Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletko yleensä pahaa ihmisistä?

Vierailija
21.03.2013 |

Varsinkin naisista jotka antaa pakit sulle eli ei kiinnostuneita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein ajattele toisista ihmisistä juuri mitään. Voin mielessäni tehdä kyllä nopeita huomioita heistä, ja osa näistä huomioista on negatiivisia ja osa positiivisia, mutta enpä nyt ihan miettimiään toisia ala, ellei sitten kyse ole ihmisestä jonka kanssa minun täytyy olla jatkuvasti tekemisissä.

Vierailija
2/3 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ensin hyvaa, mutta olen aina valmistautunut kohtaamaan jotain ikavaa. Myonteinen kasitys saattaa muuttua, mutta joskus myos huono kasitys on muuttunut hyvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin ajattelen mitään pahaa kenestäkään. Toki huomaan silti ongelmia yms. Joskus olen ymmärtäväisyydestäni saanut negatiivista palautettakin. Olen heteronainen, joten en ole koskaan saanut pakkeja naiselta - enkä kyllä mieheltäkään. Tuskin ajattelisin pahaa, vaikka saisin.