Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esine joka viestittää hyvästä sos.ekon. statuksesta mutta ei vaadi ylläpitoa?

Vierailija
19.03.2013 |

Tuli tuosta poniketjusta mieleen. Kysymys otsikossa. Ei siis hevonen, vaikka mielletäänkin rikkaiden harrastukseksi, sillä vaatii ylläpitoa. Uima-alkas ja urheiluauto sama juttu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uima-allas

Vierailija
2/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello, helminauha, taulut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihatonttu

Vierailija
4/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide? LV-laukku?

Vierailija
5/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulut, kirjat, matot.

Vierailija
6/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot ulkomaanmatkat, safarit sun muut ja sitten vaan fb ja instagram täyteen hienoja matkakuvia. :D

Vierailija
7/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptoitu mamulapsi

Vierailija
8/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka kirjahylly täynnä klassikkoteoksia ja Keltaisen kirjaston kirjoja?

Vierailija
9/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että hevostelu mielletään rikkaiden harrastukseksi. Nyt nettiaikana olen siihen törmännyt. Siksi en ymmärrä sitä, koska nuoruudessani me lähes kaikki tytöt ikäluokassani harrastettiin ratsastusta. Oli sitten rikas tai vähemmän rikas perhe. Eräänkin tytön vanhemmat olivat viinaan meneviä ja todellakin vähävaraisia, niin tallilla kulki sekin tyttö meidän kanssa. Enkä minä itsekään mistään rikkaasta perheetä ole. Se oli meilläpäin niin tavallinen harrastus, etten osaa pitää sitä rikkaiden huvina.

Näin ihan OT.

Vierailija
10/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano, taide, viinikokoelma?

Vierailija
11/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

timantit, "aidot" korut

Vierailija
12/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kyse HEVOSEN OMISTAMISESTA ja sillä harrastamisesta. Ihan sairaan kallista; hevonen, tallipaikka, vakuutus, eläinlääkäri, ratsastaja silloin kun et itse ehdi(joka päivä), varusteet, kuljetusvaunu jos kisaat jne jne. Huh.

Vierailija
13/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa Frasier-sarjaa niin löydätte vaikka mitä :D Rolex-kellot, viinikokoelma jne

Vierailija
14/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmoripatsas

Vierailija
15/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:32"]

Hei, kyse HEVOSEN OMISTAMISESTA ja sillä harrastamisesta. Ihan sairaan kallista; hevonen, tallipaikka, vakuutus, eläinlääkäri, ratsastaja silloin kun et itse ehdi(joka päivä), varusteet, kuljetusvaunu jos kisaat jne jne. Huh.

[/quote]

No toki ne alkuinvestoinnit voi olla paljonkin, mutta kummasti niitä omia hevosia oli ja on edelleenkin tuttavapiirissä. Ja kun usein kuulee, että nimenomaan se ratsastusharrastus on kallista. Ehkä sitten jossain pk-seudulla onkin?

Vierailija
16/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertu tms. kännykkä. Mont Blanc kynät

Vierailija
17/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 22:32"]

[/quote]

No toki ne alkuinvestoinnit voi olla paljonkin, mutta kummasti niitä omia hevosia oli ja on edelleenkin tuttavapiirissä. Ja kun usein kuulee, että nimenomaan se ratsastusharrastus on kallista. Ehkä sitten jossain pk-seudulla onkin?

[/quote] 

ei näille mun ystäville ainakaan kelpaa mitkä tahansa tallit (von Rettig jne) ja eläinlääkäriä tuodaan joskus ulkomailtakin. Satulat tilataan hevosen selkään ja omaan persukseen räätälöitynä. Että silleen.

Vierailija
18/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis kello. Näkyy sopivasti ja ne jotka tietää mitä näkee, tajuaa myös minkä arvoinen se on. Talvella joku kevyt, hyvin työstetty turkki tai kääntöturkki.

Huolitellut korut ja kallis käsilaukku. EI ruskea LV missään nimessä.

Vierailija
19/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tekee ton. Niiden ei tarvi olla järjettömän kalliita vaan oikeanlaisia, siistejä ja hyvin sopivia. Tietysti maksamalla isosti niistä päästään tohon lopputulokseen helpoiten, koska ei tarvi nähdä mitään vaivaa sen eteen. Mutta todellisuudessa ihmiset erottavat kalliit vaatteet halvemmista yhtä hyvin kuin aidot korut jäljitelmistä. Eli eivät ollenkaan, jos joku jäi miettimään vastusta :-). Esim miesten puvuissa muutaman sadan euron puku ajaa täysin asiansa. Valitsette vaan oikeanmallisen, se on joko suht uusi tai hoidatte sitä hyvin ja se istuu teille, niin homma on hoidettu. Me tehdään aina päätelmiä muista niiden vaatteiden perusteella. Oli kyseessä sitten poliisi, duunari tai johtaja niin ne on aina vaatteet jotka kertoo sen. 

Vierailija
20/26 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmorinen rintakuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän