käytättekö kirkkaita huulipunia?
Itse tykkään! Olen aika vaalea ja jos laitan nudea tai ruskeaa punaa niin olen ihan väritön. Niinpä tykkään pinkistä, korallista ja oranssista huulipunasta ja joskus ihan kirkkaanpunaistakin.
Kommentit (67)
En käytä huulipunaa ollenkaan. Enkä myöskään huulikiiltoa tai -rasvaa.
Olen maantienvärinen ja koen että kirkas huulipuna ei sovi ollenkaan. Olen tottunut korostamaan silmiä ja huulille korkeintaan sävytettyä huuliväriä.
Vierailija kirjoitti:
Olen maantienvärinen ja koen että kirkas huulipuna ei sovi ollenkaan. Olen tottunut korostamaan silmiä ja huulille korkeintaan sävytettyä huuliväriä.
mulla oli ennen noin. Nyt olen tottumalla totuttanut itseni käyttämään raikkaita ja kirkkaita sävyjä. Ennen meikkasin silmiä ja omistin vain yhden naturellin huulipunan, nyt jätän silmämeikit vähemmälle kun ei jaksa puunata ja punaan huulet näkyvämmin. Olen suomalaisen maantienvaalea luonnostani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla oli ennen noin. Nyt olen tottumalla totuttanut itseni käyttämään raikkaita ja kirkkaita sävyjä. Ennen meikkasin silmiä ja omistin vain yhden naturellin huulipunan, nyt jätän silmämeikit vähemmälle kun ei jaksa puunata ja punaan huulet näkyvämmin. Olen suomalaisen maantienvaalea luonnostani.
ap
Olen kuullut samansuuntaista aiemminkin, ehkä pitäisi vähitellen astua epämukavuusalueelle ja kokeilla. Alkaa kuitenkin ikää tulla niin ei enää samat jutut sovi naamalle kuin silloin nuorempana ja jotenkin olisi kiva ilmettä piristää.
Joo, mutta käytän korealaista "huulivoidetta" missä kirkas pigmentti ja se jää huuliin ns kiinni.
1. Kirkas punainen
2. Oranssinpunainen
3. Pinkki
En osaa lähteä minnekkään jos en ole huuliin väriä sipaissut. Sopii niin hyvin minulle.
Ja ennemmin punaan huulet kuin silmät meikkaan, silmiin ei sovi mikään tummempi meikki.
Olen kalpea, punaposkinen, vihreäsilmäinen ja oranssitukkainen (värjätyt. Oikeasti oranssiin taittuva maantieharmaa. Kesällä tulee raitoja. Plus luonnonkiharat)
Ruskettuneen ihon kanssa kesällä korallinpunainen näyttää upealta! :)
Meikkaan silmät kauniisti. Huuliin luonnollinen sävy. Syy ihan vaan käytännöllisyys. Silmämeikki pysyy siistinä, punaista huulipunaa joutuisi korjailemaan usein.
Hyvin harvalle suomalaisnaiselle oikeasti sopii kirkas huulipuna. Näyttää kalpealla lähinnä naurettavalta.
Käytän punaisen eri sävyjä huulikiilloissa. Siis sellaisia huulikiiltoja käytän joissa on edemmän pigmenttiä. Nyt ostin vähän pinkimmän kevääksi mutta useimmiten silti sen kirkkaanpunaisen valitsen.
Silmiin laitan arkena pelkästään ripsiväriä. Joskus teen myös rajaukset.
Käytän myös meikkivoiteita ja korostusvärejä, puutereita, poskipunaa ja kulmaväriä sekä huulet rajaan.
Meikkaan silti aika hillitysti. Huulimeikin täytyy silti olla näkyvä.
Joo käytän. En kyllä hirveästi punaisia, mitä nyt kirkkaanpunaista tai pinkkiä välillä. Mut enemmän violetteja, sinisiä, turkooseja, hopeisia jne. friikkejä värejä. Mieluummin huulilakkaa kuin tahraavaa punaa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvalle suomalaisnaiselle oikeasti sopii kirkas huulipuna. Näyttää kalpealla lähinnä naurettavalta.
Minä olen talvi ja kirkkaat punat näyttävät upeilta!
Hyh, mikäs wt:den kokoontuminen täällä on?
-luonnonkaunis kemikaaliton nainen 😊
Hallanvaara kirjoitti:
Minäkin olen vaalea.
Sama juttu. Etten olisi väritön käytän klassista tai hieman tummempaa punaista. Silmät meikkaan myös ja jos on juhlat tai muuten vaan menossa illalla jonnekin niin arabialaiseen tyyliin voimakkaasti. Joskus luomet 70-luvun tyyliin sinisiksi. Tykkään olla värikäs. Ja mieskin tykkää.
Käytän, eniten vesimelonia, korallia ja violettiin vivahtavaa esim. fuksiantapaista. Kummasti kasvot kirkastuvat ja näyttää ihanalta päivettyneen ihon kanssa.
Tämä ketju selittääkin paljon. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Hyh, mikäs wt:den kokoontuminen täällä on?
-luonnonkaunis kemikaaliton nainen 😊
Tuliko parempi olo?
http://www.wallpapermaiden.com/wallpaper/5313/download/1440x2960/margot…
Yäk, en todellakaan.
En käytä kyllä minkään väristä huulipunaa, en ymmärrä sen tarkotusta. Ei miehetkään näytä onniklowneilta huulipunan takia, miksi minun pitäisi.
En todellakaan.
Huulipunattu naama antaa suttusen vaikutelman, en tykkää. Vaikka muutoin näytänkin hampparilta. Naamani sentään pidän puhtaana.
Klassisen punainen huulipuna on lempparini, varsinkin mustien kissansilmärajausten kanssa.
Mutta olen laiskistunut, laitan mielummin neutraalia luomiväriä ja vaaleaa puuterista vaaleanpunaista huulipunaa. Oliskin kiva löytää uusi väri, esim huulilakkana. Niitä en ole kokeillut.
Minäkin olen vaalea.