Kuka teillä tekee ruuan?
Yhä useimmin se on mies.
Eikö naiset enää osaa vai jaksa tehdä kotitöitä?
Nainen voi sillä aikaa pilkkoa puita tai vaihtaa akun autoon,se on tasa-arvoa.
Kommentit (34)
Minä, koska tykkään ruoanlaitosta. Mies puolestaan tykkää tiskaamisesta (kone toki tiskaa suurimman osan) eli hän kattaa pöydän ja laittaa astiat koneeseen + tiskaa käsitiskit.
Molemmat tekee. Mies on kyllä parempi kokki.
Minä, nainen, teen pääasiassa. Mies hoitaa sitten tiskit. Tämä jako toimii hyvin.
Ei kukaan, ne valmistuvat mikrossa.
Se joka jaksaa ja viitsii ruveta kokkaamaan. Aika hyvin menee puoliksi.
Yleensä minä, mutta kyllä mieskin tekee ruokaa.
Mies arkena, kun on aiemmin kotona. Akku on tän 19v aikana vaihdettu kerran ja sekin miehen omaan autoon. Syöty on samassa ajassa noin 7000 päivällistä.
Minä laitan ruuan, hoidan tiskit ja pyykin, pilkon puut, hoitelen pienet korjausta vaativat asiat talossa ja pihalla ja hoidan puutarhan. Noin tällä hetkellä koska olen työttömänä, mies käy töissä. Kun kumpikin ollaan töissä, kaikki nuo hoidetaan kutakuinkin puoliksi.
Mies tekee ruuat, on aidosti parempi ruuanlaitossa. Minä kuorin ja pilkon juurekset ja teen salaatin. Tämä jako toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Haamu
Missä välissä se kerkeää jos se kerran päätyönään ghostaa ??
Minä useammin viikolla, koska tulen aikaisemmin kotiin. Viikonloppuna tehdään aina yhdessä, toisinaan mies tekee yksin.
av-mammojen ruoanlaitto on pussimuusin veden keittämistä ja kalapuikkojen laittamista uuniin.
Mies, koska mä teen kaiken muun. En todellakaan ota vielä ruuanlaittoakin tähän päälle.
Ei tartte puita pilkkoa kun asutaan kerrostalossa eikä ole kyllä autoakaan noin akun vaihtoa ajatellen.
Minä olen tehnyt nyt ruuan jo 3 vuotta. Äiti ja minä emme syö lihaa ja äitini "tulee minun siivelläni" ruuan suhteen. Isäni sitten välillä syö lihaa ja paistaa ne pihvit itse, mutta sen pääruuan teen aina minä. Ei ole ruokaa jos en tee. Äiti saattaa sitten pyynnöstä jonkin keiton keittää harvoin. Ei ole ihan reilua ja välillä raskasta kun pitää ottaa vastuu tästä ja kuitenkin haluan syödä ihan hyvin enkä mitä vaan. Kaupassa käyntikin yleensä vastuullani. Mitähän sitten söivät ilman minua.
Lapset tekee. Mihka 2v ja Marijo 3v. Tekevät hyvät satopriaanit. Myöö juuaan bisseä ja sidukkiinaa sohovalla.
Kädet tekevät.