Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paniikkihäiriöiset vakava turvallisuusriski julkisissa kulkuneuvoissa?

Vierailija
13.03.2019 |

On mahdollista, että paniikkihäiriöinen suistaa bussin tieltä tai kaappaa jopa lentokoneen paniikkikohtauksen tullessa päälle. Miten tällainen olisi estettävissä? Näin tapahtui jo Uuraisilla. Onko paniikkihäiriöisten pakkohoito ainoa mahdollisuus estää tällaisen toistuminen? Tässäpä tälle päivälle pohdittavaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö on todennäköisesti temmattu tähän mukaan kun on huomattu ettei Suomi ala panikoimaan pahanteosta. Asia selvitetään Suomen lainsäädännön puitteissa. Ei suuria kohuotsikoita, ei maailmantuskaa eikä paratiisipaikkaa pahantekijälle, jollain siis tarvitsee pelastaa kasvot.

Mun äidillä on/oli paniikkihäiriö. On ns. parantunut siitä. Ei sillä ollut kohtauksen aikana tarvetta bussia kaapata. Huusi ja kettuili kaikille ympärillään kunnes pääsi tilanteesta pois.

Vierailija
42/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kanssamatkustajat ovat katsoneet häntä rasistisesti, mikä on laukaissut paniikkikohtauksen. Muut matkustajat pitäisi laittaa maksamaan sakot viharikoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa.

Itsellä myös paniikkikohtauksessa kamala pakenemisen tunne mutta en ole ikinä ollut vääräksi muille.

Enemmänkin sitä lamaantuu paikoilleen ja menettää toimintakyvyn kokonaan. Enemmän olisin uhkatekijä sitten jos olisin ratissa.

Agressiokohtaukset on asia erikseen.

Sama minulla. Holtiton itku ja vaikea hengittää, sekä lamaantuminen paikalleen ovat yleisimmät oireet. Itse en ole ikinä käynyt kehenkään käsiksi, enkä aiheuttanut vaaratilanteita.

Vierailija
44/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa.

Itsellä myös paniikkikohtauksessa kamala pakenemisen tunne mutta en ole ikinä ollut vääräksi muille.

Enemmänkin sitä lamaantuu paikoilleen ja menettää toimintakyvyn kokonaan. Enemmän olisin uhkatekijä sitten jos olisin ratissa.

Agressiokohtaukset on asia erikseen.

Sama minulla. Holtiton itku ja vaikea hengittää, sekä lamaantuminen paikalleen ovat yleisimmät oireet. Itse en ole ikinä käynyt kehenkään käsiksi, enkä aiheuttanut vaaratilanteita.

Voitko olla varma, että näin ei tapahdu myöskään tulevaisuudessa?

Vierailija
45/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät toivat hallituksessa ollessaan 34 000 bussimatkustajaa varmistaakseen äänestäjiensä kiinnostuksen markkinoimiinsa vaaliteemoihin.

Kyllä me vihreät tuodaan niitä lisääkin. Eikä pois päästetä. Terv AinoooooPennaneeeen

Ootta te hauskoja terv. Sipiläinen 😂

Vierailija
46/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
47/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... eikö tuossa kuvaillussa tapauksessa ole "paniikkikohtaukselle", huonovointisuudelle ja jälkikäteen itkulle aika selkeä syy? Aikomus oli tehdä jotain, mutta alkoi kaduttaa ja pelottaa, mihin tulikaan suostuttua.

Vierailija
48/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt perssuolinkaisia harmittaa kun vimmalla vihmottu uutisankka lässähti todistajanlausuntoihin ja oikeuden päätökseen.

Vierailija
49/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen, keskustan ja perussuomalaisten muodostaman hallituksen MTV3lle myöntämällä kolmen miljoonan euron vaaliuutisointiapurahalla askarreltu valeuutinen ”bussi-iskusta”. T i r s k !

Vierailija
50/51 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen, keskustan ja perussuomalaisten muodostaman hallituksen MTV3lle myöntämällä kolmen miljoonan euron vaaliuutisointiapurahalla askarreltu valeuutinen ”bussi-iskusta”. T i r s k !

mitä?!?

Vierailija
51/51 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nämä "paniikkihäiriöiset" miehet on nyt?

Toivottavasti saavat hyvää hoitoa.