Formulat pilasivat sunnuntain!
Voihan Vee, mies vouhkasi formuloista koko eilisen illan ja aamulla heti oli kahdeksalta komentamassa lapsia pois telkkarin äärestä, hän katsoo formuloita. Minä laittelin aamupalan ja rakensin lasten kanssa palapeliä ja pelasin muuttuvaa layrinttia.
Se Räikkönen meni vielä voittamaan. Se viimeistään pilasi koko päivän, suunnitelmani hiihtoretkestä jäälle ja illan rauhallisuuden. Röikkösen voiton jälkeen mies on istunut telkkarin ääressä, haki kämmykän siihen viereen ja luki sieltä mitä ruotsalaiset, englantilaiset ja saksalaiset lehdet kirjoittavat kimin voitosta. Ja se jaksoi tehdä sitä koko päivän. Kun neljän jälkeen kysyin että saisiko lapset katsoa telkkua edes hetken, se sanoi että ei käy, kisa alkaa uusintana maikkarilta kohta.
Onko muilla tällaista vai onko mieheni jotenkin sairas?
Kommentit (22)
kyllä tässä mennään normaaliuden ihan äärilaidoilla, jos Kimi voittaa vielä seuraavan kisan Malesiassa on mahdollista että miehesi menee psykoosiin tai jopa koomaan
kyllä tässä mennään normaaliuden ihan äärilaidoilla, jos Kimi voittaa vielä seuraavan kisan Malesiassa on mahdollista että miehesi menee psykoosiin tai jopa koomaan
Miksette hommaa toista telkkaria?
Sama tuli mieleen. Nykyisin saa 300€:lla aika hyviä telkkareita, meillä viisi, jokaiselle perheenjäsenelle oma telkku. Mikään ei ole niin tyhmää kuin tapella telkkariohjelmista.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 19:59"]
Sama tuli mieleen. Nykyisin saa 300€:lla aika hyviä telkkareita, meillä viisi, jokaiselle perheenjäsenelle oma telkku. Mikään ei ole niin tyhmää kuin tapella telkkariohjelmista.
Käyttekö ikinä ihmisten ilmoilla tai ulkoilemassa?
Hei...
Eihän aloittajan viestissä telkkari ollut se pääasia, vaan se, että osallistuisi perheen toimintaan. Meillä on myös muutama päivä vuodessa kun mies omistautuu vain itselleen ja sen suon. Mutta jos joka formulasunnuntai on tuollainen, teidän pitäisi keskustella asiasta. Älä tänään, hän käy vielä todennäköisesti kierroksilla, mutta huomenna tai tiistaina illalla huokaise puolihuolimattomasti että meni sitten sunnuntai ihan harakoille.
Älä painosta, jos on fiksu mies, hoksaa kyllä. Jos kimi-hysteria on fanaattista, voi saada hepulin, mutta rauhoittuu kyllä ajan mittaan. Älä toista (jankuta, nalkuta) asiasta, vaan jos eka kerta ei tuota tulosta, sano vaikka tunnin päästä, että voitasko lähteä joku ilta koko perhe lenkille.
Miehet inhoavat toistoa ja henkistä painetta. Koska asia ei ole "elintärkeä", älä tuo stressiä, vaan herätä häntä itseään saamaan ahaa-elämys.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 19:51"]
Voihan Vee, mies vouhkasi formuloista koko eilisen illan ja aamulla heti oli kahdeksalta komentamassa lapsia pois telkkarin äärestä, hän katsoo formuloita. Minä laittelin aamupalan ja rakensin lasten kanssa palapeliä ja pelasin muuttuvaa layrinttia.
Se Räikkönen meni vielä voittamaan. Se viimeistään pilasi koko päivän, suunnitelmani hiihtoretkestä jäälle ja illan rauhallisuuden. Röikkösen voiton jälkeen mies on istunut telkkarin ääressä, haki kämmykän siihen viereen ja luki sieltä mitä ruotsalaiset, englantilaiset ja saksalaiset lehdet kirjoittavat kimin voitosta. Ja se jaksoi tehdä sitä koko päivän. Kun neljän jälkeen kysyin että saisiko lapset katsoa telkkua edes hetken, se sanoi että ei käy, kisa alkaa uusintana maikkarilta kohta.
Onko muilla tällaista vai onko mieheni jotenkin sairas?
[/quote]
No onneks seuraaviin formuloihin on melkein viikko aikaa ;)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 19:59"]
Käyttekö ikinä ihmisten ilmoilla tai ulkoilemassa?
Itseasiassa silloin on helpompi koko perheen lähteä ulkoilemaan yhdessä, jos voidaan katsoa samaan aikaan tulevat ohjelmat omista telkuista. Vaihtoehtohan on, että henkilö A saa katsoa oman ohjelmansa digiboksille nauhoitettuna vasta sen jälkeen kun henkilö B on lopettanut oman ohjelmansa katsomisen.
Meillä mies ei lähde sänkyyn ennenkuin näkee illalla uusinnan maikkarin kanavalta... Nyt saan katsoa hetken tätä jenkki-alien-höpötystä
Meillä se pilaa melkein aina sunnuntait... joka perkeleen formulasunnuntai ei voida tehdä mitään, kun klo 15 tai mitä se nyt ikinä tuleekaan, on istuttava telkkarin edessä. Nyt se sentään tuli aamulla mutta tottahan itsekin heräsin herätyskellon piippaukseen, Yök :(
Meillä ei olla noin hysteerisiä formuloitten kanssa, ku ap:n mies on. Mutta meilläkin mies katsoo kisat ja aika pitkälle lapsetkin.
Tämä taas tarkoittaa sitä, että aina formulaviikonloppuisin mulla on pari-kolme tuntia aikaa, jolloin kukaan ei kaipaa minua! Se tarkoittaa lenkkeilyä, shoppailua, lukemista, kyläilyä, mitä ikinä haluankaan itsekseni tehdä.
Ei tarvi varmaan kertoakaan pidänkö formuloista, vaikken itse niitä katsokaan.
tästä Samsung telkku 169,-
http://www.euronics.fi/tuote/samsung-s23b350t-23-tietokoneen-n%E4ytt%F6/8806085214675/
Hehe, meillä se menee toisinpäin. Vaimo vahtaa formuloita ja mies ihmettelee vieressä. Saa nähdä mitä käy, kun niitä lapsia tulee :D
niin eihän tässä ollut kuin puolisen vuotta viikonloppuja touhuta perheiden kanssa ja just tänään SÄ suunnittelit koko perheen hiihtoa. Jos olisit vaivautunut keskustelemaan ja kertomaan suunnitelmistasi ajoissa, niin miehesi olisi varmasti kertonut, että tänään ei sovi. niin olisitte voineet hiihdellä, kun perheelle oikeesti sopii. eikä tarvis nyt vetää herneitäönoin joutavasta itseaiheutetusta tilanteesta.
formulat uusintoineen ottaa aikaa sen vajaa neljä tuntia, pakkomo lasten on just silloin istuttava telkkarin ääressä? kyllä suora lähetys menee tallenteen ohi.
kyllä miehesi käytös on hieman yliampuvaa, mutta jospa hän on kyllästynyt jatkuvaan mielensäpahoittaja akkaan, joka päälle päsmää noin rankasti kuin sä. sorry. vituttaa kaltaises, että suunnitellaan omassa pienessä mielessä ja sitten kuvitellaan, että kaikille sopii. kun jengi ei täytäkään odotuksia, niin sitten kiukutellaan ja mäkätetään. älä oleta, vaan puhu.
Jätä se!
Miksi ylipäätään ootellan jotain formulan loppumista?
Miksette mene ja retkeile keskenänne.
Vastavuoroisesti voisit itse pitää jonkun sunnuntaiaamupäivän vapaata.
Miksi pitää olla koko ajan niin tiivisti perheenä?
Hyi vittu mikä junttimies. Onko läskikin vielä?
Haha, meillä on kumpikin hurjia formulafaneja, niin että meillä ei siitä asiasta tule ongelmaa. Itse asiassa minä katselin suorana ne siirtyneet aika-ajotkin sunnuntaiaamuna kahdesta vähän vaille kolmeen, vaikka mies oli jo nukkumassa (se pilkkii aina siinä yhdentoista jälkeen). Mies sitten kiskoi minut sängystä viittä vaille kahdeksan, ja oli hienoa nähdä Kimin voittavan. :)
Kas kun meillä kaikilla on omat mieltymyksen kohteemme, niin urheilussa kuin missä tahansa muussakin elämänalueessa. Minä ja mieheni emme tykkää lapsista, joten emme ole niitä hankkineet. Me tykkäämme F1:stä, joten tiettyinä viikonloppuina istumme telkkarin ääressä ja vahtaamme siitä ympyrää ajavia autoja. :D Haaveena olisi F1-matka joko Montrealiin, Singaporeen tai Monacoon, mutta kisalippuhintoineen se taitaa olla pikkuisen meidän budjetin ulkopuolella.
Voi hyvänen aika.
Meillä mies on katsonut formuloita viimeiset 18 vuotta. Itse olisin lähtenyt lasten kanssa ulos ilman miestä. Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä. Ei tehdä asioista ongelmia.
No, jotkut meistä hylkäävät viettää aikaa myös miehensä kanssa. Kyllä muakin suututtaa, että puolet kesän vapaapäivistä menee mokoman roskan tuijottamiseen. Mihinkään ei voida lähteä, tai ainakin esim. uimarannalta on kerättävä kimpsut klo 14 että ehditään ajoissa kotiin, sisälle kökkimään :(
Tykkäävät siis, ei hylkäävät :) Damn autocorrect...
Miehesi näköjään tykkää formuloista.