Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
481/509 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vetämässä illalla Aleksanterilla duettoo Juha Tapion kanssa.

Vierailija
482/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vetämässä illalla Aleksanterilla duettoo Juha Tapion kanssa.

On piireissä : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Porkkanat on menetetty!” 😂 oispa se Annan mummo ollut ennemmin mukana kuin tylsähkö sisko.

Vierailija
484/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla menee hyvin on kaikki elämän palaset balansissa.

Vierailija
485/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko sanoa joo, jos joku haluaa tehdä kirjan tai tulla yökylään?

Ei, mutta se on osa duunia olla näkyvillä. Tietysti voi lopettaa myös työnteon, jos haluaa.

Vierailija
486/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annalla menee hyvin on kaikki elämän palaset balansissa.

Jep. Työ, lapsi, mies, puutarha... työn ja perheen sovitramisessa varmaan haasteita, mutta itse arvostan naista jotka tekee niin eikä elä vain perheelle ( kuten jotkut kitkerät mammat täällä).

Vierailija
487/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hoettu sitä, että immo ja vartsu "asuivat vielä yhdessä yhyy", kun immon ja puun suhde alkoi.

Ei ole tullut mieleen, että vartsu ja immo on olleet eronneita jo siinä vaiheessa?? Ei sitä noin vaan muuteta pois. Asunnon etsinnässä kestää.

Sinun mielestäsi siis hienosti hoidettu ero?

Jenni Vartiainen oli aivan rikki ja asuivat yhdessä.

Älä nyt viitsi! Ei eroja näin hoideta!

Mut mitä välii, me ollaan runo, jolla ei oo loppuu...

Mistähän sinä tiedät miten rikki hän on ollut?

Erot on useimmiten vaikeita se on totta, teki miten päin tahansa.

Jos on jo päätetty erota, ja toinen ihminen kiinnostaa, niin sille ei_vaan_voi_mitään.

Tottakai voi esittää ettei mulla ole ketään ja piilotella. Kevyempi lasku. En tiedä miksi eivät tehneet niin. Ehkä olivat liian ihastuneita.

Joku taisi jo mainitakin, että Jennin Monologi-levy kertoo miten totaalisen rikki hän oli kun Immonen petti ja erosivat. Ja näkyihän se Vain elämää kolmoskaudella, jonne Jenni joutui mukaan (sopimuksen allekirjoitettuaan) vaikka ero oli tapahtunut about kuukautta aiemmin. Ja mammat sen kuin solvasivat häntä kun "ei avautunut tai kertonut elämänsä vaikeuksista"...

Olihan se kiusallista katsottavaa, kun istui tuppisuuna. Mistä katsojat olisivat voineet tietää, mikä oli syynä. Eihän Jenni koskaan ole ollut kovin avoin, siksikin ihmetytti, miksi oli ohjelmaan ylipäätään suostunut mukaan.

Vierailija
488/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on hoettu sitä, että immo ja vartsu "asuivat vielä yhdessä yhyy", kun immon ja puun suhde alkoi.

Ei ole tullut mieleen, että vartsu ja immo on olleet eronneita jo siinä vaiheessa?? Ei sitä noin vaan muuteta pois. Asunnon etsinnässä kestää.

Jos on jo päätetty erota, ja toinen ihminen kiinnostaa, niin sille ei_vaan_voi_mitään.

Tottakai voi esittää ettei mulla ole ketään ja piilotella. Kevyempi lasku. En tiedä miksi eivät tehneet niin. Ehkä olivat liian ihastuneita.

Joku taisi jo mainitakin, että Jennin Monologi-levy kertoo miten totaalisen rikki hän oli kun Immonen petti ja erosivat. Ja näkyihän se Vain elämää kolmoskaudella, jonne Jenni joutui mukaan (sopimuksen allekirjoitettuaan) vaikka ero oli tapahtunut about kuukautta aiemmin. Ja mammat sen kuin solvasivat häntä kun "ei avautunut tai kertonut elämänsä vaikeuksista"...

Samat mammat täällä nyt solvaavat Annaa, solvaaminen on niinku se juttu monelle, ei kohteella niin väliä.

Vierailija
489/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Maria ei pitänyt Annasta. Oli hämmentyneen ja vaivautuneen oloinen. Olisikohan Anna ollut sitten ainoa joka on kutsunut itse Marian kylään?

Maria olisi varmaan halunnut kuittailla Annalle, mutta Helsingissä ja suomessa on pienet julkkispiirit. Luulen, että Marian oli pakko olla hys,hys koska Immonen...

Annassa yllätti kun oli asunut Chilessä teininä. Maria näytti siltä kuin olisi tulossa flunssaan.

Minustakin Maria oli jotenkin outo. Ihan kuin ohjelman sisällöstä olisi päätetty ilman häntä. Ei kysellyt mitään. Luulen, että tää jakso oli ns. maksettu mainos (levy-yhtiön ja neloskonsernin) ja Anna puhui, mitä hän/he halusivat, ei mitä Maria halusi kysyä.

Maria ei itse käsikirjoita sarjaa, ei nyt eikä aikaisemmillakaan kausilla. Tämän kauden käsikirjoittaja on Vilja Roihu.

Vierailija
490/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikotkin haluaa olla näkyvillä. On Vappu Pimmeen ohjelmassa ollut Pekkaa, Anttia, Juhaa, Halla-ahon Jussia ja myös yökylässä oli Antti, Juhis, . 

Vierailija
491/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnassakin naisia joilla pienet lapset. Esim Annikka Saarikko pieni lapsi ja ministerinä ollut ja ei varmaan kotona oo klo 16. Tulevissakin kansanedustajissa on varmaan äitejä joilla lapsia. 

Vierailija
492/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se kiusallista katsottavaa, kun istui tuppisuuna. Mistä katsojat olisivat voineet tietää, mikä oli syynä. Eihän Jenni koskaan ole ollut kovin avoin, siksikin ihmetytti, miksi oli ohjelmaan ylipäätään suostunut mukaan.

Mä en edes kiinnittänyt huomiota siihen, että olisi käyttäytynyt poikkeavasti. Hymyili kuitenkin ja näytti ystävälliseltä, ajattelin vaan että on hiljainen ihminen. Ja laulut puhui enemmän kuin pälätys olisi puhunut .

Vierailija
493/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes kiinnittänyt huomiota siihen, että olisi käyttäytynyt poikkeavasti. Hymyili kuitenkin ja näytti ystävälliseltä, ajattelin vaan että on hiljainen ihminen. Ja laulut puhui enemmän kuin pälätys olisi puhunut .

Jättäkää nyt stana vihdoin se Jenni Vartiainen rauhaan edes tässä ketjussa!! Tässä puhutaan Anna Puusta ja hänen tv-esiintymisestään. Olette harvinaisen ilkeitä.

Vierailija
494/509 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on tehnyt Eden biisin Jukan ja Jennin erosta.

Eden” on Jenni Vartiaisen kappale hänen Terra-albumista 3. lokakuuta 2014 julkaistulta uudelta versiolta. Singlenä ”Eden” julkaistiin 29. elokuuta 2014.

Eden:

Oon kuullut rakkaus on sodan kaltainen
 Ja kaikki keinot sallitaan melskeissä sen

Hei onko totta vai jonkun keksimää 
Et päättyä se voi ja arvet siitä jää

Onko se sitä että tahdon sinun olevan vain mun
 Ja jos luovun sinusta niin silloinko epäonnistun

Kuinka Edenistä autioituu maa, Jossa ei tietkään johda mihinkään 
 Ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus, Ei meitä ikuisiksi tehtykään

Ai ai ai ai, ai ai ai ai, ai ai uuuu

Pelkääkö rakkaus jotain, salaa kadehtii
, Omistaa toisen, pitää kynsin hampain kii

On sanottu että se kestää mitä vaan, 
Mut miksi luopuu itsestään ja rajoistaan

Onko se sitä että osa minusta on aina sun Ja vaikka lähtisin pois niin silti vielä sinuun takerrun

Ai ai ai ai, ai ai ai ai, ai ai ai uuuu Ai ai ai ai, ai ai ai ai, ai ai ai aaaa

Se kaikenko kärsii kaikessa, uskoo, toivoo, Ja kestää 
ryömimään pistää, syyttää Ja estää ja siten meidät yhdistää

Kuinka Edenistä autioituu maa ja täällä kasvaa ainoastaan ajatus, ei meitä ikuisiksi tehtykään

Ai ai ai ai, ai ai ai ai, ai ai ai ai uuuu Ai ai ai ai, ai ai ai uuuu

Ei meitä ikuisiksi tehtykään

Vierailija
495/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jätä hyvää suhdetta. Onhan se katkeraa joka jätetään.

Vierailija
496/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ihminen ei ”tykkää” koirista kerro lopulta mitään hänestä! Yksinkertaisten tomppelien höpinöitä.

Kuuluuko koira ihmisasuntoon laisinkaan? Ei.

Kaikenmaailman kennelyrittäjät, koirakouluttajatko ne rakastavat koiria, nooot.

Luin ketjua tähän asti ja totean vaan, että haluat kaiketi käsittää ihmisten kommentit pieleen.

Nimittäin itse ymmärrän monien tarkoittavan juuri sitä jos eläin jo taloudesta löytyy ja sen eläimen tuntee/jakaa arkeaan niin voiko empaattinen ihminen katsoa sitä silmiin ja sanoa ettei tykkää siitä?

Ei niinkään ylipäätään sitä, että tykkääkö koirista vai ei noin yleisesti. Jos eläintä ei omassa persoonassaan siinä ole niin on aivan eri asia sanoa, ettei sellaisista niin välitä.

Tosin. Ohjelman itse katsoneena en kyllä huomannut kohtaa missä Anna olisi sanonut, että ei juuri tästä kyseisestä koirasta tykkää vaan totesi yleisesti ettei ole koiraihmisiä.

Jos olisi katsonut silmiin kyseistä koiraa ja sanonut ettei tykkää siitä niin se olisi nostanut kyllä omatkin ihmetykseni miten saattaa ja voi niin tehdä.

Toisena voisin osalle kommentoida siitä miten ihmeessä voidaan löytää yhdestä ihmisestä, yhden ohjelman ajalta näin monta sivullista ja pääasiassa negatiivisesti (sellainen tunne ainakin jäi kun myöhemmin ketjua selasin) arvostelevia kommentteja?

Eikö se kerro jotakin empatiakyvystä jos voi toista ihmistä arvostella näinkin julmasti, tuomitsevallakin tavalla, eikä toinen pääse edes puolustautumaan?

Henkilökohtaisesti koen sen vieläkin kamalampana kun tuon koirakommentin, jos koen sitä kamalana ollenkaan, vaikka itse olenkin koiraihminen ja omistan koiran, ei niistä kaikkien ole pakko pitää.

Inhimillisyys tulisi kuitenkin olla.

Vierailija
497/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko, että Anna + hipit ovat juoneet pontikkaa. Se yhtenä esimerkkinä tuo vaikutelman, että Anna hieman rehentelee jutuissaan ja olemisessaan, on enemmän kuin onkaan. Olen suunnilleen samaa ikäluokkaa ja olin myös hippi vastaavalla pikkukylällä. Kilju on kyllä mahdollista, jopa todennäköistä.

EN tajua, miten korkeasti koulutettu maalaistyttö voi olla lukematta siemenpussista, että porkkanoita pitää harventaa. 

Hirveän tylsä jakso! Mulla on sekä Jenni Vartiaisen että Anna Puun levyjä ja pidän molempien äänistä. Heille on tehty ja tuotettu hyviä biisejä/ovat tehneet tai osallistuneet tekemiseen. Mielestäni Vartiaisella on olemuksessaan enemmän rauhallista itsevarmuutta, kun taas Anna Puulla on enemmän kiitoksen kerjäämistä. Itsevarmuuden tuoma rentous puuttuu.

Vierailija
498/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraksi kait nuita ennen kutsuttiin niin tyypillinen suomi nainen

Vierailija
499/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Aallossa ylistettiin Anna Puuta ja Anna Puun jaksoa ihanaksi, ihanaksi, ihanaksi. Mitä muuta voikaan odottaa Nelosen radiokanavalta kuin oman artistin persoonan hehkutusta.

Vierailija
500/509 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tulkinta tuo, että "suhteen menevät päällekkäin" :D  Pettäjä on pettäjä, vaikka miten sitä selittäisi. Mielenkiinnolla odotan kenen kanssa seuraavaksi näillä  "menee suhteet päällekkäin"....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi