Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaava tapailu päättyi sitten siihen, kun kerroin yhden lapsistani syntyneen ehkäisyn pettämisen takia. Ongelma ei siis olleet lapseni , vaan ehkäisyn pettäminen joka ei kuulemma "ole mahdollista"

Vierailija
14.03.2019 |

Kysyin että mitenkä minä voin vaikuttaa kapseliin ihon ja alla ja ärähti ettei tiedä. Se siitä sitten.
En tiedä, pelkäsikö mies että tulee huijatuksi isäksi !Vaikka meillä tuplaehkäsy (kumi ja kierukka).
Mä olen siis 32vuotias ja mulla edellisestä liitosta 12vuotias suunniteltu tyttö, 10vuotias suunniteltu poika ja 2v kapselipoika. Tuon pienimmäisen kanssa olin tarkalleen muuttamassa jo kamoja pois exän luonta, kun tein positiivisen testin .

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitekin panit, vaikka olit jo muuttamassa pois. Kyllähän tuo jotain kertoo.

Tämä on myös nykyään aivan typerä palsta, kun aloitusta ei voi lainata kirjautumatta sisään, mutta kaikkia muita kommentteja voi. Mikähän järki? Ai se ettei aloitukseen vastattaisi ollenkaan, vaan vain toisiin kommentteihin.

Vierailija
22/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nykyajan kaikki-heti-mulle-vässyköitä. Kivaa pitäisi saada pitää ja ilmaisia lounaita lohmia ilman että missään on mitään riskiä itselle. Ole ap onnellinen, että pääsit tinder-plärääjästä eroon.

Ja kyllä, ehkäisy voi pettää, jopa sterilisaatio voi pettää. Juurihan oli hesarissa juttu naisesta, jonka munanjohtimet oli poistettu ja silti oli raskaana. Siinä on elämän faktoja tinder-tonille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös nykyään aivan typerä palsta, kun aloitusta ei voi lainata kirjautumatta sisään, mutta kaikkia muita kommentteja voi. Mikähän järki? Ai se ettei aloitukseen vastattaisi ollenkaan, vaan vain toisiin kommentteihin.

Ei aloitusta tarvitse lainata, viestithän ovat vastauksia avaukseen. Jos kommentoi jotain toista viestiä, jolloin on selvyyden vuoksi syytä lainata.

Vierailija
24/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.

Paskapuhetta. Vasektomian kun tekee, niin kannattaa käydä testeissä 3 kertaa ja viimeinen testi kannattaa tehdä 12kk jälkeen. Itse tein kolme testiä ja nollaa näyttää ja kolmen eri lääkärin mukaan minun vehkeestäni lapsia ei tule maailmaan. Mulla on mustaa valkosella, että mahdotonta laittaa lapsi alulle. 100% nollatulos. Kysyin viimeisellä kerralla eli 12kk nipsasun jälkeen onko mitään mahdollisuutta, että tulisi joku raskaaksi. Vastaus, lääketietellisesti täysin mahdotonta sinun siittää ketään sulla on kolme nollatulosta ja se ei siitä miksikään muutu. Vasektomia on myös joskus kussu ja se on kussu sen takia, koska on liian nopeasti harrastettu seksiä.

Vierailija
25/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän itua on suunnilleen toisilla treffeillä alkaa kertoilemaan tällaisia? Kyllä mä jättäisin tällaiset uskoutumiset myöhemmäksi ja katsoisin ensin tuleeko jutusta ehkä jotain. Mikä tarve avautua?

Vierailija
26/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteen. Itsellä oli hormonikierukka, joka petti vuoden kohdalla ja sain tietää olevani raskaana kun olin 10vkoa pitkällä. Suurin osa ei usko että kierukkakin voi pettää. Sairaalan henkilöstö jotka minua tutkivat ja yrittivät ottaa kierukkaa pois (mitä ihmettelin todella suuresti) sanoivat, että olin _ensimmäinen_ jolle on tapahtunut näin heidän työhistoriassaan. Siis mitä? Miksi itse luen joka paikasta kierukan pettäneen? En tosiaan ole ainoaa laatua… 

Mutta anyways, löydät kyllä paremmankin :) Tyhmä mies. 

Olisiko se helpommin pettävä kuparikierukka,?

Se voi olla. En kysynyt tarkemmin. :)

Vierailija
27/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.

Paskapuhetta. Vasektomian kun tekee, niin kannattaa käydä testeissä 3 kertaa ja viimeinen testi kannattaa tehdä 12kk jälkeen. Itse tein kolme testiä ja nollaa näyttää ja kolmen eri lääkärin mukaan minun vehkeestäni lapsia ei tule maailmaan. Mulla on mustaa valkosella, että mahdotonta laittaa lapsi alulle. 100% nollatulos. Kysyin viimeisellä kerralla eli 12kk nipsasun jälkeen onko mitään mahdollisuutta, että tulisi joku raskaaksi. Vastaus, lääketietellisesti täysin mahdotonta sinun siittää ketään sulla on kolme nollatulosta ja se ei siitä miksikään muutu. Vasektomia on myös joskus kussu ja se on kussu sen takia, koska on liian nopeasti harrastettu seksiä.

Lähes mahdotonta. Spontaaneja uudelleenkytkeytymisiä tapahtuu vasektomian jälkeen joskus, äärimmäisen harvoin mutta kuitenkin.

Esim. https://www.reversemyvasectomy.co.uk/can-my-vasectomy-just-correct-itse…

Vierailija
28/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se aina onnistu, sukulainen joutu käymään nipsasussa kolmesti.

Vierailija
29/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostaisin kytkintä jo siinä kohtaa, kun muija käyttää sanaa "kapselipoika"...

Ja kyllä, ehkäisy ei petä, joten mies osui naulan kantaan siinä että kaikki ei oo kohdallaan.

Millä logiikalla ehkäisy ei voi pettää?

Vierailija
30/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän itua on suunnilleen toisilla treffeillä alkaa kertoilemaan tällaisia? Kyllä mä jättäisin tällaiset uskoutumiset myöhemmäksi ja katsoisin ensin tuleeko jutusta ehkä jotain. Mikä tarve avautua?

Parempi on kuitenkin se, että suhde loppui ennen kuin alkoikaan, muuten tapailu olisi vain tuhlattua aikaa.

Vierailija
31/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei todella usko, että se on mahdollista ja näkee, että olet huijannut kumppaniasi. Saattaa tietysti myös uskoa ja pelätä, että ehkäisy pettää hänenkin kanssaan etkä ole valmis tekemään aborttia.

Vierailija
32/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kertoi tehneensä raskaustestin, kun alkoi tehdä muuttoa pois. Hän ei kertonut sitä, miten pitkällä raskaus oli silloin. Ehkäisykapselin pitäisi olla luotettava, ei silloin tule mieleen tehdä testiä heti kuukautisten oletettuna päivänä. Siinähän joutuisi joka kuukausi tekemään pari testiä.

Vierailija
33/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit vähän vajaasta miehestä noinkin nopeasti eroon. Luoti väistetty!

Vierailija
34/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä Luojaamme että suhde päättyi. Et olisi halunnutkaan noin typerää miestä. Moni suhde vaikuttaa aluksi lupaavilta- jotkut jopa liian hyviltä ollakseen totta- silloin on jo aika juosta!

Onneksi olkoon että pääsit hyvissä ajoin ja helposti eroon.

Vierailija
35/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hoitaa ehkäisyn myös, vaikka vasektomialla, jos ehdottomasti haluaa välttää raskauden.

Vierailija
36/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käyttänyt tuplaehkäisyä?

Mitähän nainen voi käyttää kapselin lisäksi? Marimekkopaitulia?

Naisten kondomia.

Vierailija
37/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kondomia.

Eiköhän nuo miesten kumit ole sekä halvempia että helpompia käyttää? Ai niin, eihän ukoilta saa vaatia kumin käyttöä...

Vierailija
38/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelin... Kuka tuollaisista alkaa puhua?

Vierailija
39/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teillä ainakin se olisi voinut pettää kun kierukka voi repiä kumin rikki. Tarkistiko mies aina että kumi oli ehjä jälkeen päin?

Vierailija
40/48 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kondomia.

No tottapa kyllä, ne vaan eivät ole niin tunnettu vaihtoehto että ehkäisykapselia käyttävälle pitkässä parisuhteessa olevalle eivät ehkä tule mieleen.