Ruualaittajat tai ruuasta tietävät! Tyhmä tarvitsee apuanne!
Eli tein viikko sitten pasteijoita jotka paistoin uunissa. Ylimääräiset laitoin pakkaseen.
Nyt pitäisi tarjoilla uudelleen näitä.
Missä asteessa ja kuinka kauan pasteijoita pitää lämmittää uunissa jos laitan ne suoraan pakastimesta uuniin?
Mikro ei käy.
Kommentit (30)
Mielisairaalla on ongelmansa. Mikrossa paras ja nopein.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan, jos paikalla ei ole mikroa? Haluaa kenties lämmittää kymmeniä pasteijoita?
On minulla mikro mutta en HALUA mikrottaa. Koostumus kärsii ja uunituoreus ei säily.
Nyt ajattelin että hieman sulaneena uuniin, uuni 150 astetta ja annan olla hieman pidempään kunnes merkkivalo sammuu..
Vierailija kirjoitti:
Nopein, mutta ei paras. Lötröjä löllöpiiraita, ei hyvä.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
On minulla mikro mutta en HALUA mikrottaa. Koostumus kärsii ja uunituoreus ei säily.
Nyt ajattelin että hieman sulaneena uuniin, uuni 150 astetta ja annan olla hieman pidempään kunnes merkkivalo sammuu..
Kyllä se mikro on ehdottomasti paras. Uunissa jäisen sisustan kuumentaminen vaatii sellaisen paahdon että pinta menee pilalle. t. pro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mikro on ehdottomasti paras. Uunissa jäisen sisustan kuumentaminen vaatii sellaisen paahdon että pinta menee pilalle. t. pro
Käytän molempia t. ammattilainen ;-) Sulatus ja kuumennus mikrossa, hujauspaisto uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän molempia t. ammattilainen ;-) Sulatus ja kuumennus mikrossa, hujauspaisto uunissa.
Eikö parempi ole antaa sulaa huoneenlämmössä tai jos aikaa niin jääkaapissa ja sitten uunilämmitys? Voitaikinahan ei ole mikron paras kaveri..
Vierailija kirjoitti:
Up lisää mielipiteitä!
225 tuntuu aika kovalta kun siinä alunperin ne kypsensinkin..
100 astetta ja 15 min?
150 astetta ja 10 min?
Oijoijoijoi elämä on julmaa!
Mä olen lämmittänyt itse leipomani pasteijat jäisinä. Eli uuni lämpenemään 150c ja pasteijat sinne toistaiseksi kylmään uuniin. Aikaa n. 15 min ja ihan täydellisiä tuli.
Meillä ei ole mikroa ja harrastan leivontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up lisää mielipiteitä!
225 tuntuu aika kovalta kun siinä alunperin ne kypsensinkin..
100 astetta ja 15 min?
150 astetta ja 10 min?
Oijoijoijoi elämä on julmaa!
Mä olen lämmittänyt itse leipomani pasteijat jäisinä. Eli uuni lämpenemään 150c ja pasteijat sinne toistaiseksi kylmään uuniin. Aikaa n. 15 min ja ihan täydellisiä tuli.
Meillä ei ole mikroa ja harrastan leivontaa.
Kiitos! Juuri tälläistä kompaktia neuvoa halusinkin! Ja vielä tarkennuskysymys: meneekö aikaa yhteensä 15 min vai uunin lämmettyä 15 min ? 🙋
Laita suljettuun astiaan (metallinen) pasteija ja uuniin vaikka 150 astetta ja testaa riittääkö 10 min vai 15 min. Suljetussa astiassa koskteus ei karkaa niin helposti ja pasteija ei rupea kuivumaan liikaa ja palamaan. Vaihtoehtoisesti folioon.