Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui noita nykyajaj pari-kolmekymppisiä naisia (kroppaihanteesta)

Vierailija
19.03.2013 |

Löytyy pilvin pimein blogeja, joissa esitellään naiseksi todella lihaksikkaaksi treenattua kroppaa, ruokavaliota ja analysoidaan, mitä kropasta muokataan ja milaliseksi. Ei tällaista 10-15vuotta sitten ollut. Onko tuo muka nykyajan kauneusihanne?

Tietysti onhan se sinänsä hyvä, että nuoret aikuiset ovat varmasti huippukunnossa, mutta ei tuo mielestäni kovin kaunista ole ja kurinalaisuus menee heman liiallisuuksiiin.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa dissaajista täällä on vain kateellisia mammoja, keillä ei löydy motivaatiota laihduttaa ja pysyä kunnossa. Koska on muka Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiire ettei löydy aikaa ja se mies varmaan saatu, niin mitäpäs turhaa siinä enää edes laihana pysyä.

Voi kuinpa avioero teille kohtaisi, niin huomasitte että kyllä se laihana ja kauniina on helpompi uusi mies saada.

Vierailija
22/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kroppaani esittele mutta kyllä mä viihdyn itseni kanssa paremmin kun olen hyvässä kunnossa ja kroppa ei hylly. Tykkään siitä että on lihasta ja voimaa ja tykkään haastaa salilla itseäni (liikun myös muuten) parempiin tuloksiin. Ruokavalio voi vaikuttaa muista askeettiselta kun en syö kahvitauolla pullaa muiden seurana vaan tyydyn pelkkään kahviin. Viikonloppuna sitten herkuttelen kyllä, mutta herkkuja ei mielestäni tarvitse saada joka päivä. Olen ollut liian laiha ja liian lihava ja tajunnut kehonrakennusta harrastaneen mieheni myötä että tosiaan voi treenata ja syödä fiksusti ja mieli voi paremmin ja kroppa myös. Meillä syödään periaatteessa ihan normaalia kotiruokaa, leipää vain tosi harvoin ja kermakastikkeissa ei ruoat ui, mutta muuten ei mielestäni eroa naapurin ruoista millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 09:07"]

Itse en kroppaani esittele mutta kyllä mä viihdyn itseni kanssa paremmin kun olen hyvässä kunnossa ja kroppa ei hylly. Tykkään siitä että on lihasta ja voimaa ja tykkään haastaa salilla itseäni (liikun myös muuten) parempiin tuloksiin. Ruokavalio voi vaikuttaa muista askeettiselta kun en syö kahvitauolla pullaa muiden seurana vaan tyydyn pelkkään kahviin. Viikonloppuna sitten herkuttelen kyllä, mutta herkkuja ei mielestäni tarvitse saada joka päivä. Olen ollut liian laiha ja liian lihava ja tajunnut kehonrakennusta harrastaneen mieheni myötä että tosiaan voi treenata ja syödä fiksusti ja mieli voi paremmin ja kroppa myös. Meillä syödään periaatteessa ihan normaalia kotiruokaa, leipää vain tosi harvoin ja kermakastikkeissa ei ruoat ui, mutta muuten ei mielestäni eroa naapurin ruoista millään.

[/quote]

KOmmentoin vielä, että olen itse "jo" 36v :)

Vierailija
24/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sekoilet? Tottakai fitness-harrastajia oli jo 10 vuotta sitten. Ei kehon muokkaus urheilulla ja ruokavaliolla ole mitenkään uusi trendi. Blogeja ei tosin vuosikymmen sitten juuri kirjoitettu. 

Vierailija
25/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?

Eihän body-buildingilla ole oikeastaan mitään tekemistä TERVEELLISYYDEN kanssa! Ruokailu menee säätämiseksi, jossa monipuolisuus unohtuu. Useimmat käyttävät dopingiakin.

Puhumattakaan henkisestä prässistä - mitä terveellistä näette siinä, että ihmisen elämä kaventuu pelkäksi syömisen kyttäämiseksi, rasvaprosentin mittaamiseksi, nappien popsimiseksi ja lihasmassan kasvattamiseksi?

Vierailija
26/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän blogejakaan ollut vielä ennen vanhaan :)

pitäkää itse blogia, mihin kuvaatte ihanan elämänne tuloksia; läskiä edestä, läskiä takaa. ottakaa myös kuvia itsestänne eri asennoissa sohvalla maaten.

jos se ei ärsytä ja kauhistuta.

Vierailija
27/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 03:38"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 23:53"]

Nehän tekee sitä näyttääkseen hyvältä. Totta kai sellaset näyttää tuloksetkin, kun niitä on nähtävillä. Mitä niiden pitäisi tehdä? Laittaa kaapu päällensä vai? Ne on lisäksi terveinä ja urheilullisina tyttöinä hyviä esikuviakin. Uskon kyllä, että Vauva-palstalaiset kokevat alenmuutta noiden rinnalla, mutta koittakaa kestää :-).

[/quote]

Mitä kertoo ihmisen sivistyksestä, jos hänen tarkoituksensa on näyttää hyvältä?

[/quote]

Mitä se nyt sitten kertoo? Sivistyneet ihmiset pitää huolta itsestään.

[/quote]

Sivistynyt ihminen huolehtii itsestään, mutta ei ole tarvetta esitellä kroppaansa. Tuo touhu on aika....palstatermein wt:tä.

[/quote]

Haiskahtaa kateellisuudelta. 

Varmasti on ihmisiä, joille treenaaminen on muodostunut ongelmaksi, mutta itse näen sen vaan harjoitteluna ja sillä tavoitetaan jotankin. Sama kuin juoksia treenaa kisoja varten. En näe miten nämä eroavat toisistaan. Voi kilpajuoksijakin saada itselleen liiasta treenaamisesta ongelman.

Ihme lässytystä ku itse ei jaksa persettä ylös sohvalta nostaa.

Vierailija
28/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 10:11"]

Haiskahtaa kateellisuudelta. 

Varmasti on ihmisiä, joille treenaaminen on muodostunut ongelmaksi, mutta itse näen sen vaan harjoitteluna ja sillä tavoitetaan jotankin. Sama kuin juoksia treenaa kisoja varten. En näe miten nämä eroavat toisistaan. Voi kilpajuoksijakin saada itselleen liiasta treenaamisesta ongelman.

Ihme lässytystä ku itse ei jaksa persettä ylös sohvalta nostaa.

[/quote]

Mitätä mielipidetä ei kateudeksi av:lla tulkittaisi. Tämä av on kyllä sellaista argumentaation riemujuhlaa ettei oo tosikaan. Sekin on niin hassua, kun te aina yhtä nokkelan kateuskortin esiinvetäjät  oletatte, että jos ei pidä fitness-kroppaa kauneimpana niin on itse läski :D Eikös tässä ketjussa kuitenkin puhuta lähinnä ihan esteettisistä mieltymyksistä, siitä että aika monen mielestä tosi näkyvät lihakset eivät ole enää kovin kaunis näky.

Onko se niin vaikea uskoa, että ihmisillä on erilaisia esteettisiä mieltymyksiä, vai mistä tämä niin ennalta arvattava "ootte kateellisia laiskoja läskejä" -olettamus tulee?

Vierailija
29/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miinusta pukkaa mutta perustella ei osata. Miten yllättävää.

29

Vierailija
30/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole enää kovin kaunis näky? MItä sillä on väliä mitä joku muu on asiasta mieltä, jos itse viihtyy kropassaan?

Vierailija
31/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:12"]

Eivät ole enää kovin kaunis näky? MItä sillä on väliä mitä joku muu on asiasta mieltä, jos itse viihtyy kropassaan?

[/quote]

No ei kai kukaan tarkoitakaan, että heidän pitäisi lopettaa se harrastuksensa. Kunhan ihmetellään ilmiötä ja keskustellaan mikä itsestä on kauneinta ja mikä vähemmän kaunista.

Vierailija
32/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää niitä blogeja.

Vierailija
33/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika marginaalinen ilmiö. Löysiä siiderivatsoja näkyy huomattavasti enemmän.

Vierailija
34/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo minustakin aika erikoista. Tuntuu että siinä tosiaan elämä pyörii koko ajan oman navan ympärillä. Mutta kukin tavallaan.

Itse olen kahden lapsen äiti, teen kokopäivätöitä ja silti käyn salilla 5 kertaa viikossa. Hyvin ehtii, kun organisoi kaiken ja herää ajoissa:)

Vierailija
35/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mä pyörin oman napani ympärillä kuin kyttään muiden liikkumisia ja syömisiä

Vierailija
36/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ns. fitness-kroppa, joten tiedän, mistä puhun. Sellainen elämä vaatii aika paljon, vähintään pari tuntia treeniä päivässä kuutena päivänä viikossa, ruokien suunnittelua ja säännöstelyä ja paljon itsekuria. Muutama päivä ilman salia meinasi sekoittaa pään ja esimerkiksi treffit saattoivat mennä pilalle, kun vedin kilareita siitä, että deitti oli valmistanut liian rasvaista ruokaa.

Kroppa oli toki tiukassa kunnossa, mutta oli hirveän vaikeaa löytää esim. kapeita housuja tai saappaita, mihin pohkeet mahtuisivat tai istuvia takkeja/jakkuja, mihin haba mahtuisi.

Nykyään seuraan lähinnä syömisieni määrää, mutta syön pääosin, mitä tekee mieli milloinkin. Välillä se on salaattia, välillä vaaleaa leipää. En käy salilla, kotijumppailen ja käyn välillä lenkillä. Uskokaa tai älkää, olen nykyään paljon tyytyväisempi vartalooni ja ulkonäkööni kuin "fitness-aikoina", näytän naisellisemmalta ja vaatteet istuvat hyvin päälle :) Aina välillä tulee ikävä salille, mutta sitä treeniriippuvuutta, lihaksia ja ruokien kontrollointia ei ole ikävä!

Vierailija
37/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 13:58"]

Minulla on ollut ns. fitness-kroppa, joten tiedän, mistä puhun. Sellainen elämä vaatii aika paljon, vähintään pari tuntia treeniä päivässä kuutena päivänä viikossa, ruokien suunnittelua ja säännöstelyä ja paljon itsekuria. Muutama päivä ilman salia meinasi sekoittaa pään ja esimerkiksi treffit saattoivat mennä pilalle, kun vedin kilareita siitä, että deitti oli valmistanut liian rasvaista ruokaa.

Kroppa oli toki tiukassa kunnossa, mutta oli hirveän vaikeaa löytää esim. kapeita housuja tai saappaita, mihin pohkeet mahtuisivat tai istuvia takkeja/jakkuja, mihin haba mahtuisi.

Nykyään seuraan lähinnä syömisieni määrää, mutta syön pääosin, mitä tekee mieli milloinkin. Välillä se on salaattia, välillä vaaleaa leipää. En käy salilla, kotijumppailen ja käyn välillä lenkillä. Uskokaa tai älkää, olen nykyään paljon tyytyväisempi vartalooni ja ulkonäkööni kuin "fitness-aikoina", näytän naisellisemmalta ja vaatteet istuvat hyvin päälle :) Aina välillä tulee ikävä salille, mutta sitä treeniriippuvuutta, lihaksia ja ruokien kontrollointia ei ole ikävä!

[/quote]buahahahaa mulla on tuollainen kroppa vaikka en noin paljon treenaakaan eli vyötärö timmi ja kunnolla jerkkua jaloissa ja käsissä.

Onneks oon tyytyväinen.

Vierailija
38/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän: ei tietenkään yhtä rasvaton kuin fitness-kroppa, jos puhut nyt jostain 8 - 15  % väliin sattuvasta rasvaprosentista. Mutta tavan talliaisen rasvaprosentin alarajoilla, vaikka lihastakin on.

Vierailija
39/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 14:05"]

Täsmennän: ei tietenkään yhtä rasvaton kuin fitness-kroppa, jos puhut nyt jostain 8 - 15  % väliin sattuvasta rasvaprosentista. Mutta tavan talliaisen rasvaprosentin alarajoilla, vaikka lihastakin on.

[/quote]

Kun tässä oli juuri puhetta fitness-kropasta :) On minullakin tälläkin hetkellä lihasta enemmän kuin perustallaajalla, mutta ei enää tuollaista kroppaa, mikä oikeasti vaatii hyvin kurinalaisen elämän ja sopivan mallisia vaatteita välillä vaikea löytää.

Ainiin, mutta unohdin, että perus av-mammallahan on rasvaton fitness-kroppa ilman mitään liikuntaa ;)

t. 37

Vierailija
40/58 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 14:05"]

[/quote]

Kun tässä oli juuri puhetta fitness-kropasta :) On minullakin tälläkin hetkellä lihasta enemmän kuin perustallaajalla, mutta ei enää tuollaista kroppaa, mikä oikeasti vaatii hyvin kurinalaisen elämän ja sopivan mallisia vaatteita välillä vaikea löytää.

Ainiin, mutta unohdin, että perus av-mammallahan on rasvaton fitness-kroppa ilman mitään liikuntaa ;)

t. 37

[/quote] tarkoitin siis että on lihasta, mutta ei tartte niin kamalasti käydä salilla sen eteen. Käyn toki salilla, harrastan hiihtoa ja lenkkeilyä noin 4-6 h viikossa, ei taida olla niin paljon kuin sulla aikoinaan? Voimaa ja lihasta löytyy.

sama