Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käytättekö kirkkaita huulipunia?

Vierailija
14.03.2019 |

Itse tykkään! Olen aika vaalea ja jos laitan nudea tai ruskeaa punaa niin olen ihan väritön. Niinpä tykkään pinkistä, korallista ja oranssista huulipunasta ja joskus ihan kirkkaanpunaistakin.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein mitä vain huulipunaa, sininen on suosikkini. Musta, vihreä, punainen, oranssi ja liila menee. Pinkkiä harvemmin.

Vierailija
42/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan oranssia huulipunaa. Olen punapää ja pidän vihreästä, ja jotenkin se oranssi huulipuna vaan sitoo kaiken yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaaman maalaaminen on pellejen puuhaa. Antaa kyllä naisesta suttuisen ja mauttoman kuvan tuo meikeillä pelleily. Minun ihoni on puhdas ja hajusteeton (ja juuri siksi tuoksun HYVÄLLE). 😊

Jos meikki ei sovi omaan naamaasi / et vain osaa meikata, niin ei sitä ainakaan noin kannata purkaa. Jätä sen sijaan meikkaaminen niille, joille se sopii :)

Vierailija
44/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en käytä huulipunaa muutoinkaan. Enkä huulirasvaa. 

Minusta ihminen näyttää pelleltä kun on maalatut huulet.

Teatterin lavalle ja sirkukseen sellainen maski sopii, mutta ei arkeen.

Vierailija
45/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin käyttää kaikenvärisiä huulipunia, mutta ne tuntuvat tahmeilta ja katoavat alle tunnissa.

Punaiset huulet näyttävät kivoilta kuvissa, joissa huulet on juuri maalattu. Elävässä elämässä huulipuna ei koskaan ole täydellinen varttituntia kauempaa, ja muutenkin metrin päässä puhuvan ihmisen tulipunaisina heiluvat huulet vievät huomion itse puheelta.

Pahimpia huulimaalivirheitä on mielestäni se, että kirkkaanpunainen väri levitetään ohuille, tupakan rypistämille huulille. Onhan tietysti hypnoottinen näky, kun viiltohaavan näköisestä vaakasuorasta punasta lähtee ylös ja alas kuin veriviiruja, mutta ei se kaunista ole.

On varmasti kestävämpiäkin merkkejä. Itse olen saanut tädiltäni tummanpunaisen, ruskeaan vivahtavan YB merkkisen (?) huulipunan joka pysyy huulissa oikeasti koko päivän :D On vielä seuraavana aamunakin punaa jäljellä jos on unohtanut poistaa meikin. Se on ihan huimaa ja sävykin on jännä, tuubissa se näyttää aivan kamalan tummalta mutta huulissa yllättävän neutraalilta. Olen itse siis lattarivärityksen omaava suomalainen. On tuolla merkillä varmaan muitakin sävyjä, en vain tiedä kun en itse sitä ostanut vaan sain.

Vierailija
46/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin käyttää kaikenvärisiä huulipunia, mutta ne tuntuvat tahmeilta ja katoavat alle tunnissa.

Punaiset huulet näyttävät kivoilta kuvissa, joissa huulet on juuri maalattu. Elävässä elämässä huulipuna ei koskaan ole täydellinen varttituntia kauempaa, ja muutenkin metrin päässä puhuvan ihmisen tulipunaisina heiluvat huulet vievät huomion itse puheelta.

Pahimpia huulimaalivirheitä on mielestäni se, että kirkkaanpunainen väri levitetään ohuille, tupakan rypistämille huulille. Onhan tietysti hypnoottinen näky, kun viiltohaavan näköisestä vaakasuorasta punasta lähtee ylös ja alas kuin veriviiruja, mutta ei se kaunista ole.

Mattahuulipuna on pelastus

Kokeiltu on. Mattapuna tuntuu kuorelta ja katoaa yhtä nopeasti kuin muutkin punat. Se myös näyttää yhtä kuivalta kuin tuntuu. Vaikka mainoksissa kerrotaankin, että "juuri tämä meidän puna ei kuivata", kyllä se ainakin tuntuu kuivalta.

Saan hieman väriä huuliini hyvin runsaspigmenttisestä, suorastaan tahrivasta, rajauskynästä. Värjään sillä huulet kokonaan, painelen lähes kaiken värin pois ja lisään luottohuulirasvaani. Tällä ei saa aikaan kirkasta jälkeä, mutta nätin, neutraalin punan kyllä.

Vierailija
47/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh, mikäs wt:den kokoontuminen täällä on?

-luonnonkaunis kemikaaliton nainen 😊

Mahdat olla varsin kuivakka käntty, jos kemikaalittomana tosiaan vedät. Koskaan H2O-yhdisteestä kuullut? Sitähän minäkin.

T. Luonnonkaunis ja meikillä vielä kauniimpi

P.S. 0/5

Vierailija
48/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää huulipunaa.

Vierailija
49/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kirkuvista huulipunista mieleen vain menkat, keskellä naamaa on menkkalammikko, joka liikkuu kun jauhonaama puhuu.

Vierailija
50/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

En käytä huulipunaa muutenkaan. Minusta se tekee ihmisen kuin ihmisen vähän huvittavan näköiseksi. Törkyinen vaikutelma. Ei ihme että on keksitty sana: suttura, se varmaan jotenkin on saanut alkunsa naisesta jolla on kirkuvaa huulipunaa.

Televisiossa on usein laitettu naisille naamalle pomppaavat huulipunat esim aamuTV:ssä jne, inhottavan näköstä kun sellanen kirkuvan värinen suttu liikkuu keskellä naamaa, joka on muutoin vaalea kuin pullataikina. 

kun mä taas näen vaalean maitonaaman meikittä, niin tekisi mieli mennä piirtämään naama sille tai ainakin ne huulet.

Aha. Minä en ymmärrä miten se punanen töhry keskellä naamaa parantaa vaikutelmaa, vaaleihoisen ihmisen naama on vaalea, mitä sitten. Kyllä ainakin mun suu näkyy ilman tehostevärejäkin, jos ei näy, onko silläkään niin väliä, ellen puhu huulelta lukijalle.

Tehostevärität varmaan jokaisen ruumiinosan erikseen, että varmasti näkyy? Haet ilmeisesti huomiota. Minä en hae.

en hae huomiota vaan se on tyylini, ennen olin suorastaan harmaa hiirulainen ja yritin olla hienompaa kuin mitä olin. Kaikki piti olla väritöntä. Nykyään hieman vanhempana ei jaksa välittää muiden mielipiteistä.

Vierailija
51/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään värikkäistäkin huulista. Huulet sinällään on yleensä kauniit. Ehkä oikein paksut - tai kapeat huulet ovat kauniimmat vähemmän korostettuina. M

Vierailija
52/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

En käytä huulipunaa muutenkaan. Minusta se tekee ihmisen kuin ihmisen vähän huvittavan näköiseksi. Törkyinen vaikutelma. Ei ihme että on keksitty sana: suttura, se varmaan jotenkin on saanut alkunsa naisesta jolla on kirkuvaa huulipunaa.

Televisiossa on usein laitettu naisille naamalle pomppaavat huulipunat esim aamuTV:ssä jne, inhottavan näköstä kun sellanen kirkuvan värinen suttu liikkuu keskellä naamaa, joka on muutoin vaalea kuin pullataikina. 

kun mä taas näen vaalean maitonaaman meikittä, niin tekisi mieli mennä piirtämään naama sille tai ainakin ne huulet.

Aha. Minä en ymmärrä miten se punanen töhry keskellä naamaa parantaa vaikutelmaa, vaaleihoisen ihmisen naama on vaalea, mitä sitten. Kyllä ainakin mun suu näkyy ilman tehostevärejäkin, jos ei näy, onko silläkään niin väliä, ellen puhu huulelta lukijalle.

Tehostevärität varmaan jokaisen ruumiinosan erikseen, että varmasti näkyy? Haet ilmeisesti huomiota. Minä en hae.

en hae huomiota vaan se on tyylini, ennen olin suorastaan harmaa hiirulainen ja yritin olla hienompaa kuin mitä olin. Kaikki piti olla väritöntä. Nykyään hieman vanhempana ei jaksa välittää muiden mielipiteistä.

Niin, en minäkään jaksa näin vanhempana välittää muiden mielipiteistä, siksi en käytä huulipunaakaan, joka on täysi turhake muiden turhakkeiden joukossa, jota naisille tuputetaan muka "naisen elämään kuuluvina asioina". 

Vierailija
53/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan huulipunankin vuoksi tuhotaan luontoa ja tehdään eläinkokeita. Ja minkä takia. Että voi vetää itselleen pellehuulet, koska 'me naisissa' käskettiin?

Vierailija
54/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rakastan kirkkaita huulipunia! Olen sellainen tummanvaalea, vaaleahkot hiukset, tummat silmät ja kulmat, tummahko iho.

Kirkkaan pinkki, kirkkaan punainen, oranssi, violetti you name it. Lempparini on sellainen tosi kirkas korallinpunainen. Huulipuna on varmin itsetunnon nostattaja, kirkkailla huulilla ei ole koskaan harmaavarpunen fiilis.

Vierailija
55/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan huulipunankin vuoksi tuhotaan luontoa ja tehdään eläinkokeita. Ja minkä takia. Että voi vetää itselleen pellehuulet, koska 'me naisissa' käskettiin?

Eu:ssa myytävää kosmetiikkaa ei ole enää vuosiin saanut testata eläimillä.

Vierailija
56/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaaman maalaaminen on pellejen puuhaa. Antaa kyllä naisesta suttuisen ja mauttoman kuvan tuo meikeillä pelleily. Minun ihoni on puhdas ja hajusteeton (ja juuri siksi tuoksun HYVÄLLE). 😊

Tuoksut lähinnä oksennukselta.

Vierailija
57/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

Et hae huomiota... Kommenttisi kertoo ihan muuta :DD

Vierailija
58/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt huulipunaa. Mistä tiedän mikä sävy/väri sopisi minulle? Ihoni on todella vaalea mutta muuten väritykseltäni luonnostaan tumma (tummanruskeat silmät,kulmat ja hiukset)

Vierailija
59/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

Et hae huomiota... Kommenttisi kertoo ihan muuta :DD

Voitko suomentaa? Miten muka haen?

t.se kenen kommenttiin vastasit

Vierailija
60/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eu:ssa myytävää kosmetiikkaa ei ole enää vuosiin saanut testata eläimillä.

Luontoa sen valmistus tuhoaa silti, jostainhan se mössö valmistetaan, jossain kosmetiikkatehtaassa joka tupruttaa paskaa ilmoille. Ja luuletko ihan tosissasi että täällä muka ei myydä eläintestattuja huulipunia, missä utopiassa mahdat elää.