Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaava tapailu päättyi sitten siihen, kun kerroin yhden lapsistani syntyneen ehkäisyn pettämisen takia. Ongelma ei siis olleet lapseni , vaan ehkäisyn pettäminen joka ei kuulemma "ole mahdollista"

Vierailija
14.03.2019 |

Kysyin että mitenkä minä voin vaikuttaa kapseliin ihon ja alla ja ärähti ettei tiedä. Se siitä sitten.
En tiedä, pelkäsikö mies että tulee huijatuksi isäksi !Vaikka meillä tuplaehkäsy (kumi ja kierukka).
Mä olen siis 32vuotias ja mulla edellisestä liitosta 12vuotias suunniteltu tyttö, 10vuotias suunniteltu poika ja 2v kapselipoika. Tuon pienimmäisen kanssa olin tarkalleen muuttamassa jo kamoja pois exän luonta, kun tein positiivisen testin .

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.

Paskapuhetta. Vasektomian kun tekee, niin kannattaa käydä testeissä 3 kertaa ja viimeinen testi kannattaa tehdä 12kk jälkeen. Itse tein kolme testiä ja nollaa näyttää ja kolmen eri lääkärin mukaan minun vehkeestäni lapsia ei tule maailmaan. Mulla on mustaa valkosella, että mahdotonta laittaa lapsi alulle. 100% nollatulos. Kysyin viimeisellä kerralla eli 12kk nipsasun jälkeen onko mitään mahdollisuutta, että tulisi joku raskaaksi. Vastaus, lääketietellisesti täysin mahdotonta sinun siittää ketään sulla on kolme nollatulosta ja se ei siitä miksikään muutu. Vasektomia on myös joskus kussu ja se on kussu sen takia, koska on liian nopeasti harrastettu seksiä.

Eihän se aina onnistu, sukulainen joutu käymään nipsasussa kolmesti.

Sen takia kannattaa käydä siinä testissä vähintään kolmesti. Olen myös käynyt vetämässä piuhat poikki ja kävin siellä kolmesti. Ei minullakaan enää ole mahiksia laittaa alulle. On myös puhdas nolla. Pelkkään kerrasta poikki ei kannata luottaa. Vuosi on hyvä väli. Sen jälkeen kenenkään on turha tulla kusettaa, että lapsi on sinun.

Vierailija
42/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies siis luulee että kaikki lääkeaineet vaikuttavat kaikilla samalla tavalla? Miksi kaikki naiset sitten eivät oireile samoin hormoneista? Miksi kaikki eivät vaan käytä sitä vähiten hormonia sisältävää vaihtoehtoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsit vähän vajaasta miehestä noinkin nopeasti eroon. Luoti väistetty!

Mies säästi rahansa ja stressin

Vierailija
44/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.

Paskapuhetta. Vasektomian kun tekee, niin kannattaa käydä testeissä 3 kertaa ja viimeinen testi kannattaa tehdä 12kk jälkeen. Itse tein kolme testiä ja nollaa näyttää ja kolmen eri lääkärin mukaan minun vehkeestäni lapsia ei tule maailmaan. Mulla on mustaa valkosella, että mahdotonta laittaa lapsi alulle. 100% nollatulos. Kysyin viimeisellä kerralla eli 12kk nipsasun jälkeen onko mitään mahdollisuutta, että tulisi joku raskaaksi. Vastaus, lääketietellisesti täysin mahdotonta sinun siittää ketään sulla on kolme nollatulosta ja se ei siitä miksikään muutu. Vasektomia on myös joskus kussu ja se on kussu sen takia, koska on liian nopeasti harrastettu seksiä.

Sen takia kannattaa käydä siinä testissä vähintään kolmesti. Olen myös käynyt vetämässä piuhat poikki ja kävin siellä kolmesti. Ei minullakaan enää ole mahiksia laittaa alulle. On myös puhdas nolla. Pelkkään kerrasta poikki ei kannata luottaa. Vuosi on hyvä väli. Sen jälkeen kenenkään on turha tulla kusettaa, että lapsi on sinun.

”Vasektomia voi epäonnistua ylilääkäri Antti Kaipian mukaan riippumatta siitä, millä tekniikalla se tehdään.

– Tekniikoita on useita erilaisia, mutta riippumatta siitä, miten ja kuka vasektomian tekee, aina on riski, että putket kasvavat yhteen. Vaikka riski on pieni, se on todellinen, Kaipia toteaa.”

https://yle.fi/uutiset/3-7424286

Ihmisruumis on ihmeellinen. Molemmilla sukupuolilla on tapauksia, että elimistö on löytänyt keinon kiertää klipsut tai yhdistää katkaistu piuha.

Vierailija
45/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes mahdotonta. Spontaaneja uudelleenkytkeytymisiä tapahtuu vasektomian jälkeen joskus, äärimmäisen harvoin mutta kuitenkin.

Esim. https://www.reversemyvasectomy.co.uk/can-my-vasectomy-just-correct-itse…

Jos tulos on kolmella kerralla negativiinen, niin se ei siitä enää positiiviseksi muutu, vaikka kuinka hokisi ja tossakin 12 kuukautta väliä. Kumpi on todennäkösempää jos nainen ilmoittaa olevansa raskaana miehelle jolla on testitulos nolla, että hän on isä tai onko se nainen käynyt vieraissa mahdollisesti. Itse en usko ihmeisiin ja sattumiin. Siinä vaiheessa nainen tuskin kieltäytyy dna testistä jos toisella on piuhat poikki. Tollasessa tapauksessa on turha rupee itkemään, että onpa törkeää etkö luota juttuja. Varmuus pitää saada onko mahdottomasta tullut mahdollista.

Tämähän kolisee naisille taas. EI voi vaatia ukko pihalle.

Vierailija
46/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Vasektomia voi epäonnistua ylilääkäri Antti Kaipian mukaan riippumatta siitä, millä tekniikalla se tehdään.

– Tekniikoita on useita erilaisia, mutta riippumatta siitä, miten ja kuka vasektomian tekee, aina on riski, että putket kasvavat yhteen. Vaikka riski on pieni, se on todellinen, Kaipia toteaa.”

https://yle.fi/uutiset/3-7424286

Ihmisruumis on ihmeellinen. Molemmilla sukupuolilla on tapauksia, että elimistö on löytänyt keinon kiertää klipsut tai yhdistää katkaistu piuha.

Just ton takia siellä kannattaa käydä testaamassa. Ne putket ei kasva yhteen loputtomiin. Tuossa on kolme kertaa käyty ja tulos on miinusmerkkinen. Vuosi on väliä vielä kaiken päälle.

Vierailija
47/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes mahdotonta. Spontaaneja uudelleenkytkeytymisiä tapahtuu vasektomian jälkeen joskus, äärimmäisen harvoin mutta kuitenkin.

Esim. https://www.reversemyvasectomy.co.uk/can-my-vasectomy-just-correct-itse…

Jos tulos on kolmella kerralla negativiinen, niin se ei siitä enää positiiviseksi muutu, vaikka kuinka hokisi ja tossakin 12 kuukautta väliä. Kumpi on todennäkösempää jos nainen ilmoittaa olevansa raskaana miehelle jolla on testitulos nolla, että hän on isä tai onko se nainen käynyt vieraissa mahdollisesti. Itse en usko ihmeisiin ja sattumiin. Siinä vaiheessa nainen tuskin kieltäytyy dna testistä jos toisella on piuhat poikki. Tollasessa tapauksessa on turha rupee itkemään, että onpa törkeää etkö luota juttuja. Varmuus pitää saada onko mahdottomasta tullut mahdollista.

Tämähän kolisee naisille taas. EI voi vaatia ukko pihalle.

Totta kai jokainen vaatisi tuossa tilanteessa isyystestiä ja toivottavasti jokainen nainen sen ymmärtäisi. Mä kommentoin vain tuota väitettä että ehkäisy *ei voi* pettää. Kyllä se voi, jopa se vasektomia (1/4000). Jopa kolmen negatiivisen näytteen jälkeen, jos piuhat yhdistyvät uudelleen.

Vierailija
48/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tai useampi kersa on eri miehille niin en alkaisi edes tapaamaan. Kertoo naisesta jotain oleellista. Tuollaiset "uutiset" vain vahvistavat käsitystä.