Onko sinulla jotain rahajemmaa kotona? Siis käteistä sukanvarressa?
Mulla on yhden taulun takana kirjekuoressa monta sataa euroa. Äiti opetti että aina kannattaa olla jemma ;) Kukaan muu ei tiedä piilosta kuin minä - ja nyt te!
Kommentit (25)
Aika tyypillinen piilo. Taulujen taukset, kirjojen välit, kaappien sokkelit. Jos on aikaa ja riittävästi varastettavaa ei näy, kannattaa kahlata nuo piilot läpi.
Ja kääntäen, niin tavallisia piiloja, ettei niihin kannata mitään jemmata.
Miehen lompakossa on aina pari sataa.
Tietty jos kortit ei toimi, auto ei toimi että pääsis pankkiin ja mies ei tulekaan kotiin, ja kaikki tämä siis samana iltapäivänä.
Tosin jos auto ei toimi ettei pääse pankkiin...niin ei sitten pääse kauppaankaan...joten ihan sama onko käteistä vai ei.
Muistatteko sen naisen joka oli ikänsä säästänyt rahaa jotka oli kätkenyt patjaansa?
Tyttäret olivat ajatelleet yllättää äidin ja ostaa tälle uuden paremman patjan.
Tietysti yllätykseen kuuluu että äiti ei tiennyt asiasta ennen kuin patja oli toimitettu kotiin ja vanha roudattu hävitykseen...
Olipas harvinaisen tyytyväinen äiti tyttäriensä ylläriin.
Ei saanut rahojaan takaisin ja niitä oli kuitenkin kymmeniä tuhansia, muistaako joku paljonko siinä menikään...?
Muutama satanen on yleensä säästössä. Minäkin jemmaan rippiraamatun väliin ja yöpöydän laatikkoon. Sen verran vaan ettei haittaa jos menevät tulipalossa tai joku ne varastaa. Isompia summia en uskaltaisi kotona säilyttää.
on se ovelaa, kun olen koneella, jonka ip osoite ei mene suoraan kotiini ja samassa osoitteessa kiinni monta konetta