Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi myrkky! Olen TODELLA paljon Sirpa Laamasen näköinen!!

Vierailija
19.03.2013 |

Näin vihdoin kuvan tuon iljettävän olion koko naamasta, ja voisinpa vaikka vannoa näyttäväni viisikymppisenä lähes täsmälleen samalta! Hiusten väri on minulla hieman vaaleampi ja se luomi silmien välistä puuttuu. Mutta muuten silmissä, kasvojen muodossa, nenässä ja suussa on todella paljon yhteneväisyyksiä. Samaan tapaan pullerokin olen.

Olen lukenut tusinoittain haukkuja Laamasen ulkonäöstä ja nyt en voi olla ajattelematta, että ihmiset ajattelevat samoin minunkin ulkonäöstäni. Joku varmaan vielä jonakin päivänä luulee minua Sirpaksi! Olen todella ahdistunut. Jo aiemmin naisten ulkonäön haukkumiset ovat olleet minulle vaikeaa luettavaa, koska ne haukuttavat ovat monesti minua kauniimpia. Tämä on jo melkein liikaa!!

Ja ei ole provo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei ole yhtä mielipuolinen ilme ja hullunkiilto silmissä, niin et taatusti ole yhtä ruma. Sehän sen niin hirveän näköiseksi tekee, kun on kuin jostakin kauhuleffasta nimeltä Pirun riivaamat, niin että mielipuolisuus oikein paistaa naamasta.

Vierailija
2/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kuulemma olen mielipuolisen näköinen. Mm. kaupassa saan usein vartijan perääni, vaikka koskaan en ole mitään varastanut. Alkossa epäröidään, voiko mulle myydä jne.

Ja OLEN TÄYSIN TERVE JA HYVÄNTAHTOINEN naisihminen!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK SORI!!!!! HYYYYYIIII!!!!!!

Vaihda äkkiä hiustenväri!!! Äkkiä erilainen kampaus!!! Laita tekoripset! TEE JOTAIN!!!!! Sun elämä on pilalla Sirvan takia :(

Vierailija
4/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ne hauku sitä hirviötä koska hän on hirviö, eikä ulkonäön takia. Eipä tulis mieleenkään arvostella sen näköistä, tavallista ihmistä, eikä kyllä tuon murhaajankaan ulkonäköä. Ihan tavallisen näköinen nainen oli.

Vierailija
5/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu. Vaihda ainakin kampaus ja hiusten väri. Opettele peilin edessä vähemmän mielipuolisia ilmeitä.

Vierailija
6/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei yhdistä sua Sirpaan, jos vaikka värjäät hiukset, pukeudut hyvin, käytät hieman meikkiä, olet iloinen, mukava ja kohtelias. 

Vierailija
7/7 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 19:02"]

Kukaan ei yhdistä sua Sirpaan, jos vaikka värjäät hiukset, pukeudut hyvin, käytät hieman meikkiä, olet iloinen, mukava ja kohtelias. 

[/quote]

Miksi melkein jokainen kommentoija käskee värjäämään hiukset, kun juuri kerroin että se on ainoa asia, jossa sentään eroa on? Olen Laamasta vaaleampi.

Ja jos kuuntelitte oikeussalista tehtyä äänitallennetta, niin Laamanenkin kuulostaa siinä aivan mukavalta, kohteliaalta ja tavalliselta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme