Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella lihavat reidet, muuten melko hoikka. Missä vika?

Vierailija
14.03.2019 |

Ylävartaloni on melko hoikka, vyötärö kapea, kasvot kapeat. Mitään pelastusrenkaita ei todellakaan ole. Mutta reidet on todella lihavat, siis yli satakiloisen ihmisen reidet, kun yläkroppa vain 60-kiloisen. Missä vika? Ja miten saada reidet jotenkin laihtumaan? Jos laihdutan normaalisti, niin kylkiluut alkaa paistaa, mutta reidet vain on paksut ja löllyy. Jos treenaan salilla, niin lihasta tulee, mutta se läski ei lähde niistä mihinkään, joten ne on vain yhä paksummat sitten.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin se on sitä terveellistä rasvaa mikä reisiin varastoituu, toisin kuin keskivartalolihavuus joka voi olla normaalipainoisellakin jo vaarallista. 

Vierailija
22/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymfahoito auttaa jonkin verran. Nuorena olin ihan eri mallinen kuin päärynä äitini, olen ollut raamikkaampi ja isorintainen. No, nyt keski-iässä on sitten reidetkin pullahtaneet samanlaisiksi kuin äidillä, huokaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, reiteni ovat kammottavan näköiset. Ei nätin pulleat, vaan todella läskin ihmisen reidet, joissa roikkuu se läski ja hyllyy kun kävelen. Miten saan ne edes vähän laihemmiksi? Ap

Tee kyykkyjä ja todella pitkiä kävelylenkkejä.

Vierailija
24/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino kertyy juuri lantion seudulle ja reisiin. Samat paidat mahtuu painosta riippumatta, mutta housuja pitää olla muutamaa kokoa.

Vierailija
25/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jalkasi ovat oikeinpäin kiinni perseessä Ettei ole jäänyt paksumpipuoli alaspäin

Vierailija
26/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/21 jatkaa

Olen myös kokeillut kaikenlaista jalkoihini. Paras tulos on se kun kyykkää ja tekee balettia, mutta kyllä se löllö pinta silti pysyy. On sentään vähän tiukempi paketti, vaikka olisikin lihaksen vuoksi paksumpi.

Kokeilin myös nuorena laihduttaa, ja lopputulos oli että jalat näyttivät normaaleilta kun painoin 45kg, yläkroppa ihan tikku ja kamala väsymys ja nälkä riesana. Eli alipaino ja rasvat ihan alas, muuten ne ei vaan lähde. Olen pohtinut, että kyseessä voi olla ihon rakenteeseen liittyvä ominaisuus, eikä se että olen jotenkin läski.

Vierailija
27/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen laihduttaminen ei ole mahdollista. Kuntoilu on hyväksi ja reisitreeni vahvistaa lihaksia, mutta ei "sulata rasvaa".

Vierailija
28/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän on kokonaisuus. Jos haet sopusuhtaisuutta, pitäisikö vahvistaa yläkroppaa? Esim uinti ja soutulaite vahvistaa hartioita. Tai kokeile vaan jotain käsipainoja.

Vierailija
29/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi akka eilen kyttäsi mua. Olen hoikistunut todella paljon. Taannoin oli sitä mieltä että olen saanut kiloja takaisin. En ole, naama virui puoli metriä alaspäin. Ja hän itse ei tässä ajassa muuttunut yhtään. Aina sama pullea olemus. 578

Vierailija
30/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21/21 jatkaa

Olen myös kokeillut kaikenlaista jalkoihini. Paras tulos on se kun kyykkää ja tekee balettia, mutta kyllä se löllö pinta silti pysyy. On sentään vähän tiukempi paketti, vaikka olisikin lihaksen vuoksi paksumpi.

Kokeilin myös nuorena laihduttaa, ja lopputulos oli että jalat näyttivät normaaleilta kun painoin 45kg, yläkroppa ihan tikku ja kamala väsymys ja nälkä riesana. Eli alipaino ja rasvat ihan alas, muuten ne ei vaan lähde. Olen pohtinut, että kyseessä voi olla ihon rakenteeseen liittyvä ominaisuus, eikä se että olen jotenkin läski.

