Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
441/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiiiii kirjoitti:

Minusta on järkyttävää että julkisuuden henkilö, jonka pitäisi osata miettiä puheitaan, kertoo heti alussa käyttäneensä levyn kannessa tonnin aurinkolaseja jotka totesi sitten liian kalleiksi ja palautti ne, oli postimyynti/verkkokauppaostos.

Huonoa mallia nuorten esikuvalta, ikäänkuin olisi tilannut vain levynkantta varten...

olisiko sitten pitänyt pitää ne tonnin aurinkolasit jotka ei ollut oikeankokoisetkaan? luuletko että kuvauksissa käytetään vain kuvattavien omia vaatteita ja asusteita...???[/quot

Se oli hätävalhe ja typerää , ehkä vitsi kun pitää niitä sormella levynkannessa.

Myyjän hyväksikäyttöä ja huono esimerkki

Vierailija
442/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä teeskentelijä tuo Anna Puu. Oli joutunut koiran ripulikakat joskus siistimään ja huone saastunut miltei käyttökelvottomaksi. Tuskin sinne uskalsi Veitolaakaan majoittaa. Mistä noita tuollaisia nirppanokkia tulee. Pitäisi nyt Jukka huolen koirastaan, en uskoisi tuon hoteisiin mitään elävää olentoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Maria ei pitänyt Annasta. Oli hämmentyneen ja vaivautuneen oloinen. Olisikohan Anna ollut sitten ainoa joka on kutsunut itse Marian kylään?

Maria olisi varmaan halunnut kuittailla Annalle, mutta Helsingissä ja suomessa on pienet julkkispiirit. Luulen, että Marian oli pakko olla hys,hys koska Immonen...

Annassa yllätti kun oli asunut Chilessä teininä. Maria näytti siltä kuin olisi tulossa flunssaan.

Ehkä Maria ja Anna ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä. Olen huomannut, että tuollaiset "vahvat ja määrätietoiset" naiset eivät siedä toisia samanlaisia. 

Vierailija
444/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ei ollut ohjelmassa yhtään aidon tuntuinen. Kun vaikka puhui siitä että naisilla oikeus omaan vartaloonsa niin vaikutti siltä että sanoi niin vain, koska niin kuluu sanoa. En tiiä mikä siinä tökkii.

Aurinkolasijuttu oli törkeä.

Vierailija
445/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Maria ei pitänyt Annasta. Oli hämmentyneen ja vaivautuneen oloinen. Olisikohan Anna ollut sitten ainoa joka on kutsunut itse Marian kylään?

Maria olisi varmaan halunnut kuittailla Annalle, mutta Helsingissä ja suomessa on pienet julkkispiirit. Luulen, että Marian oli pakko olla hys,hys koska Immonen...

Annassa yllätti kun oli asunut Chilessä teininä. Maria näytti siltä kuin olisi tulossa flunssaan.

Ehkä Maria ja Anna ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä. Olen huomannut, että tuollaiset "vahvat ja määrätietoiset" naiset eivät siedä toisia samanlaisia. 

En ajattele Mariasta samanlailla. Onhan hän haastatellut montaa "vahvaa" naista. Kehuukin jopa muita naisia ja ulkonäköä.

Tuntuu vaan siltä, että Annata ei varmaan vaan pidetä noissa piireissä.

Vierailija
446/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on imma?

Vierailija
447/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä ketju. Toiset naiset haukkuvat 26 sivun verran yhtä ja samaa naista.

Haukuttu on jo ainakin hiustyyli, puheääni, lauluääni, ruuanlaittotaito ja luonne.

Eikö teitä hävetä?

Miksi pitäisi hävetä sitä että sanoo mielipiteensä ihmisestä, joka tunkee jokaiseen tv_ohjelmaan ja lööppiin nykyään asettaen itsensä arvostelun kohteeksi? Ja kehuskelee pettämisillään. Kehuako pitäisi?

Vierailija
448/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiiiii kirjoitti:

Minusta on järkyttävää että julkisuuden henkilö, jonka pitäisi osata miettiä puheitaan, kertoo heti alussa käyttäneensä levyn kannessa tonnin aurinkolaseja jotka totesi sitten liian kalleiksi ja palautti ne, oli postimyynti/verkkokauppaostos.

Huonoa mallia nuorten esikuvalta, ikäänkuin olisi tilannut vain levynkantta varten...

olisiko sitten pitänyt pitää ne tonnin aurinkolasit jotka ei ollut oikeankokoisetkaan? luuletko että kuvauksissa käytetään vain kuvattavien omia vaatteita ja asusteita...???

Miksi piti kertoa tämä asia? Ihan kuin ketään kiinnostaisi.

En usko, että ketään oikeasti kiinnostaa Anna Puun pettämiset tai sängyn pölyhiukkaset. Ei hän ole niin suuri tähti kuin esim. Kaija Koo tai Cheek.

Emma-juhlissakin tuli - anteeksi nyt vaan kaikille tämä rehellinen mielipiteeni - niin hirveä myötähäpeä näistä Annalle järjestetyistä Emmavoitoista, etten voinut kuunnella Anna Puun voittopuhetta, vaan oli käännettävä kanavaa. Tiedätte varmaan tunteen.

Olen Annan kehukuplan ulkopuolinen henkilö, joten tämä mielipide saattaa olla "törkeä" tms. Olen pahoillani suoruudestani. En halua olla ilkeä, mutta halusin kommentoida tätä ketjua.

Lisäksi: Ymmärrän kommenteista hyvin, miksei Anna Puu kerää sympatioita ja miksi jaksosta on herännyt tällainen keskustelu. Hän ärsyttää osaa katsojista.

No näkyy kiinnostavan kun täälläkin on jo 30 sivua jauhettu Annasta. 

Mä tykkään tästä ohjelmasta, melkein kaikista julkimoista on jäänyt paljon positiivisempi kuva kuin ennen ohjelmaa. Ainoat joille en ole lämmennyt yhtään on olleet Cheek, Metti Forssell ja Laura Huhtasaari.

Vierailija
449/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää enää jaksako tätä. Anna Puustjärvi ei ansaitse näin suurta huomiota, ei ole niin suuri artisti tai julkkis. Jonotatte varmaan jänen "elämänkertakirjaansa" syksyllä jotta saisitte tietää, kuka pani ketä?

Siis tuleeko häneltä elämänkerta? Millaisilla meriiteillä? Ei ole mikään suuri julkkis, eikä mitään suuria saavutuksia. Lisäksi aivan valtavan feikki. Että osaakin joku ärsyttää niin paljon kuin hän.

Kuitenkin jonotat tuota kirjaa jo puolen yön aikaan jossain Akateemisen kirjakaupan edessä :) Kaikki odottaa että Anna kertoo vihdoin totuuden näistä pettämisistään ja suhdesotkuistaan.

Vierailija
450/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jukka Immosella jälkikasvua? Ehtivät vielä Annan kanssa hankkia. Minkäikäinen nainen tämä Puuma on? Ai niin, Anna ei halua enää naimisiin. Ohis.

Ei ole Immosella lapsia. Eikä tulekaan koska Anna Puu ei missään tapauksessa enää hanki lapsia koska on vaikeuksia selvitä sen yhdenkään tyttären kanssa.

Vierailija
451/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hoettu sitä, että immo ja vartsu "asuivat vielä yhdessä yhyy", kun immon ja puun suhde alkoi.

Ei ole tullut mieleen, että vartsu ja immo on olleet eronneita jo siinä vaiheessa?? Ei sitä noin vaan muuteta pois. Asunnon etsinnässä kestää.

Sinun mielestäsi siis hienosti hoidettu ero?

Jenni Vartiainen oli aivan rikki ja asuivat yhdessä.

Älä nyt viitsi! Ei eroja näin hoideta!

Mut mitä välii, me ollaan runo, jolla ei oo loppuu...

Vartiaisen uusi Monologi levy kuvaa sanoitukseltaan selvästi miten petollinen mies Immonen on. Esim. Voinko mä todella lähteä näin, Vainot, Monologi -biisit ketovat tästä.

Vierailija
452/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Maria oli jotenkin outo. Ihan kuin ohjelman sisällöstä olisi päätetty ilman häntä. Ei kysellyt mitään. Luulen, että tää jakso oli ns. maksettu mainos (levy-yhtiön ja neloskonsernin) ja Anna puhui, mitä hän/he halusivat, ei mitä Maria halusi kysyä.

Vierailija
453/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele Mariasta samanlailla. Onhan hän haastatellut montaa "vahvaa" naista. Kehuukin jopa muita naisia ja ulkonäköä.

Tuntuu vaan siltä, että Annata ei varmaan vaan pidetä noissa piireissä.

Niin no, tuo olikin oma kyökkianalyysini asiasta. Voin olla väärässä. Yhteistä heille on ainakin se, että molemmat ovat vähän epäaitoja. Sen uskon kyllä, että Anna ei ole kovin pidetty muutenkaan. 

Vierailija
454/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hoettu sitä, että immo ja vartsu "asuivat vielä yhdessä yhyy", kun immon ja puun suhde alkoi.

Ei ole tullut mieleen, että vartsu ja immo on olleet eronneita jo siinä vaiheessa?? Ei sitä noin vaan muuteta pois. Asunnon etsinnässä kestää.

Sinun mielestäsi siis hienosti hoidettu ero?

Jenni Vartiainen oli aivan rikki ja asuivat yhdessä.

Älä nyt viitsi! Ei eroja näin hoideta!

Mut mitä välii, me ollaan runo, jolla ei oo loppuu...

Mistähän sinä tiedät miten rikki hän on ollut?

Erot on useimmiten vaikeita se on totta, teki miten päin tahansa.

Jos on jo päätetty erota, ja toinen ihminen kiinnostaa, niin sille ei_vaan_voi_mitään.

Tottakai voi esittää ettei mulla ole ketään ja piilotella. Kevyempi lasku. En tiedä miksi eivät tehneet niin. Ehkä olivat liian ihastuneita.

Joku taisi jo mainitakin, että Jennin Monologi-levy kertoo miten totaalisen rikki hän oli kun Immonen petti ja erosivat. Ja näkyihän se Vain elämää kolmoskaudella, jonne Jenni joutui mukaan (sopimuksen allekirjoitettuaan) vaikka ero oli tapahtunut about kuukautta aiemmin. Ja mammat sen kuin solvasivat häntä kun "ei avautunut tai kertonut elämänsä vaikeuksista"...

Vierailija
455/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taisi mainita, että Anna oli nuorena koulukiusaaja. Pitääkö tämä paikkansa? Kyllähän tuo vaikuttaa vähän huomiohakuiselta ja rasittavalta pätijältä. Sellaiselta epämiellyttävällä tavalla "vahvalta" ihmiseltä, jollaisia kiusaajat monesti ovat. 

Pitää paikkaansa. Olin samalla yläasteella. Kiusasi ainakin hyvää ystävääni.

Vierailija
456/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mikä teeskentelijä tuo Anna Puu. Oli joutunut koiran ripulikakat joskus siistimään ja huone saastunut miltei käyttökelvottomaksi. Tuskin sinne uskalsi Veitolaakaan majoittaa. Mistä noita tuollaisia nirppanokkia tulee. Pitäisi nyt Jukka huolen koirastaan, en uskoisi tuon hoteisiin mitään elävää olentoa.

Paavo on Jenni Vartiaisen koira, ei tosiaankaan asu noiden luona. Joskus ehkä käy vierailulla koska on myös Jukan koira, mutta asuu Jennin tai hänen vanhempiensa luona.

Vierailija
457/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Maria oli jotenkin outo. Ihan kuin ohjelman sisällöstä olisi päätetty ilman häntä. Ei kysellyt mitään. Luulen, että tää jakso oli ns. maksettu mainos (levy-yhtiön ja neloskonsernin) ja Anna puhui, mitä hän/he halusivat, ei mitä Maria halusi kysyä.

Miksi neloskanava olisi maksanut kolmoskanavan ohjelman vieraan mainoksen? 

Vierailija
458/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taisi mainita, että Anna oli nuorena koulukiusaaja. Pitääkö tämä paikkansa? Kyllähän tuo vaikuttaa vähän huomiohakuiselta ja rasittavalta pätijältä. Sellaiselta epämiellyttävällä tavalla "vahvalta" ihmiseltä, jollaisia kiusaajat monesti ovat. 

Millä tavalla kiusasi?

Jossain haastattelussa Anna väitti itse olleensa kiusattu. Pahat pojat nimittelivät hipiksi ja vättyilivät lökäpöksyistä. 

Vierailija
459/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ei ollut ohjelmassa yhtään aidon tuntuinen. Kun vaikka puhui siitä että naisilla oikeus omaan vartaloonsa niin vaikutti siltä että sanoi niin vain, koska niin kuluu sanoa. En tiiä mikä siinä tökkii.

Hän halusi jostain syystä nuoleskella Mariaa, sellainen fiilis siitä tuli. Outo kohta, koska sen jälkeen Maria vasta "lämpeni" Annalle. Minustakin nämä naiset ovat niin samanlaisia, etteivät varmasti ns. mahdu saman katon alle.

Erittäin poikkeuksellinen ja outo kemia.

Vierailija
460/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa olet? Itse olen vähän Annaa vanhempi ja muistan hänen olleen ala-asteella rasittava, näsäviisas, huomionhakuinen ja manipuloiva pikku p*ska. Aikuisille oli aina mielin kielin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi