Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut huonosta näöstä johtuvaa päänsärkyä, millaista on?

Vierailija
20.03.2013 |

Pää on ollut pari kuukautta vähän väliä kipeä ja olen huomannut etten näe kauas enää yhtä hyvin kuin ennen. Silmien ja pään "yläpuolelle" särkee. Tänäänkin lupasin miehelle hoitaa yhden tärkeän jutun, mutten ole päässyt sohvalta ylös kun päätä särkee, eikä särkylääke auta. Tiedetään, pitäis mennä silmälääkäriin, mutta onkohan mitään mikä auttaa tähän hätään? Tekee mieli olla vaan pimeässä peiton alla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mulla ole siitä ikinä pää särkenyt. Tiedän siis että mulla on huonohko näkö, on mulle määrätty silmälasit likinäköisyyteenkin joskus kymmenen vuotta sitten mutta en ole niitä ikinä käyttänyt. Saan kuitenkin ajaa autoa ilmankin, enkä muutenkaan laseja tunne kaipaavani. Ei ole päänsärkyjä ollut koskaan kuin hyvin satunnaisesti, sanoisin että harvemmin kuin ihmisillä keskimäärin.

Vierailija
2/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin koskee tuohon silmän yläpuolelle, jos en ole nähnyt kunnolla, tosin mulla on kyllä päänsärkylääke aina auttanut. Nyt vaan varaamaan aikaa optikolle! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että oli lievähköä päänsärkyä, ei mitään noin "invalidisoivaa". Koska luen ja kirjoitan työkseni, hankin silloin heti lukulasit ja elämä jatkui. 

Vierailija
4/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin invalidisoivaa särkyä lapsena ennen laseja. En pystynyt tekemään mitään, eikä särkylääkkeet auttaneet. Särky sattui juuri silmiin ja otsaan erityisesti.

Vierailija
5/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä, otin toisen särkylääkkeen ja nyt alkaa vihdoin helpottamaan. Pitää tosiaan optikolla käydä, tänäänkin särky alkoi heti aamusta. -ap

Vierailija
6/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen kommentoi.

Ap, jos kyseessä on ekat lasisi suosittelen, että menet silmälääkärille, joka tutkii silmäsi tarkkaan ja antaa reseptin. Tulevaisuudessa, jos vaikka tarvitset vahvemmat lasit, voit käydä (kaupallisella) optikolla. 

Kiva, että päänsärky helpotti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän