21 tapaa pilata avioliitto
Kertokaas mulle, mitkä ne oli. Kuulin ne radiosta, mutten muista kaikkia. Voisiko joku listata ne mulle. Kiitos!
Kommentit (18)
Huomasko kukaan, että siinä listassa ei ollut "älä petä"?
Minusta siinä listassa oli tuo pettäminen...
Kirjoitin listan kännykkään elokuvaa katsellessani :) VAROITUS!: Jos et ole nähnyt elokuvaa, ei ehkä kannata katsoa tätä listaa etukäteen. Voi menettää jotakin elokuvanautinnosta! Lista on tuossa vähän alempana... ;)
21 tapaa pilata avioliitto: 1. Suhtaudu puolisoon kuin lapseen, 2. Valehtele, 3. Päätä toisen puolesta, 4. Kontrolloi, 5. Ole sokea, 6. Petä, 7. Hanki päihdeongelma, 8. Älä päätä itse, 9. Ole omistava, 10. Älä ole läsnä, 11. Ripustaudu, 12. Nöyryytä, 13. Hanki muistihäiriö, 14. Väistä ja pakene, 15. Älä puhu, 16. Älä arvosta, 17. Älä tahdo, 18. Neuvo ja opeta, 19. Epäile, älä luota, 20. Älä panosta, 21. Älä uskalla rakastaa (Pitäisi olla oikea lista)
Älä välitä seurusteluaikana puolison vioista.
Äh, meillä melkein kaikki täyttyneet. Kohta varmaan erotaan....nyyh. ;(
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 06:56"]
Äh, meillä melkein kaikki täyttyneet. Kohta varmaan erotaan....nyyh. ;(
[/quote]
samoin, juuri aloin reppuani pakkaamaan ;)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 11:30"]
Kirjoitin listan kännykkään elokuvaa katsellessani :) VAROITUS!: Jos et ole nähnyt elokuvaa, ei ehkä kannata katsoa tätä listaa etukäteen. Voi menettää jotakin elokuvanautinnosta! Lista on tuossa vähän alempana... ;)
meinasitko alkaa toteuttamaan listaa, vai miksi kirjoitit ylös?
21 tapaa pilata avioliitto: 1. Suhtaudu puolisoon kuin lapseen, 2. Valehtele, 3. Päätä toisen puolesta, 4. Kontrolloi, 5. Ole sokea, 6. Petä, 7. Hanki päihdeongelma, 8. Älä päätä itse, 9. Ole omistava, 10. Älä ole läsnä, 11. Ripustaudu, 12. Nöyryytä, 13. Hanki muistihäiriö, 14. Väistä ja pakene, 15. Älä puhu, 16. Älä arvosta, 17. Älä tahdo, 18. Neuvo ja opeta, 19. Epäile, älä luota, 20. Älä panosta, 21. Älä uskalla rakastaa (Pitäisi olla oikea lista)
[/quote]
Eilen katsottu ja tsekattu kynän ja paperin kanssa nämä (juu, katsoin tallentavalta boksilta ja mulla oli liikaa aikaa)
1. Ole sokea. 2. Ripustaudu 3. Suhtaudu puolisoon kuin lapseen 4. Kontrolloi 5. Valehtele 6. Neuvo ja opeta 7. Ole vastuuton 8. Älä ole läsnä 9. Hanki päihdeongelma 10. Älä päätä itse 11. Päätä toisen puolesta 12. Nöyryytä 13. Älä tahdo 14. Väistä ja pakene 15. Epäile, älä luota 16. Petä 17. Älä puhu 18. Älä kuuntele 19. Ole omistava 20. Älä panosta 21. Älä uskalla rakastaa
Oikea järjestys on tämä. Lista näkyy leffan ihan loppupuolella, kun Sanna tsekkaa listaa läppäriltään. Siinä näkyy myös ne pari kohtaa, joita ei mun nähdäkseni leffassa lävähdä ruutuun aiemmin (esim. älä petä, tosin siihen viitataan aiemmin). Numerojärjestys on elokuvassa satunnainen.
Annan myös vinkin: Jos et ole nähnyt elokuvaa, älä lue listaa etukäteen.
No ketä ne nyt muistaa..
En mä niitä siinä elokuvan aikana ruvennut ulkoaopettelemaan.
En muista kaikkia enkä varsinkaan järjestystä mutta nämä jäivät mieleen:
- kohtele kuin lasta
- älä kuuntele
- älä ole läsnä
- älä luota
- valehtele
- nöyryytä
Äh, luulin, että muistan enemmän. Jotain taisi olla vähättelystä. Ehkä joku toinen muistaa lisää?
Kolmonen jatkaa:
- älä puhu
- älä arvosta
- päätä toisen puolesta
- älä uskalla rakastaa oli viimeinen kohta.
- kontrolloi
Tuon "päätä toisen puolesta" lisäksi saattoi olla sellainenkin kohta kuin "älä päätä itse"?
Kappas, eksäni on tainnut olla tuon listan laatija. Kolahtaakohan loputkin kohdat, jännityksellä odotellen...
Eikö kukaan muista loppuja? Olisi kiva saada lista valmiiksi :)
Onko tässä jo tullut ap:n itsensä muistamat?