jos ne laittaa oikein päin päälle. Ne roikkuvat renkula jutskat pitää laittaa ylöspäin.

Ihan vain vinkiksi.

Vierailija
19/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ne ei oo oikean kokoiset.

Vierailija
20/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi leveät olkaimet pysyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi