Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi raskauden aikana

Vierailija
19.03.2013 |

Tämä on varmaan loppuunkaluttu aihe täällä, mutta olen täällä ensimmäistä kertaa. Pidän itseäni ns. ikuisena renttu poikamiehenä..vääräleuat voivat kenties kuitata aikamiespojaksi :)  "Naisrintamalla" minulla on mennyt oikein mukavasti, mutta silti minus kiehtoo/kiihoittaa ajatus raskaana olevan naisen kanssa rakastelusta. Sinkkuna mielihaluani on suhteellisen vaikea toteuttaa..Minua kiinnostaa miten te naiset suhtaudutte asiaan. siis siihen, että minulla on tuollaisia mielihaluja.. Ymmärrän hyvin, että tämä saattaa kirvoittaa asiatontakin keskutelua, mutta mielipiteenne kiinnostaa minua oikeasti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa...Itse sain perheellisenä nauttia yli kaiken seksistä raskaana olevan emännän kanssa viimeiseen iltaan ennen laitokselle lähtöä. Ja sama homma kahden seuraavan lapsen kanssa.

Emännällä kun seksuaalinen aktivisuus tuntui lisääntyvän aina raskauden edetessä niin tunsin olevan etuoikeutettu sillä se tuntui olevan meikäläisenkin onnen täyttymys.

Neuvoksi voin vain ehdottaa netin lukuisia palstoja tai sitten vaan härskisti kun kaupoissa ym. näet naisen "eturessu täynnä" eikä ole sormusta nimettömässä niin asiallisenkaltaiseen juttuun asiasta käyt.

Vierailija
2/3 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin kovasti miettiny et oisko vierasta mahollista saaha pyöristyvän vatsan kanssa ;) Siis tuskin on mahdoton fantasia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko raskausaikana käydä vieraissa, kun halut olivat niin kovat. Oma mieheni rakasteli kyllä kanssani kerran noin kerran päivässä, mutta se ei minulle silloin riittänyt alkuunkaan. Oli vain jatkuvasti penis mielessä ja jopa unissa. Jalkoväli oli aina märkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä