Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ai onko sisustusmarko homo?
18.03.2013 |
Eipä ole ennen tullut ajatelleeksi..
onko julkisuudessa ollut joku kumppani?147
Kommentit (4)
Jestas, onko joku pitänyt sitä lespaavaa puppelia miehenä? Eiku sis heterona?!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarviiko tämmöstä nyt kysyä? :D Eikö joillakin ole mitään tutkaa?
Sehän vitsaili itsekin ohjelmassaan "elämänsä naisista - hahaa"... mutta kun mammat oli ottaneet senkin kaikki sanomiset todissaan.. Ihan yhtä paljon sillä on elämänsä naisia kuin on sisustuksen jumala :D
Alue: Aihe vapaa
Hehe, homoista homoin. Maailman ensimmäisiä julkihomoja. :)
Mutta ei siinä, miksipä noita pitäiskään miettiä.