Lapset edellisestä liitosta etu parisuhdemarkkinoilla?
Mitä olette mieltä? Nuorilla varmaan ei, mutta keski-ikäiselle se on minusta selvä etu, tulee sellainen olo, että tämä ihminen on kokenut niitä tavallisen ihmisen elämän tiukimpia ja herkimpiä asioita. Itsellä on lapsia ja lapseton uusi kumppani tuntuisi vähän "vajaalta". Siis vähän samaan tapaan kuin olisi vaikka neljäkymppinen neitsyt.
Kommentit (5)
Minä nimenomaan halusin "toisella kierroksella" miehen, jolla on lapsia. Se antaa paljon yhteistä kokemuspintaa elämään. Olemme myös paljon olleet toistemme tukena vanhemmuudessa. Eli lapset ehdottomasti plussaa minulle.
T. Keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan halusin "toisella kierroksella" miehen, jolla on lapsia. Se antaa paljon yhteistä kokemuspintaa elämään. Olemme myös paljon olleet toistemme tukena vanhemmuudessa. Eli lapset ehdottomasti plussaa minulle.
T. Keski-ikäinen nainen
Onkohan lapset samaa mieltä? Se kun ei mene niin että kun äiti on onnellinen, on lapsetkin onnellisia. Vieras äijä ja vieraat kersat samassa luukussa. Onnenhetkiä ❤️
Silloin, kun itse olin yh, niin seurustelin vain lapsellisten miesten kanssa. Molemmille tein selväksi alusta alkaen, että uusperhettä en halua, mutta sitoutuneen suhteen kyllä. Ne suhteet eivät kestäneet.
Sen jälkeen, kun lapseni aikuistui ja muutti pois kotoa, en kuvitellutkaan ryhtyväni suhteeseen miehen kanssa, jolla on vielä pieniä lapsia. En todellakaan halunnut enää käydä uudestaan läpi sitä vaihetta, kun elämä eletään lasten ehdoilla.
Mulle oli etua. Nykyinen aviomies räknäsi jotenkin, etten todennäköisesti ala haluta lisää lapsia, koska sellainen oli jo (erosi ex-avokistaan tämän halutessa lapsia). Oli oikeassa; minulle oli jo ainokaisen ollessa pieni ihan selvää, ettei enempää tule kenenkään kanssa. Joten, kasvatettiin yhdessä se yksi. Hyvin meni, ollaan edelleen onnellisia.
Lapset on pelkkä riesa.