Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden 2012 Suuri Hupparisorto

Tanja
08.06.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! Meillähän neiti on melkein saman ikäinen kuin Viktor. Neiti saa kyllä ihan samanlaisia raivareita. MINÄ ITTE menen autoon/tulen autosta/pukkaan ostoskärryä/laitan vaatteet. Ja sit noi katastrofit kun ruokaa tippuu lusikasta pöydälle, NOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Toimin näissä tilanteissa samalla tavalla kuin sinä, olen siinä saatavilla kun alkaa lohdutus kelvata. Ja sanon jotain just siitä et "sulla nyt harmittaa, mutta kyllä se siitä".

Vierailija
2/8 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten julma on maailma Viktoria kohtaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se "ihanaa", että muillakin on samanlaista. Pojalta otettiin se ainoa aamuinen tuttipullo n. 1,5 kk sitten pois, koska sitten ku meidän pikkukakkonen syksyllä syntyy, tuo isompi jätkänpätkä olisi varmaan melko hermona jos vauva saisi pullon ja ite ei. Tämähän on aiheuttanut sen, että meidän niin reipas ja aina aamuisin hyväntuulinen poika on muuttunut kirkuvaksi leijonanpennuksi, joka heittäytyy, potkii, yrittää purra ja ei suostu edes katsomaan nokkamukiin päin. Mikään muu ei auta kun se, että saa hetken kiukuta ihan kunnolla ja sit katsoa pikkukakkosta (kiitos YLE!). Uimahalli on helvetin esikartano siinä vaiheessa kun sieltä pitää lähteä pois. Ei mihinkään. Kahluualtaassa pitää lillua niin kauan, että huulet sinertää ja siltikin äiti ja isi on ihan pyllystä kun ne vaivaisen tunnin polskimisession jälkeen lähtevät viemään saunaan ja suihkuu. Tästä hyvästä poika päättää karata suihkusta yleensä juuri siinä vaiheessa kun on uimapuvut on saatu pois päältä. Vilautus ei ole kaukana. Kuinkahan epäkorrektia olisi laittaa mukelolle valjaat päälle uimahallissa...?

Vierailija
4/8 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähihallissa on suihkutiloissa 2 sellaista IKEAn valkoista, muovista syöttötuolia. Ne ovat ihan loistoja koska niihin paikan äidit voivat laittaa juuri tuossa pahimmassa karkaamisvaiheessa olevat pienet nakupellensä hetkeksi jotta itse saavat kuivattua itsensä :)

Vierailija
5/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä annan huutaa ja raivota. siis sen jälkeen kun oon ensin yrittäny rauhallisesti selittää ja rauhoittaa tilanteen. välillä yritän jopa huumoria, mut harvemmin tuo likka siihen lankeaa. eli huutakoon hetken, jos se häntä auttaa. :) valitsen siis taisteluni, kuten tohtori pili... eiku Dr. Phil ystävällisesti neuvoi jossain jaksossa. ;)

Vierailija
6/8 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nyt itsekin päätynyt siihen että se hetken raivokekkalointi taitaa vaan olle The Way To Go. Jaksaisi vaan itsekin sitä kiekumista ;)

Vierailija
7/8 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus oli kuin meiltä! :D

Vierailija
8/8 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyykö teiltä KidPeltorit? ;)