Onko tää trendikäs valaisin?
Kommentit (20)
Ei todellakaan! Halpa, härski kopio ei ole ikinä trendikäs eikä tyylikäs.
En tiedä trendeistä, mutta en itse pidä siitä, että materiaali on muovi. Jalka on epäsuhtaisen raskaan näköinen varjostimeen nähden. Kummallinen kitch-koukero yhdistettynä ihan toisen tyyliseen varjostimeen. Jokin tuossaei kerta kaikkiaan miellytä minua.
Miksi unelmiesi lampun pitää olla myls trendikäs? Ei kai teillä ole tapana esitellä makuuhuonekin vieraillenne?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:04"]
[/quote]
Kerrotko mistä tää on kopio, niin ostan sen aidon. Jossain näin tällaisen vastaavan, mutta en tiennyt mikä se on. Tää oli lähinnä sitä näkemääni.
ap.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:04"]
[/quote]
Kerrotko mistä tää on kopio, niin ostan sen aidon. Jossain näin tällaisen vastaavan, mutta en tiennyt mikä se on. Tää oli lähinnä sitä näkemääni.
ap.
[/quote]
Kerron. Kartellin Bourgie. Esim. Stocka on myynyt sitä.
No niin, aloitetaampa alusta. Onko tämä trenkikäs valaisin =)
https://stockmann.com/p/fi/Kartell-Bourgie-poytavalaisin/12111?cm_vc=IOProduct
Yhtä ruma kyllä kuin tuo muovinen, mutta näyttää varmaan päivänvalossa paremmalta kuin kopionsa. En tykkää, vaikka reippaasta krumeluurista pidänkin. MIksi siis trendikkyys kiinnostaa sinua? Tahdotko esitellä lamput aikanaan vieraillesi?
Tuo on ihan yhtä ruma tuo alkup. En ymmärrä, hintaa nelinkertaisesti ja silti kitsi älöttävä muovilamppu. Mistä tuossa niinkuin maksaa? Muovi on muovia.
Mullekin tuli eka mieleen, että näyttää vähän Kartellilta, muttei ihan.
Ei se muovi, vaan se miten valo kulkee sen läpi, se minua tuossa viehättää. Sama kai se mitä makkariini laina, vaikka olis miten hirveä, eipä sitä siellä muut töllistelisi kuin oma perhe =)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:27"]
Ei se muovi, vaan se miten valo kulkee sen läpi, se minua tuossa viehättää. Sama kai se mitä makkariini laina, vaikka olis miten hirveä, eipä sitä siellä muut töllistelisi kuin oma perhe =)
[/quote]
Ei ole, jos kysyt täältä niin toimit vastauksien sen mukaan.
En ostais sitä, koska en pidä tuosta tyylistä, mutta jos päätät siihen päätyä, niin päädy edes siihen aitoon :)
En oikeestaan aluperin edes kysynyt, tykkäättekö se muut siitä, vaan onko se trendikäs. Eikös ne ole 2 ihan eri juttua.
Design -esineet on usein aika ajattomia. Itse en tuosta nimenoamisesta tyylistä (Kartell, muovivalaisimet, tuolit jne.) pidä, mutta juuri eilen ystäväni ihaili yhtä Kartellin kattovalaisinta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:55"]
En oikeestaan aluperin edes kysynyt, tykkäättekö se muut siitä, vaan onko se trendikäs. Eikös ne ole 2 ihan eri juttua.
[/quote]
ei ole puuhöylä
Pitäisi varmaan ensin määritellä sana trendikäs. Tarkoitatko siis "kaikilla on/kaikki haluavat" ?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:55"]
[/quote]
Aha, no sanoppas mitä asioita pitäisi pohtia kun kysyt olisiko se ok makkariin? Onko se makuuhuonemainen?
minä olen aina pitänyt juuri tuosta Kartellin valaisimesta, koska se on niin kevyen näköinen ja valo näyttää hyvältä siinä. Mieluummin tuo kuin joku messinkinen tai puurunkoinen raskaan oloinen valaisin. Kartellia on näkynyt jo vuosia sisustuksissa, tuskin se mihinkään häviää, kun on klassikko. Ei kait ole trendikäs mutta klasikko.
On trendikäs. Joka toisessa blogissa must-juttuna tällä hetkellä... Ei siinä, itsekin tykkään kyllä Bourgiesta,
Mitä väliä? Jos tykkäät lampusta, ostat sen makkariis ja ihailet sitä siellä. Se siitä.
Ei. Aika mauton ja halvanoloinen tuollainen muovinen lamppu.