Onko paniikkihäiriöiset vakava turvallisuusriski julkisissa kulkuneuvoissa?
On mahdollista, että paniikkihäiriöinen suistaa bussin tieltä tai kaappaa jopa lentokoneen paniikkikohtauksen tullessa päälle. Miten tällainen olisi estettävissä? Näin tapahtui jo Uuraisilla. Onko paniikkihäiriöisten pakkohoito ainoa mahdollisuus estää tällaisen toistuminen? Tässäpä tälle päivälle pohdittavaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut toivat hallituksessa ollessaan 34 000 bussimatkustajaa varmistaakseen äänestäjiensä kiinnostuksen markkinoimiinsa vaaliteemoihin.
Ikävää, että persueliitin etujen ja huippupalkattujen suojatyöpaikkojen turvaaminen meni bussimatkustajien tavallisten ihmisten turvallisuuden edelle.
Näinhän se on. Perussuomalaiset ovat iloinneet keskustelupalstoilla jokaisen r*iskauksen jälkeen kuinka kannatus nousee.
Miten tämä liittyy paniikkihäiriöön?
Koska samaa metodia käyttävät nyt siinä.
Yleisesti ottaen paniikkihäiriöiset ei ole vaarallisia, mutta minä kyllä olen joskus nuorena ollut panikoituessani. esim. jos sain kohtauksen lentokoneessa, yritin pakonomaisesti päästä ulos, siis koko lentokoneesta, ja tarvittiin henkilökuntaa pidättelemään minua. Samoin olen saanut paniikkikohtauksen hammaslääkärin tuolissa, ja tuli pakonomainen tarve päästä pois. Kun hammaslääkäri yritti vähän pidellä minua paikallaan kun aloin liikehtiä ja sanoa jotain siitä ettei kestä enää kauaa, paniikki kasvoin, riuhdoin itseni väkisin pois ja löin vielä hammaslääkäriä ennen paniikkipakoani, ettei enää yrittäisi estää poistumistani.
Vierailija kirjoitti:
Persut toivat hallituksessa ollessaan 34 000 bussimatkustajaa varmistaakseen äänestäjiensä kiinnostuksen markkinoimiinsa vaaliteemoihin.
Diktaattori Timo Soini ja hänen hillotolppansa...
Mä oon sitä mieltä, että paniikkihäiriöiset pois kaduilta ilman hoitajia.
Jos ihminen ei kykene liikkumaan saamatta hepulia niin ei semmoisen pitäisi tuolla liikkua!
Turun p*ukottajallakin oli varmaan paniikkihäiriö
Jos mukamas oli paniikkihäiriö, niin mielisairaala on oikea osoite. Eikä häiriköimään bussissa. Vielä käytti kanna-bista. Meitä kusetetaan 6-0.
Jos siis tämän tapauksen paniikkihäiriö meinasi aiheuttaa vaaraa muillekkin, niin muiden turvallisuuden takia henkilö hoitoon
Haagan _puukkojunkkari_llakin oli varmasti myös paniikkihäiriö, voi raukkaa
- Meillä on unelma, Aino, Vihreät
Vierailija kirjoitti:
Jos mukamas oli paniikkihäiriö, niin mielisairaala on oikea osoite. Eikä häiriköimään bussissa. Vielä käytti kanna-bista. Meitä kusetetaan 6-0.
Jos siis tämän tapauksen paniikkihäiriö meinasi aiheuttaa vaaraa muillekkin, niin muiden turvallisuuden takia henkilö hoitoon
Yhdenvertaisuuden nimissä kaikki paniikkihäiriöiset pakkohoitoon
S*ojavärillä varustettu huumeh*rhö. Tuskin mitään paniikkihäiriötä. Järki hoi!!!!
Vaikea uskoa.
Itsellä myös paniikkikohtauksessa kamala pakenemisen tunne mutta en ole ikinä ollut vääräksi muille.
Enemmänkin sitä lamaantuu paikoilleen ja menettää toimintakyvyn kokonaan. Enemmän olisin uhkatekijä sitten jos olisin ratissa.
Agressiokohtaukset on asia erikseen.
Asianajaja. Kukahan oli. Oliko joku vihertyttönen?
Vierailija kirjoitti:
Soinin Persut. Nyt on ihan eri mies johdossa.
En ole elämäni aikana koskaan kuullut että paniikkihäiriön saanut aiheuttaisi muille hengenvaaran julkisissa, koska yleensä paniikkihäiriöinen haluaa pois ahdistavasta tilasta lähtemällä pois paikalta tai jos tämän mukana tuttu henkilö niin pysyy tämän läheisyydessä ja ottaa tästä turvaa ja tukea paniikkikohtauksen ajaksi. Pidetään kädestä kiinni, muistutetaan hengittää koska kyseinen henkilö voi ahdistuksessaan hyperventiloida ja vakuutetaan että ”ollaan tässä, ei hätää, en jätä sua yksin”.
Vierailija kirjoitti:
En ole elämäni aikana koskaan kuullut että paniikkihäiriön saanut aiheuttaisi muille hengenvaaran julkisissa, koska yleensä paniikkihäiriöinen haluaa pois ahdistavasta tilasta lähtemällä pois paikalta tai jos tämän mukana tuttu henkilö niin pysyy tämän läheisyydessä ja ottaa tästä turvaa ja tukea paniikkikohtauksen ajaksi. Pidetään kädestä kiinni, muistutetaan hengittää koska kyseinen henkilö voi ahdistuksessaan hyperventiloida ja vakuutetaan että ”ollaan tässä, ei hätää, en jätä sua yksin”.
No nyt on olemassa ennakkotapaus
Toivottavasti nuo bussimatkustajat olivat suváitseváisia tai heidän perheenjäseniä!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuo bussimatkustajat olivat suváitseváisia tai heidän perheenjäseniä!
JYTKY! JYTKY! JYTKY! JYTKY!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soinin Persut. Nyt on ihan eri mies johdossa.
Halla-aho on ollut viime vuosina oikea toimen mies. Saanut pidettyä puheen Helsingin kaupunginvaltuustossa jossa kritisoi koulujen kasvisruokapäivää. :D
No, onhan Mestari toiminut aktiivisesti myös Brysselissä, lähinnä Saudi-Arabiaan suuntautuvan aseviennin puolesta. Kyllähän ISISin tärkeintä tukijaa kannattaa aseistaa.
No laita esimerkki, kun hoette samaa joka ketjussa.