Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
461/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Maria Veitola tuntee hyvin Jennin ja symppaa häntä? Tämä Immosen uusi osoite ei ehkä siksi ollut Marialle mieluisin kyläpaikka...

Vierailija
462/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jutun mukaan Annan ja Jukan välit syvenivät jo silloin kun Anna siirtyi Jukan levy-yhtiöön ja Jukka alkoi tehdä Annan biisit. Eli v 2014 eikä 2015 kuten Anna väittää. Salasuhde siis alkoi jo aiemmin ja julkisesti alkoivat seukata 2015.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Anna-Puulla-ja-tuottajarakkaalla-ryppy-ra…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Maria Veitola tuntee hyvin Jennin ja symppaa häntä? Tämä Immosen uusi osoite ei ehkä siksi ollut Marialle mieluisin kyläpaikka...

Täysin päinvastoin. Enbuske Veitola Samisessa viime keväänä Maria haastatteli Jenniä ja kyseli harvinaisen typeriä kysymyksiä rahkamiljonääristä, todella törkeitä juttuja. Ei kukaan ystävälleen sellaista källiä tee!

Vierailija
464/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taisi mainita, että Anna oli nuorena koulukiusaaja. Pitääkö tämä paikkansa? Kyllähän tuo vaikuttaa vähän huomiohakuiselta ja rasittavalta pätijältä. Sellaiselta epämiellyttävällä tavalla "vahvalta" ihmiseltä, jollaisia kiusaajat monesti ovat. 

Pitää paikkaansa. Olin samalla yläasteella. Kiusasi ainakin hyvää ystävääni.

Millä tavalla kiusasi?

Jossain haastattelussa Anna väitti itse olleensa kiusattu. Pahat pojat nimittelivät hipiksi ja vättyilivät lökäpöksyistä. 

En sanoisi kiusatuiksi millään tavalla. Mainitsee tuosta "hippiasiasta" Marian ohjelmassakin. En sanoisi kiusatuksi millään tavalla, samanlaisia suosittuja kavereita riitti.

Kiusasi itse kuten on väittänyt itseään kiusattavan!

Vierailija
465/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taisi mainita, että Anna oli nuorena koulukiusaaja. Pitääkö tämä paikkansa? Kyllähän tuo vaikuttaa vähän huomiohakuiselta ja rasittavalta pätijältä. Sellaiselta epämiellyttävällä tavalla "vahvalta" ihmiseltä, jollaisia kiusaajat monesti ovat. 

Mitä ikäluokkaa olet? Itse olen vähän Annaa vanhempi ja muistan hänen olleen ala-asteella rasittava, näsäviisas, huomionhakuinen ja manipuloiva pikku p*ska. Aikuisille oli aina mielin kielin.

Olen Annaa hieman nuorempi.

Vierailija
466/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa olet? Itse olen vähän Annaa vanhempi ja muistan hänen olleen ala-asteella rasittava, näsäviisas, huomionhakuinen ja manipuloiva pikku p*ska. Aikuisille oli aina mielin kielin.

Olen Annaa hieman nuorempi.

Anna siis kiusasi pienempiään. Sillälailla. 

Vierailija
467/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Maria ei pitänyt Annasta. Oli hämmentyneen ja vaivautuneen oloinen. Olisikohan Anna ollut sitten ainoa joka on kutsunut itse Marian kylään?

Maria olisi varmaan halunnut kuittailla Annalle, mutta Helsingissä ja suomessa on pienet julkkispiirit. Luulen, että Marian oli pakko olla hys,hys koska Immonen...

Annassa yllätti kun oli asunut Chilessä teininä. Maria näytti siltä kuin olisi tulossa flunssaan.

Minustakin Maria oli jotenkin outo. Ihan kuin ohjelman sisällöstä olisi päätetty ilman häntä. Ei kysellyt mitään. Luulen, että tää jakso oli ns. maksettu mainos (levy-yhtiön ja neloskonsernin) ja Anna puhui, mitä hän/he halusivat, ei mitä Maria halusi kysyä.

Miksi neloskanava olisi maksanut kolmoskanavan ohjelman vieraan mainoksen? 

Totta! Telia omistaa MTV:n ja Veitola on Maikkarilla. Sanoman radiokanavat soittavat päivittäin Annaa, tvof on nelosen ohjelma, joten Annalla on pullat hyvin uunissa! Kenen leivissä Jukka?

Vierailija
468/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nelonen Media Live Oy on Suomen suurin festivaali- ja tapahtumajärjestäjä. Tuotamme vuosittain yli 20 konserttia ja festivaalia ympäri Suomen. Nelonen Media Liven tapahtumia ovat mm. Himos Juhannus, RMJ, Iskelmä Festivaali, Tammerfest, Kuopiorock, Suomipop Festivaalit Oulussa ja Jyväskylässä sekä Wanaja Festival.

Nelonen Media Live Oy on osa Sanoma-konsernia."

Missä Anna esiintyy ensi kesänä?

Vierailija
469/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiiiii kirjoitti:

Minusta on järkyttävää että julkisuuden henkilö, jonka pitäisi osata miettiä puheitaan, kertoo heti alussa käyttäneensä levyn kannessa tonnin aurinkolaseja jotka totesi sitten liian kalleiksi ja palautti ne, oli postimyynti/verkkokauppaostos.

Huonoa mallia nuorten esikuvalta, ikäänkuin olisi tilannut vain levynkantta varten...

olisiko sitten pitänyt pitää ne tonnin aurinkolasit jotka ei ollut oikeankokoisetkaan? luuletko että kuvauksissa käytetään vain kuvattavien omia vaatteita ja asusteita...???

Miksi piti kertoa tämä asia? Ihan kuin ketään kiinnostaisi.

En usko, että ketään oikeasti kiinnostaa Anna Puun pettämiset tai sängyn pölyhiukkaset. Ei hän ole niin suuri tähti kuin esim. Kaija Koo tai Cheek.

Emma-juhlissakin tuli - anteeksi nyt vaan kaikille tämä rehellinen mielipiteeni - niin hirveä myötähäpeä näistä Annalle järjestetyistä Emmavoitoista, etten voinut kuunnella Anna Puun voittopuhetta, vaan oli käännettävä kanavaa. Tiedätte varmaan tunteen.

Olen Annan kehukuplan ulkopuolinen henkilö, joten tämä mielipide saattaa olla "törkeä" tms. Olen pahoillani suoruudestani. En halua olla ilkeä, mutta halusin kommentoida tätä ketjua.

Lisäksi: Ymmärrän kommenteista hyvin, miksei Anna Puu kerää sympatioita ja miksi jaksosta on herännyt tällainen keskustelu. Hän ärsyttää osaa katsojista.

Makuja on monia. Musta Anna Puu on paljon Cheekkiä kiinnostavampi artisti ja ihminen.

Keekki ei ole mikään artisti, vaan täysin laskelmoitu ja keinotekoinen tuote. Kuvaa kyllä suomalaisten "musiikki"makua, että moinen ripuli täällä myy.

Vierailija
470/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasi?

Jossain haastattelussa Anna väitti itse olleensa kiusattu. Pahat pojat nimittelivät hipiksi ja vättyilivät lökäpöksyistä. 

En sanoisi kiusatuiksi millään tavalla. Mainitsee tuosta "hippiasiasta" Marian ohjelmassakin. En sanoisi kiusatuksi millään tavalla, samanlaisia suosittuja kavereita riitti.

Millaiset tyypit joutuivat Annan hampaisiin? Nuoremmat, epäsuositut?

Vierailija
471/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja ulos Aleksis Kiven päivänä 10.10.2019 (varmaan Annan oma idea):

Minä olen Anna Puu :D :D

Vierailija
472/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
473/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ja Aleksis Kivi - merkkihenkilöt

Apua! Luulen, että vihjaukset laulajan iitserakkaudesta ja omahyväisyydestä ovat totta...

Vierailija
474/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla kiusasi?

Millaiset tyypit joutuivat Annan hampaisiin? Nuoremmat, epäsuositut?

Vaikea sanoa mitään tiettyä ihmistyyppiä, kun en hänen kiusaamishistoriaansa tunne kokonaisvaltaisesti. Ystäväni oli varmaan liian samantyyppinen tyylillisesti kuin hän/he itse ja ärsytti siksi(?) Vaikea sanoa, mitä kiusaajan päässä liikkuu. Olisiko kertonut jotain yläasteikäisen epävarmuudesta ja empatiakyvyttömyydestä.

Vierailija
475/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko sanoa joo, jos joku haluaa tehdä kirjan tai tulla yökylään?

Vierailija
476/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ei ollut ohjelmassa yhtään aidon tuntuinen. Kun vaikka puhui siitä että naisilla oikeus omaan vartaloonsa niin vaikutti siltä että sanoi niin vain, koska niin kuluu sanoa. En tiiä mikä siinä tökkii.

Aurinkolasijuttu oli törkeä.

siis oliko ostanut ne joltain yksityishenkilöltä vai yhtiöltä? en kuullut mainitsevan?

Vierailija
477/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sähän olet varmaan lapsirakas kun noin muistelet nuorempiasi ALA-ASTEELLA :'D aika hyvä muisti tai oot tosi nuori jos muistat jotai tollasta 30-vuotiaasta

Vierailija
478/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sähän olet varmaan lapsirakas kun noin muistelet nuorempiasi ALA-ASTEELLA :'D aika hyvä muisti tai oot tosi nuori jos muistat jotai tollasta 30-vuotiaasta

Ja sinä taidat olla kirjoitusasusta päätellen 12-vuotias, joka luulee, että kolmekymppinen on ikäloppu dementikko joka ei muista ala-asteajoista enää yhtään mitään.

Vierailija
479/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä taidat olla kirjoitusasusta päätellen 12-vuotias, joka luulee, että kolmekymppinen on ikäloppu dementikko joka ei muista ala-asteajoista enää yhtään mitään.

varmaan kaikki muistaa paremmin ne osat elämästä kun on mennyt parhaiten :)

Vierailija
480/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmaan kaikki muistaa paremmin ne osat elämästä kun on mennyt parhaiten :)

Häh? Sanoisin kyllä, että monin paikoin juuri päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi