Putous 2019 Official
Kommentit (61)
Mikko Penttilä ja Cristoffer Stranberg on mun suosikkeja. Kerrankin jotain kunnon huumoria, eikä mitään kaksimielistä tai pissa-kakkajuttuja.
Missähän Putouksen näyttelijät käyvät lounaalla kuvausten lomassa? Kysyn siksi, että haluan käydä oksentamassa näiden naamanvääntelijöiden ruokalautasille.
Näyttelijäkoulutus Suomessa on lopetettava siihen saakka, kunnes tämä ällötys on televisiosta lopetettu. Putous-näyttelijät ansaitsevat kaiken halveksinnan, oikeastaan he eivät ole näyttelijöitä ollenkaan.
Olen katsonut kaikki kaudet ja tykännyt (toki taso on mielestäni laskenut koko ajan), mutta nyt on ensimmäisen kerran sellainen olo, että ei kiinnosta katsoa. Viime kaudelta on jääneet ne huonoimmat näyttelijät (poislukien Stranberg) enkä ole koskaan erityisemmin pitänyt esim. Erkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurattaa tää Simpsa 😅
Pimpsa.
Jo on lauantaistani tullut tylsä kun paitsi katon Putousta, myös avasin tämän ketjun.. 😑
Vierailija kirjoitti:
Jo on lauantaistani tullut tylsä kun paitsi katon Putousta, myös avasin tämän ketjun.. 😑
Noh noh eihän se nyt noin kamalaa ole :)
Olisikohan tällä kaudella lumihiutale sketsihahmona?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama 😂
Hitto kun Mikko Virtanen on komea.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun Mikko Virtanen on komea.
samaa ajattelin minä 49v vanha täti:)
Vierailija kirjoitti:
Lähetäänkö baariin?
Mitä tuleva kausi herättää ajatuksia?