Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotelkaapas hyviä läppäreitä. Kipuraja tonni.

Vierailija
15.03.2019 |

14 vuotiaalle, koulu, chatti ja harrastuskäyttöön. Ei siis raskassarjalaisia "pelimyllyjä". Örkintappajia...

Mielellään joku muu kauppa kuin Giga-Antti.. Kaikki Antin vehkeet menny rikki tähän saakka.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis really?

https://www.dustin.fi/product/5011086938/blade-stealth?ssel=true&gclid=…

Tässähän meni alle minuutti.

Sinccis

Tämä on hyvä kone. Suosittelen tätä.

22/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä nytvaan tehoja kannattaa olla, jökkii muuten niin julmetusti jos kerran tonni on varaa ja ei tarvitse hankkia lomia varten erillistä laitetta.

Asuksen läppärit on laadukkaita jos hintakartelli rangaistus ei häiritse, EU lätki sakon, mutta siitä huolimatta, 3 vuoden takuu mihin kannattaa sijottaa.

1000 sarjan gtx näytönohjain, älkää ostako rtx, niissä on todettu vikoja. 16gb (2400mhz) ddr4 ram muisti on ainakin minulla riittänyt perus pelaamiseen.

Kiintolevyn pystyy suurimmassa osassa uusimaan, mutta ottakaa vähintään 250gb ssd, eiole heti täynnä.

Rossun suhten en osaa tällä hetkellä vetää arviota muutakuin väh 3.0ghz ja boostina 3.05ghz, koska läppärien on kevyemmät versiot kuin pöytäkoneissa ja jäähdytys on mitä on.

Joojoo, tiedän että ette ole hakemassa pelimyllyä, mutta ei tarkota etteikö voisi ajatella 3 vuoden sisään ennakkoon.

Nämä tehot riittää jo pitkälle.

Tietysti voit ostaa yhden paskan joka vuosi, jos haluat kuluttaa luonnonmateriaaleja, itse otan mieluummin 3 vuoden takuita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut omenaakin ja tarjouksesta tai letistä vois saada inhimilliseen hintaan. Poika kai tykkää windowsista. Pitäs olla kesto ja kantokykyä. Kuitenkin aktiivikäyttöön tulee. Meillä oli hp, kesti 2v, acer sen jälkeen, 3v ja koko ajan sai viksata.

Ja on se totta että meillä on ollut "tuuria" gigantin laitteitten kanssa. Korjausta korjauksen perään. Tv nyt on käyttäytynyt asiallisesti pari vuotta.

Ap

Jos poika ei ole tarkkaa tavaroistaan kannattaa myös kiinnittää huomiota läppärin kuoreen, miten valmistettu jne... Ihan pakostakin kannettavat tuppaavat kolhiintumaan saati sitten nuorilla kolleilla.

Metallikuori olis paras. Lisäksi tietysti SSD-levy pitää olla.

Ja tarkistakaa myös akun kesto, se on tärkeä, koska poika tulee käyttämään sitä todennäköisesti paljon akun varassa.

Itse käytän työkoneena Asus-läppäriä, jossa metallikuori, on pieni, näyttö selkeä, metallikuori, kevyt eikä kuumene. Ollut hyvä kone. Tehotkaan eivät ole tulleet vastaan ja akku hyväkestonen. Oli muistaakseni tonnin kone.

Vähän samantyyppinen kuin nyt Verkkokaupassa myynnissä oleva

Asus VivoBook S15 S510UN 15,6" -kannettava, Win 10 64-bit (899 e)

Tuo siis isolla näytöllä. Tuossa vikana vaan ehkäpä kun ei ole C-tyypin USBia laturille  sekä äänenlaatu, joka ei ole sama korkeaa luokkaa kuin mun Asuksessa.

Toisaalta sun kannattaa keskustella pojan kanssa haluaisiko laitteen jossa on myös kosketusnäyttö, eli sellaisen hybridin, jotka voi käyttää tabletinomaisesti.

24/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä nytvaan tehoja kannattaa olla, jökkii muuten niin julmetusti jos kerran tonni on varaa ja ei tarvitse hankkia lomia varten erillistä laitetta.

Asuksen läppärit on laadukkaita jos hintakartelli rangaistus ei häiritse, EU lätki sakon, mutta siitä huolimatta, 3 vuoden takuu mihin kannattaa sijottaa.

1000 sarjan gtx näytönohjain, älkää ostako rtx, niissä on todettu vikoja. 16gb (2400mhz) ddr4 ram muisti on ainakin minulla riittänyt perus pelaamiseen.

Kiintolevyn pystyy suurimmassa osassa uusimaan, mutta ottakaa vähintään 250gb ssd, eiole heti täynnä.

Rossun suhten en osaa tällä hetkellä vetää arviota muutakuin väh 3.0ghz ja boostina 3.5ghz, koska läppärien on kevyemmät versiot kuin pöytäkoneissa ja jäähdytys on mitä on.

Joojoo, tiedän että ette ole hakemassa pelimyllyä, mutta ei tarkota etteikö voisi ajatella 3 vuoden sisään ennakkoon.

Nämä tehot riittää jo pitkälle.

Tietysti voit ostaa yhden paskan joka vuosi, jos haluat kuluttaa luonnonmateriaaleja, itse otan mieluummin 3 vuoden takuita.

Vierailija
25/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut omenaakin ja tarjouksesta tai letistä vois saada inhimilliseen hintaan. Poika kai tykkää windowsista. Pitäs olla kesto ja kantokykyä. Kuitenkin aktiivikäyttöön tulee. Meillä oli hp, kesti 2v, acer sen jälkeen, 3v ja koko ajan sai viksata.

Ja on se totta että meillä on ollut "tuuria" gigantin laitteitten kanssa. Korjausta korjauksen perään. Tv nyt on käyttäytynyt asiallisesti pari vuotta.

Ap

Mulla on Acer vuodelta 2010, edelleen toimii. mutta on vähän mopo. Toinen Acer vuodelta 2014, no problems.

Vierailija
26/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis really?

https://www.dustin.fi/product/5011086938/blade-stealth?ssel=true&gclid=…

Tässähän meni alle minuutti.

Sinccis

Tämä on hyvä kone. Suosittelen tätä.

Kallis, jos siiinä ei ole muuta näytönohjainta tuon integroidun Intel UHD 620:n lisäksi.

Vierailija
27/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla sadalla saa jo toimivan, käytetyn yrityskannettavan. Useammalla sadalla mutta alle tonnilla saa jo todella laadukkaan ja kestävän yrityskoneen käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi