Putous 2019 Official
Keskustellaan vuoden 2019 Putous-kaudesta
Kommentit (61)
Tuttu ja turvallinen formaatti ja siksi helppo iskeä lauantain täytteeksi.
Tuo Roopen uhoaminen tekee ohjelmasta typerän, varsinkin kun mitään hyvää käsikirjoitusta ei ole. Akun pastori Luttisen juttuihin on piiitkä matka. Miettikääs miksei ohjelma naurata? Verratkaa muihin ohjelmiin vuosien takaa. Jossain nyt mättää ja se on käsikirjoitus. Hahmoja ei pysty tekemään ilman älyä. Vertaa esim. Inkeri Ankeiseen, joka oli hyvä. Liika toisto on myös typerää katsojien aliarviointia.
Simpsa on yhdistelmä Tuurin kyläkaupan varastomiehistä. Dannyn ilmeet ja puhetapa, ja Katmandun ulkomuoto.
Parhaat mielestäni olivat Simpsa, P.O.Liitikko ja se Satu-täti ( roolinimi ei tule mieleen). Lawson on monipuolinen ja lahjakas. Pidin erikoisesti siitä robottihahmosta. Aikoinaan suosikkini oli Liitto-orava ja Ansku!
Voi iso V, kuinka tyhmänä ne katsojia pitää ku tollasia ohjelmia tehdään ja vielä näytetään. Täysin ala-arvoista koko homma puujalka vitseineen ja hahmoineen.
Siis toi Mikko Virtanen on niiin kuuma! Onkohan se joskus näytelly jossain tv-sarjassa tai leffassakin?
T: MIes
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Mikko Virtanen on niiin kuuma! Onkohan se joskus näytelly jossain tv-sarjassa tai leffassakin?
T: MIes
Näyttää Aku Hirviniemen ja Antti Holman yhteiseltä lapselta.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Mikko Virtanen on niiin kuuma! Onkohan se joskus näytelly jossain tv-sarjassa tai leffassakin?
T: MIes
Donna-sarjassa ainakin. Tästä jaksosta alkaen (vai olikohan pelkästään tuossa jaksossa..): https://areena.yle.fi/1-4117106
Rikkinäinen puhelin -tehtävä on kyllä aina turhin ikinä.
Alun sketsi oli ihan jees.
Rikkinäinen puhelin oli taas kerran aivan järkyttävän paska. Mitä hauskaa siinä on, kun näyttelijät eivät edes yritä toistaa muuden esityksiä, vaan keksivät kammottavia tekohauskoja juttuja? Ihan hirveää katsottavaa.
Ekassa jaksossa oli nolo, mutta ilmeisesti tarkoituksenmukainen sketsikopio Studio Julmahuvista (kun Ernest pistettiin sivuun siitä Viikkokatsaus-jutusta).
Niin ja sen Poliitikon "Kyllä kansa sietää"-hokema muuten lukee Kansanradio-paidassa, niin tulee taas fiilis, että keksisivätkö jotain omaakin.
Öööö....