Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset alusvaatteissa päiväunille päiväkodissa

Vierailija
19.03.2013 |

Siis että mitä?

Onko teidän päiväkodissa näin? Oletko kysynyt miksi? 

Meillä lapsi ainakin kotona nukkuu sisävaatteissa päiväunet, ei tulisi mieleenkään alkaa riisumaan häntä. Siinähän olisi jo hirveä työkin,ensin riisua ja sitten taas pukea. Ja miten kun lapsia on ryhmässä se 15,  hirveä härdelli.

Miksi lapset riisutaan??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pph enkä todellakaan riisu lapsia päiväunille. Meillä on raikas ilma eikä sen takia tarvi nukkua alasti.

Vierailija
22/25 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toivoa, että lapsellesi jätetään päälle esim t-paita ja sukkikset. Tai voit viedä jonkun uniasun.

Ja kunesim. 15 lasta nukkuu samassa huoneessa, niin lämpöyila kyllä kohoaa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 13:29"]

Mä olen pph enkä todellakaan riisu lapsia päiväunille. Meillä on raikas ilma eikä sen takia tarvi nukkua alasti.

[/quote]

Pph varmaan tajuaa, että on vähän eri asia onko huoneessa 3-4 lasta nukkumassa vai 15-25... 

Ja kyllä ne sisävaatteet on aina vähän nuhruisia, senkin takia ne on kiva riisua ennen nukkumaan menemistä. Voi joku sanoa, ettei ole mutta ainakin itse olen huomannut että lapset sottaavat vaatteitansa päivän aikana. Joku enemmän, joku vähemmän.

Vierailija
24/25 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne lattiat päivän aikana likaantuu kun siellä ihmisiä liikkuu.

Vierailija
25/25 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia se on, jos lapsi nukkuu päikkärit kotona tai päiväkodissa. Kotona on vaan ne omat lapset, meidän lasten päiväkodissa samassa huoneessa nukkuu 21 lasta ja toisessa 15.

Päiväkodissa ei vaihdeta päällysvaatteita joka pikkutahran vuoksi ja parempi silloin ottaa ne vaatteet pois unien ajaksi. Lapsilla on iästä riippuen joko pelkät vaipat tai alusvaatteet (housut+paita). Toimiva rutiini tuntuu olevan, kun 5v lapsetkin vielä nukkuvat päikkärit, kotona eivät varmasti nuku enää.