Painoindeksini on 16
Tällä saa ainakin kiitettävän määrän kakkaa niskaan mutta jos jollain on ASIALLISIA kysymyksiä niin vastaan niihin. Painoni ei ole oma valintani, koen vointini huonoksi ja oloni heikoksi mutta yritän saada painoa nousemaan syömällä 2-4 kertaa vuorokaudessa (myös yöaikaan) lämpimän ruuan sekä välipalat. Lihavista tuntuu olevan juttua tuon tuostaki joten vastapainoksi ajattelin tällaista aloitusta niille joilla on jotain mielen päällä meitä liian laihoja vastaan. Ja ystävällisessä mielessä avasin tämän, en jaksa tapella asiasta!
Kommentit (28)
pituus 157cm ja painoa 3 lapsen jälkeen 44kg. Ennen lapsosia painoa oli 42kg... Minäkin syön normaalisti ja välillä herkuttelen (aika useastikin) raskaasti... Mutta paino ei nouse.
Isäni on samanlainen kuin minä, ja lapselleni on periytynyt sama ongelma, eikä neuvola reagoi mitenkään asiaan vaikka kuinka yritän sanoa siitä. Lapsi on 2v. ja käyttää vaatekokoa 74/80. Itselläni housujen tuumakoko on 25/32.
T. Ap
Itse kun olisin vain onnessani, jos voisin syödä mitä vaan lihomatta, tosin en nyt halua vähätellä ongelmaasi. Voi olla että olisin toista mieltä jos olisin kengissäsi. Kumma juttu miten paljon aineenvaihdunta ihmisillä voi vaihdella!
Pystyn syömään kaksi pakettia pekonia/kaks kerroshampparia/perhepizzan kerralla... =P Kyllä mä sitten istun vessassakin sen edestä... T. Ap
Vaan jos joku haluaa kokeilla puhunko totta. Nyt siihen on mahollisuus! :)
T. Ap
nyt sit on ihan normaali painoinen ja uskaltaa enemmänkin liikkua ku ei tarvi pelätä et paino laskee liian alas, minkä ikäinen olet? seurusteletko?
mutta sairaanhoitajana olen kyllä sitä mieltä että jos olet terve ja syöt normaalisti painaisit enemmän. Voisiko sulla olla joku loinen jos ei muuta sairautta ole? Johonkin aineenvaihduntaongelmaan tuo muuten kyllä viittaa tai muuhun sairauteen.