Mitä asioita teette vain yksin ollessanne / "salaa"?
Olen todella aktiivinen, urheilullinen nainen ja pyrin syömään terveellisesti...
..paitsi harvoin kun olen yksin kotona, tilaan makkaraperunat, juon kaljaa ja joskus poltan jopa tupakan >:D edes mieheni ei tiedä tästä.
Kommentit (59)
Stimuloin eturauhastani puolison dildolla ja masturboin ajatellen naapurin muijaa.
Puhun puhelimessa rskastsjani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kahden lapsen äiti. Välillä kun ajan yksin autoa, kuuntelen gangstaräppiä.
Nyt paljastui sekin, että akateemikot äidit käyvät myös vauvapalstalla. Ja se on akateemikolle oikeastaan paljon pahempi rike kuin gangstaräp, varsinaista rahvaan ja alemman yhteiskuontaluokan huvia!
Minä kun olen ollut käsityksessä ettei täällä muita olekaan kuin akateemisia naisia. Ainakin joka ketjussa joku muistaa mainita olevansa akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Puhun puhelimessa rskastsjani kanssa.
Siis rakastajan kanssa...
Hallanvaara kirjoitti:
Unohdan pukea vaatteet päälle, soitan Youtubesta musiikkia ja juon pari pannua kahvia.
Usein myös unohdan syödä, pörrään ympäri kofeiiniyliannostuksen saaneena. Ennen kun tulee paha olo leivon jotain helppoa, esim. omenahyvettä.
Täällä sama! Vihaan itselleni kokkailua joten vedän suklaata ja kahvia päivät pitkät :D
Leikin barbeilla ja pehmoleluilla. 👍🏻
Elän herkuilla koko päivän tyyliin kahvi aamupalaksi, lounaaksi leipäpala ja sitten leivon jotain hyvää, jota mussutan loppuillan. Jos intoudun "ruokaa" tekemään niin se on suunnilleen makaronia ketsupilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt paljastui sekin, että akateemikot äidit käyvät myös vauvapalstalla. Ja se on akateemikolle oikeastaan paljon pahempi rike kuin gangstaräp, varsinaista rahvaan ja alemman yhteiskuontaluokan huvia!
Sinä et näköjään tiedä meistä akateemisista yhtään mitään! Moni on esim. yhteiskunta- tai kulttuurialalta valmistunut, jolloin kuuluu tietenkin olla monipuolisesti kiinnostunut yhteiskunnallisista ilmiöistä ja myös ns. alempien kansankerrosten elämästä.
Vedän käteen.
Jos aikaa on enemmän, ostan pienen purkin jäätelöä, katson jonkun leffan ja syön sen.
Piilotan purkin roskapussin pohjalle jottei vaimo ja lapset huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kahden lapsen äiti. Välillä kun ajan yksin autoa, kuuntelen gangstaräppiä.
Minä kun olen ollut käsityksessä ettei täällä muita olekaan kuin akateemisia naisia. Ainakin joka ketjussa joku muistaa mainita olevansa akateeminen.
Niin, eiköhän täälläkin ole Akateemisia, akateemisia ja "akateemisia." Ihan miten kukin itsensä haluaa mieltää...
Leivon. Mies on työmatkalla ja tulee vasta ylihuomenna. Joten tänään leivoin pelillisen omenapiirakkaa ja söin puolet. Loput on huomiselle. Miehelle en tietenkään kerro mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä se akateemiisuus siihen kuuluu? Miksei akateeminen voisi niin tehdä?
Katson kauheita videoita eräältä sivustolta. Sellaisia joissa onnettomuuksia ja raakuuksia kaikenlaisia. Siinä oppii arvostamaan ihmiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Puhun itsekseen ja elukoille heh :D
Miksi tuo pitää salassa tehdä? Miksi eläimille ei saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
katson jonkun leffan ja syön sen.
Piilotan purkin roskapussin pohjalle jottei vaimo ja lapset huomaa.
Tämä on kyllä jo erikoista.
Epiloin jalkakarvoja.
Kuuntelen Youtubesta musiikkia.
Lässytän kissoilleni.
Kaivelen alapäätäni ja haistelen sormiani, käytän nöyhtäisimpiä collareitani, pissaan ovi auki enkä pese aina käsiäni, katson tosi teeveestä bacheloria ja temppareita. Olen akateeminen virastossa työskentelevä kolmekymppinen nainen.
Unohdan pukea vaatteet päälle, soitan Youtubesta musiikkia ja juon pari pannua kahvia.
Usein myös unohdan syödä, pörrään ympäri kofeiiniyliannostuksen saaneena. Ennen kun tulee paha olo leivon jotain helppoa, esim. omenahyvettä.