Kuvastaako ulkoinen olemuksesi (kampaus, pukeutuminen jne) sitä, kuka olet sisimmässäsi?
Jos kuvastaa, niin kerro millaisen vaikutelman haluat ulkonäölläsi antaa. :)
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sairaus joka tekee minusta erinäköisen mitä oikeasti olisin ja estää enimmät urheiluharrastukset. Eli jyrkkä ei. Vihaan vartaloani ja sitä mitä se minusta kertoo eli valehtelee.
Mulla on sellainen erikoisuus että tykkään rumista ja en koe tyypillisen kauniita seksikkäinä.
Vaikka itse olen sellainen tyypillisen klassinen veistos.
Jostain syystä kiinnostun epäsymmetriasta ja rumuudesta ja se on minusta paljon kiinnostavampaa kuin tylsä banaalikauneus.
Ajattele että on olemassa sellaisiakin friikkejä jotka herähtää nähdessään töröhampaisen bulttibois-tyypin ja jos se on aivotoiminnaltaan normaali niin se kiinnostaa.
Ei, haluaisin pukeutua ihan toisin, mutta käytännöllisyys ja rahankäyttö menee asenteen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sairaus joka tekee minusta erinäköisen mitä oikeasti olisin ja estää enimmät urheiluharrastukset. Eli jyrkkä ei. Vihaan vartaloani ja sitä mitä se minusta kertoo eli valehtelee.
Mulla on sellainen erikoisuus että tykkään rumista ja en koe tyypillisen kauniita seksikkäinä.
Vaikka itse olen sellainen tyypillisen klassinen veistos.
Jostain syystä kiinnostun epäsymmetriasta ja rumuudesta ja se on minusta paljon kiinnostavampaa kuin tylsä banaalikauneus.
Ajattele että on olemassa sellaisiakin friikkejä jotka herähtää nähdessään töröhampaisen bulttibois-tyypin ja jos se on aivotoiminnaltaan normaali niin se kiinnostaa.
Kiitos, tuntuu hieman paremmalta.
Pukeudun tilanteen mukaan. Kaapissa on viimeisen päälle jakkupukuja jne.
Kuitenkin saatan kävellä lähikauppaan verkkareissa ja likaisissa crocseissa meikittä ja tukka punnarilla. Ei ole tarvetta näyttää mitään.
Ei kuvasta. Hiukset on nutturalla ja vaatteet aika tylsät, en meikkaa, kun mua ei vaan kiinnosta. Oikeasti olen villi ja vapaa ja kova seksihurjastelija.
Ei. Pukeudun siihen, mitä löydän.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Näytän ulkoisesti juurikin ”wt-lähiövalaalta” ja mun ammatiksi on aina oletettu lähihoitaja tai kampaaja mikä on mulle valtava loukkaus. Pitäisi pystyä laihduttaa niin ihmiset ei aliarvioisi mua.
Olet myös sisimmältäsi wt valas jos kehtaat sanoa tuollaisia loukkaavia mielipiteitä. häpeä.
onneksi olet ruma
En osaa sanoa. ;/ Pukeudun ihan nätisti , mutta olen aika rääväsuu. Toisaalta näytän myös ihan rölliltä pehkoni kanssa, joten menee ehkä yks yhteen persoonan kanssa. Ja sitten vielä puhun jotenkin ylinopeasti välillä ettei kieli taivu. :D
Kyllä aikalailla kuvastaa. Värikkäitä, eri kuosillisia vaatteita, hiuksissa lettejä ja hieman sekaisin muutenkin. Kuitenkin ulkonäkö hallitussa kaaoksessa niinkuin sisinkin. Haen harmoniaa, sekin näkyy vaatteissa.
en oo miettiny asioita noin pitkälle. :DDDDDDD
Kyllä vaan, tyylini on toisaalta hyvin luonnollinen ja raikas - meikki ja hiukset. Vaatteissa tyyli vaihtelee paljonkin, ostan paljon uniikkeja vaatteita second handina, vanhahtavaa, vintagea ja tyttömäistä.
Maanläheisiä värejä, en käytä pinkkiä.
Koruja on hyvin vähän ja ne on hopeaa.
Ei tippaakaan. Ulkoisesti olen uunoturhapuro, mutta sisäisesti ahkera ja kouluttautunut. Ei tarvitse edes "röitä" etsiä, koska niitä on jo