Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte jauhaa Eerikan murhasta yhä?

Vierailija
19.03.2013 |

Aiheesta on jo puhuttu ja sitä on kauhisteltu nyt aika kauan. Oikeudenkäynti oli joo, mutta ihmettelen miten paljon ihmiset sitä yhä kauhistelevat. Ja en vähättele raakuutta yhtään, mutta kyllähän kauhuuksia tapahtuu joka päivä yhtä kauheita ellei kauheampiakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on empaattisia ja kokee oikeasti rinnassaan tuskaa pienen elämän päättymisen vuoksi.

Vierailija
2/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:52"]

Aiheesta on jo puhuttu ja sitä on kauhisteltu nyt aika kauan. Oikeudenkäynti oli joo, mutta ihmettelen miten paljon ihmiset sitä yhä kauhistelevat. Ja en vähättele raakuutta yhtään, mutta kyllähän kauhuuksia tapahtuu joka päivä yhtä kauheita ellei kauheampiakin.

[/quote]

Ei ole tapahtunut Suomessa yhtä iljettävää rikosta, näin syyttäjä. Minua koskettaa tapahtunut. Aloittaja sinä et välitä paskaakaan, kun et tuntenut uhria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole siitä kyse, etten empatiaa ja surua tuntisi.Jos tunnen surua tytön puolesta, pitääkö se osoittaa jatkuvalla asian tonkimisella ja vatvomisella????

Vierailija
4/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan myös sitä, että tästä kyllä vatvotaan, mutta yhtä kamalia asioita tehdään lapsille maailmalla päivittäin.Eipä niitä liiemmin vatvota.

Vierailija
5/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osoittaa, jos siltä tuntuu, ja purkaa tuntemukset. PERKELE SAASTAT.

Vierailija
6/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin vaan järkytti niin paljon koko tapaus. Sitten kun uskalsin siihen vähän tutustua. Aluksi koitin pysyä erossa. Mutta täytyy puida, kun en ymmärrä. Sitten se ajan kanssa laantuu. 

Eihän tää ole tietenkään maailman eka eikä vika hirveä asia, joka tapahtuu, mutta minun maailmassani ei kait ole ennen mitään näin hirveää sattunut. Siis uutisoitunakaan.

Vierailija
7/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat edes kysyä tuollaista? Tottakai maailmassa tapahtu kamalia asioita koko ajan, mutta ei se tee tuon pienen tytön kidutuskuolemaa yhtään vähemmäksi.

Me aikuiset olemme vastuussa lapsista. Iljettäväimpiäkään tapauksia ei saa  jättää jauhamatta aikuisten, hyvin elävien, hyvinvoinnin vuoksi. Ymmärrätkö, mitä yritän sanoa? Asioita pitää puida, jauhaa, pitää keskusteluissa yllä, että voisimme (me täyspäiset aikuiset) estää tällaiset kuvottavuudet jatkossa.

Mieti nyt vähän. Kyse ei ole sinun (maailman tärkeimmästä asiasta) vaan niiden asemasta, jotka eivät kykene itseään puolustamaan.

Vierailija
8/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätänsä on kamalaa, miten kauhistellaan jotain tsunamia tai lento-onnettomuutta yms aina loputtomiin, jos uhrina länsimaalaisia. Jos vastaava uutinen on jostain kehitysmaalaisista, niin eipä siitä kukaan pukahdakaan. Tyhmät paskat.

Vierailija
9/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan väittänyt,että pitäisi jättää puimatta hyvinvoinnin vuoksi.opettele lukemaan.

Vierailija
10/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien nettisivuilla on videopätkä kuulustelusta  Tarkin ääni on kuin vammasella ja Laamanen kuullostaa paljon nuoremmalta. Sairaat jutut kummallakin

Hyvä että tuli pitkät tuomiot ja ikuinen pelossa eläminen. Tästä en jatka enää av:lla enkä halua piruja ajatella. Let them burn in hell

Vierailija
11/11 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä koe, että minun puimiseni estäisi tällaista. En tiedä, onko tämä myös kauhealla asialla mässäilyä. Mutta koitan ehkä osaltani tukea(?) muita järkyttyneitä. Koska jos muillakin on tarve puhua, niin puhuminen helpottaa. Olen ollut tästä jopa omassa elmämässäni lievästi ahdistunut, kun uutisoinnissa tulee jotain isompaa :( 

t.7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme