Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kolmekymppinen, lapseton nainen ei löydä miestä?

Vierailija
17.03.2013 |

viesti on pakollinen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole välttämättä siitä että ei "löydä", vaan että ei koe sitä oikeaa tunnetta. Jos on ollut joskus todella rakastunut tai ollut intohimoisessa suhteessa, ei mikään semmoinen "ihan ok" tunnu järkevältä valinnalta. Mitä enemmän on ikää, sitä enemmän useimmiten on myös aikaisempia kokemuksia joihin verrata. Kyllä minua ainakin harmittaa joittenkin kavereitten puolesta, jotka ovat vaan ottaneet "jonkun" koska se perhe pitää perustaa. 

Vierailija
22/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lukisit tuon "Millainen nainen jää miehettä?" vai koetko olevasi jotenkin niin ainutlaatuinen, ettei sinua jo olisi mainittu ko. ketjussa? Sieltä sitten vaan itseä etsimään.

PS. Ota peili mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 00:19"]

Se näkyy päälle päin että yrittää löytää miehen. Siinä vaiheessa kun päättää että pitää vaan hauskaa, pitää muistaa ottaa joku tikku mukaan jolla tökkii kauemmaksi niitä joka paikasta liiveihin uivia miehiä. Miehet tykkää hauskoista naisista, jos yrittää liikaa, ei ole hauska. Pitää lakata miettimästä ja vaan elää ja antaa mennä. Se sitten jossain vaiheessa kopsahtaa kohdalle, mutta ensin pitää vaan unohtaa koko homma.

[/quote]Tämä on täsmälleen, tarkalleen ja nimenomaan se resepti, jolla moni jää ikisinkuksi :-D.

Vierailija
24/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asettaa ehtoja, ei välttämättä löydä ketään ja muuttuu katkeraksi. Mun ainoa ehto oli löytää joku josta mä pidän ja joka pitää musta. Löysin tällaisen tyypin ja mentiin yhteen, ollaan oltu kohta 15 vuotta. Sama nainen vei neitsyyteni. Liife's good.

Vierailija
25/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niistä näkyy, että biologinen kello tikittää. Pitäisi alkaa heti tehdä lapsia. Voit löytää miehen, jos katsot kymmenen vuotta itseäsi vanhempia. Mutta hekin usein ovat toisella kierroksella eivätkä halua enää uusia lapsia, joten heillekin näyttäydyt vauvanvaatijana.

Toinen vastaus on, että hyviä miehiä on tosi vähän, ja yleensä naiset ovat usein mieluummin sitten ilman.

Vierailija
26/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 21:51"]

Jos asuu pääkaupunkiseudulla, ni ei todellakaan ole mitään helppoa!

[/quote]

On helppoa. Pääkaupunkiseudulla on pari sataa tuhatta miestä.

Vierailija
27/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 23:37"]

Itse en ainakaan löydä siksi, että mulle sopivia miehiä on aika vähän, kun en itsekään ole ihan tavallisimmasta päästä ihmisiä. Haluan tulevien lasteni isäksi miehen, josta voin sanoa, että hän on paras ystäväni, mut toisaalta tän ihmisen pitäisi olla myös ulkoisesti sen oloinen, että voin juuri hänen kanssaa kuvitella harrastavani loppuikäni seksiä ilman että tarvitsisi ihan hirveästi muiden perään haikailla. Sit tietty miehen pitäisi haluta lapsia ja olla kaikinpuolin kunnollinen ja terve (ei siis päihde- tai mielenterveysongelmia), että oikeasti myös kykenee osaltaan jälkeläisistään huolehtimaan.

Parikymppisenä, kun lasten hankinta ja kestävän perheen tarjoaminen heille ei ollut vielä omassa elämässäni ajankohtaista, olin valmis seurustelemaan huomattavasti kevyemmällä mielellä. Riitti lähinnä, että toisen kanssa on kivaa, ei niin väliä vaikka esim. tulevaisuudensuunnitelmat olisivat olleet molemmilla ihan erilaiset. Veikkaan, että jos jään lapsettomaksi ja joskun vaihdevuosi-ikäisenä etsin miestä, suhtaudun myös asiaan paljon kevyemmin kuin nyt, kun ei enää tarvitse ajatella onko miehestä miksikään loppuelämän puolisoksi tai isäksi tai edes asuinkumppaniksi. Tällä hetkellä elämäntilanne on semmoinen, että mihinkään kevyempiin suhteisiin ei voi tuhlata aikaansa vaan pitäisi oikeasti löytää semmoinen ihminen, jonka kanssa voi uskoa viettävänsä hyvillä mielin loppuelämänsä ja johon tietää pystyvänsä luottamaan ihan tavallisessa arjessa myös niinä vähän huonompina päivinä. Ja se pitäis löytää mahdollisimman pian, ennenkuin hedelmällisyys lähtee laskuun.

[/quote]

Kai ymmärrät miten naurettava toi sun tekstisi oli?

Vierailija
28/31 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 21:51"]

Jos asuu pääkaupunkiseudulla, ni ei todellakaan ole mitään helppoa!

[/quote]

On helppoa. Pääkaupunkiseudulla on pari sataa tuhatta miestä.

[/quote]

Ainakin miehenä sanon että pk-seudulla on vaikeaa.

Naisten kannattaa miettiä se oma taso (ulkonäkö+varallisuus/koulutys ja luonne).

Vierailija
29/31 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 00:10"]

Ni, yksinäinen nainen kai usein sivistää itseään, huolehtii itsestään, pohtii kaikenlaisia syntyjä syviä..? Yksinöinen mies vetää kai useimmiten kaljaa tai on totaalisen ihmissuhdetaidoton/naisenpelkoinen.. miten näiden halut vois kohdata? Ja naisen vaatimuksen on usein korkealla, mikä on kyllä ymmärrettävää, kuka hyvään elämään tottunut haluaa vajota jonkun urpon kanssa keskiajalle?? Ja hei, 30v nainen EI OLE VANHA:DD [/quote]

Juu, tuossa asia on hyvin kuvattu. Erittäin itsekäs nainen ei todellakaan löydä puolisokseen hyvää miestä.

Hyvät miehet pysyvät hyvinä vaan kun löytävät AJOISSA naisensa. Ja se ei todellakaan tarkoita yli kolmekymppisenä. Lopuista tulee juuri niitä kuvailemiasi yksinäisiä:

Yksinäinen mies vetää kai useimmiten kaljaa tai on totaalisen ihmissuhdetaidoton/naisenpelkoinen..

Mutta jos tajuaa poimia noista sen joka oli joskus hyvä, hän muuttuu takaisin hyväksi tosi äkkiä. Se on vaan tuossa iässä tosivaikea löytää tuosta joukosta sitä hyvää. Olisi siis kannattanut olla vähemmän itsekäs ja poimia parhaat miehet joukosta itselleen silloin kun se olisi ollut helppoa.

"Parikymppisenä, kun lasten hankinta ja kestävän perheen tarjoaminen heille ei ollut vielä omassa elämässäni ajankohtaista, olin valmis seurustelemaan huomattavasti kevyemmällä mielellä. "

Kuten tuossa jo todetaan, ihan oma syy ettei suhtautumisesi ollut aikanaan kunnossa.

Tuollaiset naisten asenteet juuri tuhoavat ne kunnolliset miehet, joista muuten olisivat olleet niitä kaikkein parhaita aviomiehiä. Parisuhdetaidot opitaan, ei niitä kukaan syntyessään ole saanut. Ja kun miehille ei ajoissa anneta tilaisuutta oppia, niin sitten niiitä ei ole kun naiset niitä kaipaa, vaikka miehen asenteet olisi miten hyvät tahansa. Ja sitten vielä vaaditaan välittömästi perheen perustamista suunnilleen ensitapaamisella.

Kyllä tuo vaan todistaa, ettei jotkut naiset osaa eikä välitä huomioida toisia (miehiä) ollenkaan. MInä-Minä-Minä asennetta kyllä riittää. Mutta miksi ihmeessä oikeasti hyvä mies tuollaista huolisi, parempi olla ilman?

Vierailija
30/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänelle ei kelpaa. Yksinkertainen vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme