Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 11-v liian vanha virpomaan.

Vierailija
18.03.2013 |

Oma tyttöni haluaisi vielä virpoa, muttei kehtaa, kun ajattelee olevansa liian vanha. Pukeutuisi kyllä hyvin ja osaa tehdä jo kauniit vitsatkin.

Katsotko liian vanhaksi. Miten suhtaudut, jos 11-vuotiaaksi tietämäsi lähes vieras tyttö tulee virpomaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian vanha kiertämään ovelta ovelle virpomassa. Sukulaisille ja muille läheisille tutuille voi käydä virpomassa tuonkin ikäinen.

Vierailija
2/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olen samaa mieltä kuin tuo kakkonen. On liian vanha virpoja. Ei sen puoleen, en tykkää vaikka olis 4-vuotias virpoja, kaikki samanlaisia kerjääjiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nykypäivänä voidaan luokitella liian vanhaksi.

Minä olin -90 luvulla virpomassa 12 vuotiaana kaverin kanssa, eikä edes ajateltu että oltaisiin jotenkin vanhoja siihen hommaan.

Vierailija
4/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ja muita läheisiä tuttuja ei ole tässä kaupungissa. Eli siis menisi asuntoalueelle virpomaan lähes vieraille.

ap

Vierailija
5/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vanha. Meidän 11v ainakin menee virpomaan. 

Vierailija
6/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta voi vallan hyvin virpoa. Minusta selkeästi teini on jo vähän vanha virpomaan, saatika äänenmurroksen saavuttaneet ahneet pojanklopit.

Vierailija
7/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotta vanhempaa virpojaa en toivottaisi tervetulleeksi, nuoremmat (vieraatkin) otan ystävällisesti vastaan.

Vierailija
8/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItääkö niiden näyttää henkkaria sinulle ennenkuin annat virpoa?

Vierailija
9/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha, oudolta tuntuisi.

Vierailija
10/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei todellakaan.

Vierailija
11/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me aikuiset ei annettaisi lasten olla lapsia mahdollisimman pitkään. Se "palkka", jonka virpojat saa, on kuitenkin aika pieni (ja jokainenhan sen suuruuden voi itse määritellä), eikä varmasti kenenkään taloutta kaada. Meillä on käynyt vaikka minkä näköisiä ja ikäisiä virpojia ja vitsojakin on ollut laidasta laitaan. Minusta se lasten ilo siinä jutussa on tärkein. Kyllä minä aikuisena haluan antaa kaikille mahdollisuuden olla lapsia niin pitkään kuin mahdollista eikä se minulta ole pois, jos joku vähän vanhempikin haluaa yhtenä päivänä vuodessa pitää hauskaa ja virpoa.

Vierailija
12/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on 12-vuotias ja samoja miettii, kuin ap:n lapsi. Halu mennä virpomaan olisi kyllä kova, mutta kokee kuitenkin olevansa ehkä liian vanha siihen. Kaksi pienempää sisarusta menee kyllä virpomaan ja varmasti tämä vanhin kokee jotenkin jäävän ulkopuolelle kivasta jutusta ikänsä takia. Olen kyllä kannustanut menemään mukaan. Jos joku AIKUINEN on niin törppö, että 12-vuotiaalta LAPSELTA vie ilon virpoa, niin sillehän en mitään mahda. Tiedän, että ensi vuonna tyttö ei takuulla enää lähde, kun on jo yläkoulussa silloin, mutta nyt menköön ja nauttikoon vielä viimeisen kerran!

Vierailija
13/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla virpomaan minkä ikäinen vaan, kunhan olis kunnon oksat. Mun loppuvuodesta 11 v poika ei halua mennä enää pienempien sisarusten kanssa virpomaan edes sukulaisille. 

Vierailija
14/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi mennä! Kunhan on pukeutunut ja vitsat tehty, saa mennä vaikka teini. Mutta eritoten alakoululaisille virpominen on ihan sallittua. 

Vierailija
15/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja lisää saa laittaa. Lapseni on aina nähnyt todella vaivaa vitsojen suhteen (ainakin kouluikäisenä, kun on osannut).  Mieli tekisi, mutta mietityttää. Viime vuonna mietti, että on viimeinen kerta, mutta nyt kyllä vähän taas innostaa ja tekis mieli, muttei ehkä kehtaa.

ap

Vierailija
16/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11 tyttö menee ja kaikki hänen samanikäiset kaveritkin menee. Ovat vielä lapsia ja nauttivat siitä, kyllä ne aikanaan lopettaa..

Vierailija
17/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, eipä tullut mieleenkään, että 11v olisi jo liian vanha. Meillä 10v tyttö menossa virpomaan 11v kaverinsa kanssa. Ei käynyt mielessäkään, että olisivat liian isoja jo.

Vierailija
18/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että on noin itsestään selvää joillekin, ettei olisi liian vanha!

ap

Vierailija
19/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole liian vanha. Yläasteikäinen alkaa olla liian vanha, mutta muistan että 90-luvulla jotkut seiskaluokkalaisetkin vielä kävivät.

Joku 13-vuotias voi olla vielä ihan lapsen näköinen ja toisen ulkonäkö lähennellä täysi-ikäistä. Pohdista vaan niille jotka sanoivat, että virpojien pitää olla lapsen näköisiä. Mä olisin 13-vuotiaana mennyt varmaan 10-vuotiaasta.

Vaikea kuvitella, että joku pitäisi 11-vuotiasta liian vanhana. 

Mua ei kyllä haittais vaikka kävis aikuisiakin, niitä vaan harvoin näkee. Tiedän muuten yhden 6-kymppisen joka on ainakin aiemmin käynyt virpomassa samanikäisen kaverinsa kanssa. Tottakai siis asut ja oksat ovat olleet kunnossa.

Vierailija
20/32 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kukaan ei ole liian vanha virpomaan, jos varusteet ja vitsat ovat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä