Lupaava tapailu päättyi sitten siihen, kun kerroin yhden lapsistani syntyneen ehkäisyn pettämisen takia. Ongelma ei siis olleet lapseni , vaan ehkäisyn pettäminen joka ei kuulemma "ole mahdollista"
Kysyin että mitenkä minä voin vaikuttaa kapseliin ihon ja alla ja ärähti ettei tiedä. Se siitä sitten.
En tiedä, pelkäsikö mies että tulee huijatuksi isäksi !Vaikka meillä tuplaehkäsy (kumi ja kierukka).
Mä olen siis 32vuotias ja mulla edellisestä liitosta 12vuotias suunniteltu tyttö, 10vuotias suunniteltu poika ja 2v kapselipoika. Tuon pienimmäisen kanssa olin tarkalleen muuttamassa jo kamoja pois exän luonta, kun tein positiivisen testin .
Kommentit (48)
Tuskinpa menetit ihan hirveästi. Eteenpäin. Löydät vielä jonkun loogisemman.
Kaksivuotias on ihanassa iässä :)
Pääsit jurposta eroon. Ole huojentunut.
Pelkäät et olet hyvin hedelmällinen ehkäisystä huolimatta.
Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.
Samaa mieltä muiden kanssa. Et menetä mitään, jos noin idiootti mies lähtee.
Tiedätkö nyt jo miten niitä lapsia tulee?
Miksi haluat tapailla tyhmää miestä?
Ymmärrän tunteen. Itsellä oli hormonikierukka, joka petti vuoden kohdalla ja sain tietää olevani raskaana kun olin 10vkoa pitkällä. Suurin osa ei usko että kierukkakin voi pettää. Sairaalan henkilöstö jotka minua tutkivat ja yrittivät ottaa kierukkaa pois (mitä ihmettelin todella suuresti) sanoivat, että olin _ensimmäinen_ jolle on tapahtunut näin heidän työhistoriassaan. Siis mitä? Miksi itse luen joka paikasta kierukan pettäneen? En tosiaan ole ainoaa laatua…
Mutta anyways, löydät kyllä paremmankin :) Tyhmä mies.
Miksi et tehnyt aborttia? Mies pitää sinua varmaan hiukan sekopäänä, kun otat vastaan suunnittelemattomia LAPSIA. Sentään aika iso juttu hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tunteen. Itsellä oli hormonikierukka, joka petti vuoden kohdalla ja sain tietää olevani raskaana kun olin 10vkoa pitkällä. Suurin osa ei usko että kierukkakin voi pettää. Sairaalan henkilöstö jotka minua tutkivat ja yrittivät ottaa kierukkaa pois (mitä ihmettelin todella suuresti) sanoivat, että olin _ensimmäinen_ jolle on tapahtunut näin heidän työhistoriassaan. Siis mitä? Miksi itse luen joka paikasta kierukan pettäneen? En tosiaan ole ainoaa laatua…
Mutta anyways, löydät kyllä paremmankin :) Tyhmä mies.
Olisiko se helpommin pettävä kuparikierukka,?
Vierailija kirjoitti:
Olisi miestenkin syytä jo ymmärtää, että ainoa 100 prosenttisen varma ehkäisykeino on se, ettei harrasta seksiä. Joka ikinen ehkäisy voi pettää, myös se vasekstomia.
AP oli vähän tyhmä, kun ei tehnyt aborttia.
Mä nostaisin kytkintä jo siinä kohtaa, kun muija käyttää sanaa "kapselipoika"...
Ja kyllä, ehkäisy ei petä, joten mies osui naulan kantaan siinä että kaikki ei oo kohdallaan.
Sana kapselipoika kieltämättä kuulostaa aika kamalalta, mutta ehkäisy voi todellakin pettää. Hormonikierukka, kuparikierukka voi pettää. Mä tiedän jopa yhden sterilisaatioraskauden.
"Ehkäisy ei petä". Kuinkahan monta tämänkin lauseen hokenutta isää on Suomessa(kin)....
Jopa sterilisaatio voi pettää.
Juu. aloittajalle voi vaan sanoa, että ONNEKSI tyypin urpous paljastui näinkin äkkiä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä nostaisin kytkintä jo siinä kohtaa, kun muija käyttää sanaa "kapselipoika"...
Ja kyllä, ehkäisy ei petä, joten mies osui naulan kantaan siinä että kaikki ei oo kohdallaan.
Noin tiedottomien ihmisten pitäisi vaan jättää suosiolla panematta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et käyttänyt tuplaehkäisyä?
Mitähän nainen voi käyttää kapselin lisäksi? Marimekkopaitulia?
Ja minkäs ruudinkeksijän olet elämääsi löytänyt? On se hienoa, miten miehellä on niin asiantunteva ymmärrys lääketiedettä kohtaan.
No tuskin toi on hirveän suuri tappio