Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin tyttären anoreksia.Onko puitu täällä?

Vierailija
20.03.2013 |

Tosiaan pieni hento balleriina.Syö mitä sattuu.Lihaan ei koske.Nyt viime lauantaina otin oikein ison padan jossa valmistin jauhelihakeittoa moneksi päiväksi.Osan pistin pakkaseen,tytär voi koulun jälkeen sulatella mikrossa.Pelkään vaan että kaataa ruuan wc-pönttöön.Mistäs minä lääkärinä tiedän kun töissä olen,mitä tyttö kotona puuhaa.Hui!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka tässä on kertoja ja kuka on lääkäri...

sekava sepustus

Vierailija
2/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,on se varmaan vaikeaa.Eikö Jennin äiti Nina ollut lekuri ja Jennillä vai oliko siskollaan syömishäriö..tämä Bannerjee..näyttelijä Jenni.Tekikö sisko itsarin vai veli en muista muta joku syömishäiriö oli kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan voi syödä samaa soppaa monena päivänä, oli vanhempi lääkäri tai ei, on lapsi anorektikko tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan