Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käytättekö kirkkaita huulipunia?

Vierailija
14.03.2019 |

Itse tykkään! Olen aika vaalea ja jos laitan nudea tai ruskeaa punaa niin olen ihan väritön. Niinpä tykkään pinkistä, korallista ja oranssista huulipunasta ja joskus ihan kirkkaanpunaistakin.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään, olen itsekin vaalea. Tosin jos käytän räikeää huulipunaa, on pakko jättää silmämeikkiä vähemmälle, muuten tulee liian vahvan näköinen meikki.

Kaikki sävyt eivät tietenkään näytä myöskään hyvältä. Kirkkaan pinkki sopii minulle, mutta esimerkiksi klassinen punainen ei.

Vierailija
22/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään, olen itsekin vaalea. Tosin jos käytän räikeää huulipunaa, on pakko jättää silmämeikkiä vähemmälle, muuten tulee liian vahvan näköinen meikki.

Kaikki sävyt eivät tietenkään näytä myöskään hyvältä. Kirkkaan pinkki sopii minulle, mutta esimerkiksi klassinen punainen ei.

ootko kokeillut mac ruby woota? sopii kaikille

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen rautakaupassa näin naisen jonka olisi ehkä kannattanut jättää kirkkaanpunainen huulipuna laittamatta kokonaan. Tympeä ilme ja suupielet alaspäin oikein korostui kirkkaanpunaisella.

Vierailija
24/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkaanpunainen esim vaalean harmaan tai muun vaalean vaatteen kanssa

oranssiin taittava puna esim. mustan vaatteen kanssa

koralli sopii kaiken kanssa

pinkki näyttää hyvältä punaisten tai valkoisten vaatteiden kanssa

ap

Vierailija
25/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen rautakaupassa näin naisen jonka olisi ehkä kannattanut jättää kirkkaanpunainen huulipuna laittamatta kokonaan. Tympeä ilme ja suupielet alaspäin oikein korostui kirkkaanpunaisella.

entäs ne vaaleat matohuulet sitten?

Vierailija
26/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäs ne vaaleat matohuulet sitten?

En osaa sanoa, en ole nähnyt sellaisia.

Vierailija
27/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh, mikäs wt:den kokoontuminen täällä on?

-luonnonkaunis kemikaaliton nainen 😊

Juu teitä luonnonkauniita naisia on leikkipuistot pullollaan 😉

Vierailija
28/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaaman maalaaminen on pellejen puuhaa. Antaa kyllä naisesta suttuisen ja mauttoman kuvan tuo meikeillä pelleily. Minun ihoni on puhdas ja hajusteeton (ja juuri siksi tuoksun HYVÄLLE). 😊

Vierailija
29/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En näe mitään syytä miksi käyttäisin huulipunaa. Kyllä huulet toimii ilmankin.

Eivät ne kenenkään naamaa paranna, jos joku niin luulee.

Vierailija
30/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

En käytä huulipunaa muutenkaan. Minusta se tekee ihmisen kuin ihmisen vähän huvittavan näköiseksi. Törkyinen vaikutelma. Ei ihme että on keksitty sana: suttura, se varmaan jotenkin on saanut alkunsa naisesta jolla on kirkuvaa huulipunaa.

Televisiossa on usein laitettu naisille naamalle pomppaavat huulipunat esim aamuTV:ssä jne, inhottavan näköstä kun sellanen kirkuvan värinen suttu liikkuu keskellä naamaa, joka on muutoin vaalea kuin pullataikina. 

kun mä taas näen vaalean maitonaaman meikittä, niin tekisi mieli mennä piirtämään naama sille tai ainakin ne huulet.

Vierailija
31/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr, en.

En käytä huulipunaa muutenkaan. Minusta se tekee ihmisen kuin ihmisen vähän huvittavan näköiseksi. Törkyinen vaikutelma. Ei ihme että on keksitty sana: suttura, se varmaan jotenkin on saanut alkunsa naisesta jolla on kirkuvaa huulipunaa.

Televisiossa on usein laitettu naisille naamalle pomppaavat huulipunat esim aamuTV:ssä jne, inhottavan näköstä kun sellanen kirkuvan värinen suttu liikkuu keskellä naamaa, joka on muutoin vaalea kuin pullataikina. 

Kyllä taaaas saadaan aiheesta kun aiheesta syy päteä ja haukkua muita.

Onko tämä kilpailu paremmuudesta? Minkälainen itsetunto sinulla on? Heikolta näyttää.

Vierailija
32/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kokeilin sitä kerran, kun sitä käyttävä kaverini suositteli. Hänelle se sopii, minulle ei :/

Vierailija
33/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eri ihminen kommentoi.

En ymmärrä väitettä siitä, että jokin merkki ja sävy sopisi kaikille. Jos jollekulle ei sovi kirkasvärinen huulipuna, ei hänelle takuulla sovi myöskään Ruby Woo. Suurin piirtein sama logiikka on siinä, että esimerkiksi farkkuja mainostetaan "hyvin istuviksi". Takapuolia, vyötäröitä ja reisiä on niin monta yhdistelmää, että yksi malli ei varmasti sovi - eikä edes mahdu - kaikille.

Vierailija
34/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on pienet huulet, kirkkaat punat ja terävät rajat saavat ne näyttämään vielä pienemmiltä. Meikkaan muutenkin huomaamattomasti, 

Vierailija
35/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvalle suomalaisnaiselle oikeasti sopii kirkas huulipuna. Näyttää kalpealla lähinnä naurettavalta.

Ei pidä paikkaansa - juuri luin sellaisen maailmankuulun meikkaajan mielipiteen, että yksi huulipunan väri sopii kaikille naisille: Kirkkaan syvän punainen

Vierailija
36/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Elli Haloon tyyppinen vaalea, räväkkä nainen, joka näyttäisi ilman räikeän punaista huulipunaa haamulta.

Joten - en poistu kotoani mihinkään ilman punaista suuta!

Vierailija
37/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käyttää kaikenvärisiä huulipunia, mutta ne tuntuvat tahmeilta ja katoavat alle tunnissa.

Punaiset huulet näyttävät kivoilta kuvissa, joissa huulet on juuri maalattu. Elävässä elämässä huulipuna ei koskaan ole täydellinen varttituntia kauempaa, ja muutenkin metrin päässä puhuvan ihmisen tulipunaisina heiluvat huulet vievät huomion itse puheelta.

Pahimpia huulimaalivirheitä on mielestäni se, että kirkkaanpunainen väri levitetään ohuille, tupakan rypistämille huulille. Onhan tietysti hypnoottinen näky, kun viiltohaavan näköisestä vaakasuorasta punasta lähtee ylös ja alas kuin veriviiruja, mutta ei se kaunista ole.

Vierailija
38/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh, mikäs wt:den kokoontuminen täällä on?

-luonnonkaunis kemikaaliton nainen 😊

= Näytät oikeasti kuolleelta varikselta

Vierailija
39/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaani näyttävät todella keltaisilta, jos käytän kirkkaan punaista huulipunaa. Töissä en myöskään ehdinkö freesailla meikkiä, joten naturaalina vedetään.

Vierailija
40/67 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin käyttää kaikenvärisiä huulipunia, mutta ne tuntuvat tahmeilta ja katoavat alle tunnissa.

Punaiset huulet näyttävät kivoilta kuvissa, joissa huulet on juuri maalattu. Elävässä elämässä huulipuna ei koskaan ole täydellinen varttituntia kauempaa, ja muutenkin metrin päässä puhuvan ihmisen tulipunaisina heiluvat huulet vievät huomion itse puheelta.

Pahimpia huulimaalivirheitä on mielestäni se, että kirkkaanpunainen väri levitetään ohuille, tupakan rypistämille huulille. Onhan tietysti hypnoottinen näky, kun viiltohaavan näköisestä vaakasuorasta punasta lähtee ylös ja alas kuin veriviiruja, mutta ei se kaunista ole.

Mattahuulipuna on pelastus