Juuri näin. Kyykyillä, varvastelulla ja kävelyllä saa lihaksistoa ja kaunista muotoa alakroppaan.

Vierailija
31/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut reidet ovat ihanat. :) Kyllä se paksuus siellä on miljoona kertaa parempi kuin vatsassa.

paksut reidet ei todellakaan ole ihanat

Vierailija
32/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on perinnöllinen rasva-aineenvaihdunnan sairaus nimeltä lipoedema. Ulkomaila käytetään myös lyhempää versiota lipedema. Tila lisää mm. 2 tyypin diabeteksen riskiä!

Googleta niin saat lisää tietoa.

Vierailija
33/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun jalat on samanlaiset. kesällä en kehtaa laittaa lyhyita shortseja esim. kaupungille mentäessä. microshortseja tms.

nyt kerkeis vielä laihduttamaan ennen kesähelteitä muutaman kilon.

mun jalat näyttää siltä kun olis pyöräilyshortsit jalassa, ei niin naiselliset.

Vierailija
34/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, reiteni ovat kammottavan näköiset. Ei nätin pulleat, vaan todella läskin ihmisen reidet, joissa roikkuu se läski ja hyllyy kun kävelen. Miten saan ne edes vähän laihemmiksi? Ap

Tee kyykkyjä ja todella pitkiä kävelylenkkejä.

Millä tavalla massiivisten reisilihasten hankkiminen aptä auttaa? Pilateksen sanotaan muovaavan kehoa paremmin kuin naurettavan suurien lihasten. Ihminen ei pysty laihtumaan vain tietystä kohtaa treenaamalla.

Vierailija
35/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö rasvapainoitteisesti? Olen aina ajatellut, että hiilarit menevät vyötärölle ja rasva pyllyyn ja reisiin. Katsomalla ihan vaan eri maiden ruokavaliota.

Vierailija
36/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut reidet ovat ihanat. :) Kyllä se paksuus siellä on miljoona kertaa parempi kuin vatsassa.

paksut reidet ei todellakaan ole ihanat

Ihmeesti vaan miehet pyrkii niitten väliin.

Vierailija
37/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoedema ei sitten häviä laihduttamalla, koska rasva-aineenvaihdunta on ihan sekaisin. Jalat vaan kasvavat mitä vanhemmaksi tulee ja jos laihdutat, alat näyttää reisiä lukuun ottamatta nälkiintyneeltä.

Rasvaimu on virallinen hoitokeino.

Vierailija
38/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, olen aina urheillut paljon ja teini-ikään asti todella sopusuhtainen. Sitten reidet ja persus levähti, luultavasti hormonaalisista syistä. Samannäköisiä naisia on isänpuolen suvussa (ei äidin, eli voi periytyä sitäkin kautta). Isoin ärsytys on kun luonnostaan hoikat besserwisseilee että tee vaan jotain ruokavaliolle ja liiku enemmän.

Uiminen muuten auttaa jonkin verran. Lipodemahan on sitä kun keho ei saa nesteitä pumpattua pois reisistä (tai myös pohkeista/käsivarsista tietyillä ihmisillä). Vesi toimii melkein kuin tukisukkana ja auttaa puristamaan nesteitä ylöspäin. Ulkomailla käytetään myös tukihousuja, mutta ne ovat kalliit koska ne neulotaan mittojen mukaan.

Toivottavasti ongelmaan keksitään pian ratkaisu jotta tulevat sukupolvet säästyvät tältä kärsimykseltä ja syömishäiriöiltä kun näitä muhkuroita on epätoivoisesti yritetty laihduttaa pois laihoin (sic) tuloksin.

Vierailija
39/39 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoedema ja tavallinen edema (turvotus) ovat eri asia. Lipoedemassa rasvakudos paksunee ja muuttuu ryynimäiseksi. Rasvakudoksella on myös yleensä tarkat rajat, eli esim heti nilkan/polven yläpuolella jalka paksunee, mutta jalkaterä on hoikka. Myöhemmin tämä rasvakudos alkaa toki painaa imusuonia ja estää nesteen poistumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi