Mitä asioita teette vain yksin ollessanne / "salaa"?
Olen todella aktiivinen, urheilullinen nainen ja pyrin syömään terveellisesti...
..paitsi harvoin kun olen yksin kotona, tilaan makkaraperunat, juon kaljaa ja joskus poltan jopa tupakan >:D edes mieheni ei tiedä tästä.
Kommentit (59)
Koettakaa nyt edes selvittää, mikä ero on akateemikolla ja akateemisella.
Vierailija kirjoitti:
Kaivelen alapäätäni ja haistelen sormiani, käytän nöyhtäisimpiä collareitani, pissaan ovi auki enkä pese aina käsiäni, katson tosi teeveestä bacheloria ja temppareita. Olen akateeminen virastossa työskentelevä kolmekymppinen nainen.
Miten tämä akateemisuus nyt taas tähän liittyy? Ajattelevatko akateemiset olevansa jotenkin turvassa kaikkien normaaliin ihmiselämään kuuluvalta saastalta, turmiolta ja epäviehättävyydeltä? Ei kai nyt sentään. Ja itsekin harrastan noita juttuja yksin ollessani, enkä ole muuten akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun itsekseen ja elukoille heh :D
Miksi tuo pitää salassa tehdä? Miksi eläimille ei saisi puhua?
Puhun mun koiralle joka päivä myös julkisilla paikoilla.
Kotona kuuntelen juutuupista biisejä ja käytän telkkarin kaukosäädintä mikrofonina, välillä käy sääliksi naapureita mun joikaaminen 😬
Piti oikein pysähtyä miettimään mutta en keksinyt muuta kuin piereskelyn :D. No kyllä mä masturboin omissa oloissani, mutta mies saattaa olla kotona, eli en tee just yksin ollessa välttämättä.
Ja kun mies on poissa, saatan ostaa helkkarin kalliin pihvin+ muut lisukkeet ja nautiskelen, eli tavallaan törsään rahaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivelen alapäätäni ja haistelen sormiani, käytän nöyhtäisimpiä collareitani, pissaan ovi auki enkä pese aina käsiäni, katson tosi teeveestä bacheloria ja temppareita. Olen akateeminen virastossa työskentelevä kolmekymppinen nainen.
Miten tämä akateemisuus nyt taas tähän liittyy? Ajattelevatko akateemiset olevansa jotenkin turvassa kaikkien normaaliin ihmiselämään kuuluvalta saastalta, turmiolta ja epäviehättävyydeltä? Ei kai nyt sentään. Ja itsekin harrastan noita juttuja yksin ollessani, enkä ole muuten akateeminen.
Akateemiset eivät kai piereskele eivätkä kaiva nenäänsä.
Löhöilen sängyllä puoli-istuvassa asennossa kaksoisleuka tursuillen ja näprään kännykkää. Kerran säikähdin kun etukamera meni vahingossa päälle, ihan järkyttävä näky :-D
Jos on pitkä aika yksinoloa, ostan Ben&Jerrys-jädeä/suklaata ja katson Netflixiä :3
Vierailija kirjoitti:
Katson kauheita videoita eräältä sivustolta. Sellaisia joissa onnettomuuksia ja raakuuksia kaikenlaisia. Siinä oppii arvostamaan ihmiselämää.
Tuli tästä mieleen vuoden 2008 elokuva "Untraceable" jossa ideana siis on, että ihmiset seuraa netistä livenä kuinka tietyn ajan välein joku random ihminen tapetaan yleisön haluamalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Löhöilen sängyllä puoli-istuvassa asennossa kaksoisleuka tursuillen ja näprään kännykkää. Kerran säikähdin kun etukamera meni vahingossa päälle, ihan järkyttävä näky :-D
Joo, tiedän tunteen 😁 eissaatana mikä toi on? minä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset eivät kai piereskele eivätkä kaiva nenäänsä.
😂
Soitan kovaa latinomusaa ja laulan espanjaksi mukana, samalla tanssin vauhdikkaasti. Olin nuorena kilpatanssija. Lastenlasten kanssa soitetaan Antti Tuiskun :" Rahan takkii "ja taas tanssitaan. Välillä soi Reetun Tsingis Khan tai Sheikki Ali Hassan, tai joku muu Finnhitseistä. Ollaan Lapinloma tunnelmissa. Myös katsotaan verhot kiinni hämärässä Hohto -elokuva, mukana oma kuopukseni, lasten isä siis.
Otan salaisesta piilopaikasta seteliniput esille ja lasken ne aina uudestaan. Ne on rahoja jotka olen vähitellen laittanut talteen itselleni eikä mies niistä tiedä. Se on suurin nautintoni kun olen yksin.
Se on salaisuus jonka vain fiksuimmat osaavat arvata.
Runkkari87 kirjoitti:
Se on salaisuus jonka vain fiksuimmat osaavat arvata.
No onpas vaikeaa arvata. Varmaankin järjestãt liinavaatekaappia tai kiilloitat pöytähopeat. Tai virkkaat pitsiä.
Jaa. Nyt kun aloin miettimään niin ei mulla ole mitään tapoja mitä teen yksinäni :D Ehkä piereskelen? Tai olen muuten vain rentoutuneempi ja teen esim kauneusjuttuja helpommin (kasvonaamioita jne), mutta syömiset ja juomiset jne on kyllä samaa luokkaa miehenkin kanssa. Olenko tylsä? :D Pitää varmaan kehitellä jotain omia juttuja...
Ostan sisäfileepihvin tai kaksi ja herkuttelen niillä ja punaviinillä.
Nuolen lautasen ruokailun jälkeen.