Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21v tyttäreni avoliittoon.

Vierailija
20.03.2013 |

21 -vuotias tyttäreni aikoo muuttaa yhteen poikaystävänsä kanssa ja he suunnittelevat jo kihlajaisiakin. Mielestäni 21 -vuotias on aivan liian nuori tekemään avioliittolupauksen ja muuttamaan miehen luo. Miten ihmeessä saisin tyttäreni ymmärtämään sen? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ihan suoraan sanon, että jos tytär on yhtä tyhmä kuin äitinsä, niin et millään.

Vierailija
2/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Aikuinen lapsi tekee omat päätöksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutin avoliittoon ja menin kihloihin kun olin 21 v. So?

Vierailija
4/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nuori. Mä olin sentään jo 22-vuotias, kun muutin avoliittoon.

Vierailija
5/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin yhteen silloisen poikaystäväni kanssa 20 vuotiaana, täytin 21 muutama kuukausi myöhemmin. Nyt oon 42 ja meillä on tämän saman miehen kanssa kolme lasta ja yhdessä ollaan edelleen. Koulut on käyty, vakkariduunit hankittu, naimisiin menty, omakotitalo rakennettu ja lapset hankttu.. tässä nimenomaisessa järjestyksessä. Eli mikä tuossa on ongelma?

Vierailija
6/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 22 vuotiaana avoliittoon mieheni kanssa ja en ollut päivääkään liian nuori siihen. Nyt olemme menossa naimisiin ja etimme omistusasuntoa.

Vierailija
7/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin menee naimisiin, sitä nopeammin ehtii toiselle kierrokselle. Minä menin avoliittoon 20-vuotiaana, naimisiin 21-vuotiaana ja jo 23-vuotiaana ehdin erota! Siinä on ihan eri tavalla aikaa löytää uusi kumppani kuin niillä, jotka eroavat vasta 30-vuotiaina. Joten kannattaa aloittaa hyvissä ajoin!

Vierailija
8/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on, muistanko oikein, 34?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi