Mitä asioita teette vain yksin ollessanne / "salaa"?
Olen todella aktiivinen, urheilullinen nainen ja pyrin syömään terveellisesti...
..paitsi harvoin kun olen yksin kotona, tilaan makkaraperunat, juon kaljaa ja joskus poltan jopa tupakan >:D edes mieheni ei tiedä tästä.
Kommentit (59)
Keitän kattilallisen makaronia, johon sotken currya ja voita älyttömästi. Syön suoraan kattilasta olkkarin sohvalla istuen ja ahmin mahani täyteen.
Kun tulen suihkusta, niin en heti pue päälleni. Oikeastaan saatan oleilla nakuna koko loppupäivän.
Hengailen alasti kotona. Se on aika vapauttavaa.
Yksinäni myös kirjoitan novelleja ja piirrän ja maalaan, koska vain yksinään ollessa ei ole kukaan kuikuilemassa olan yli.
Nyt ainakin syön karkkia salaa yksin kotona.
Piereskelen niin että vedän housut alas, pyllistän ja käsillä levitän pakarat auki.
Nautin lelustani ja äänehdin kovasti.
Olen akateeminen kahden lapsen äiti. Välillä kun ajan yksin autoa, kuuntelen gangstaräppiä.
Puhun itsekseen ja elukoille heh :D
Kosketttelen mun pippeliä pikkurillillä peilin edesssä ja tokaisen ääneeen "jössses".
Kaivan nenää, rapsutan persettä, nypin pinseteillä karvoja tisseistä, röyhtäilen ja piereskelen. Kaikkea naisellista.
Puhun ittekseni. Syön salaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kahden lapsen äiti. Välillä kun ajan yksin autoa, kuuntelen gangstaräppiä.
Nyt paljastui sekin, että akateemikot äidit käyvät myös vauvapalstalla. Ja se on akateemikolle oikeastaan paljon pahempi rike kuin gangstaräp, varsinaista rahvaan ja alemman yhteiskuontaluokan huvia!
Vedän käteen