Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me menemme koko perhe yhdessä virpomaan.

Vierailija
17.03.2013 |

Tämä on meille jo perinne. Minä olen pukeutunut kanaksi, mieheni kukoksi ja lapset (5kpl) ovat tipuja. Jos olen raskaana, olen teipannut masuni päälle paperista askarrellun munan kuvan. Askartelemme oksat perheen kesken iltapuhteena. Olemme hauska näky kun vaapumme pitkin pihoja, mies ekana, minä tokana ja lapset perässä. Koskaan en ole kuullut huonoa palautetta tai valitusta, että miksi aikuiset ovat mukana. Kaikista se on ollut hauskaa.Ja lapsilla on turvallinen olo kun vanhemmat ovat mukana. Meillä kaikilla on hauska pääsiäinen. Herkut jaamme sitten kaikkien kesken.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
2/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taasen mies käy kavereidensa kanssa virpomassa mutta palkaksi pyytävät kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olitteko Karkkilasta?

Me kävimme mieheni kanssa viime vuonna virpomassa jo palmusunnuntai-yönä ja muistan täältä toisenkin perheen, oli Karkkilasta, jossa käytiin jo yöllä virpomassa.

Vierailija
4/4 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 01:38"]

Ap, olitteko Karkkilasta?

Me kävimme mieheni kanssa viime vuonna virpomassa jo palmusunnuntai-yönä ja muistan täältä toisenkin perheen, oli Karkkilasta, jossa käytiin jo yöllä virpomassa.

[/quote]

Ei vaan Mellilästä.

Meillä on yöllä ensin ihan muut virpomiset ja aamulla sitten vasta lasten kanssa kunhan se mainitsemani muna on ensin maalattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi