Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä suuttui, kun kerroin lähteväni ystäväni kanssa lomamatkalle.

Vierailija
31.03.2013 |

Kaksin menemme ystäväni kanssa. Hän on nainen. Miesystävä suuttui ja eron uhalla kielsi lähtemästä. Kummaa sikäli, että oli viime vuonna kaverinsa kanssa poikien matkalla. Jos ei hyväksy minun kohdalla samoja asioita, kuin itse tekee niin saa mennä. Ei ole arvoiseni. Tasapuolisuutta suhteeseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö, pidä puolesi.

Vierailija
2/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi uittaa kaluaan omalla matkallaan, siksi nyt pelkää, että oma lomasi sisältää vastaavanlaista toimintaa. Ehkä ero on hyvä idea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä, että mitä siellä hänen reissulla tapahtui, jos sinua ei voi päästää "samanlaiselle"?

2

Vierailija
4/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Pidä varasi tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olette menossa. Ette kai vaan Turkkiin? 

Vierailija
6/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 13:45"]

Kysyppä, että mitä siellä hänen reissulla tapahtui, jos sinua ei voi päästää "samanlaiselle"?

2

[/quote]

En taida viitsiä vaivautua kyselemään. Viime vuonna, kun oli ouhetta näistä matkoista niin silloin oli ok, että minäkin pääsen tyttöjen matkalle. EIkä mulla ollut mitään vastaan hänen matkalleen. Nyt, kun oma matka tilattu niin asia ei olekaan ok hänelle. EI ole arvoiseni. Ei lupaa yhtään hyvää. Ei ole arvoiseni mies. Onneksi ei asuta yhdessä. Saa mennä menojaan. Hyvä, että tämä asia tuli ilmi nyt. Kertoo miehestä aika paljon ja voi vain miettiö millaiseksi pahimmillaan voisi mennä ja johtaa.

ap

Vierailija
7/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 13:47"]

Mihin olette menossa. Ette kai vaan Turkkiin? 

[/quote]

Ei todellakaan Turkki kohteena,  Kreikka ja sieltä pieni lomakylä valittu kohteeksi. Rauhallinen paikka. Tarkoitus vaa jutella henkeviä, nauttia auringosta, syödä hyvin, uida.

ap

Vierailija
8/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin parikymppisenä narsistisen miehen kanssa. Mies kilahti, kun menin käymään festareilla. Tästä tuli välittömästi erokriisi. Hän porasi, että menen festareille panemaan miehiä. Todellisuudessa nautin keikoista ja vietin aikaa tyttökaverini kanssa mutta selittely miehelle oli ihan turhaa. Kertoi siis jotain miehen olemattomasta luottamuksesta. Ap:n miehen luottamus näyttää olevan samalla tasolla.

Myös se, että uhkailee heti erolla, kertoo myös miehestä jotain. Normaalit ihmiset voivat selvittää tällaiset vaikeudet keskustelemalla.

Mieshän ei tuosta muutu vaan tällaisesta voi päätellä, että kaikki vastaavanlaiset tapaukset tyyliin veit roskapussin ja puhuit samalla naapurin miehelle -tapaukset myös vievät heti erokriisiin, koska puhuminen naapurin miehelle tarkoittaa sitä, että teillä on seksisuhde. Kokemusta on.:)

Vierailija
9/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisesta kokemusta.. Onneksi oli vasta melko tuore tuttavuus, kun lähdin reissuun ystäväni kanssa viikoksi. Ennen reissua sain kuulla olevani ties mitä ja puhelut/tekstarit loman aikana olivat pelkkiä tarkistustusta/haukkumista. No, olin sitten jo etukäteen tullut pettämisen takia haukutuksi, niin pussailinkin jonkun tuntemattoman kanssa sillä reissulla ;). Tiesin jo siinä vaiheessa, että en ala tuollaiseen hommaan alistumaan.

Nykyisessä suhteessa ei onneksi moisesta ole huolta. Juuri olin viikon matkalla eikä tullut mieleenkään pettäminen enkä epäile miehenkään tehneen luvattomia sillä välin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän