Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet mustahiuksisesta suomalaisnaisesta?

Vierailija
16.03.2013 |

Silloin siis kun musta ei ole hänen oma värinsä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tumman ruskeat, melkein mustat hiukset, toiselta puolelta sukuani kaikki on luonnostaan tummia. Mua luullaan usein mustalaiseksi, ainoa haitta tummista hiuksista.

Vierailija
22/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sanottu, että musta korostaa punakkuutta kasvoilla. Sen tekee kyllä blondattu hius vielä pahemmin.

Olen luonnostani maantien värinen, mutta minulla on omasta takaa esim. vahvat ja tummat kulmakarvat. Tämä helpottaa mustan hiusvärin istuvuutta omiin väreihini.

Olin yhdessä vaiheessa vuoden omassa värissäni (aikuisiälläni) ja se tuntui kamalalta. Monet luulevat mustaa luontaiseksi värikseni vaikka olenkin ihan täysin suomalainen. Suku on Hämeestä kotoisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vahvistaa vielä, ettei koskaan käytä sinimustaa. Se ei sovi minulle ollenkaan. Pelkkä syvä musta riittää.

Vierailija
24/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vahvistaa vielä, ettei koskaan käytä sinimustaa. Se ei sovi minulle ollenkaan. Pelkkä syvä musta riittää.

Vierailija
25/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 21:44"]

Tykkään. Mutta olenkin puolueellinen, kun osun itse tuohon kuvaukseen ;)

Tämä on minulle se omin väri. Kokonaistyyli ja esim. meikki ratkaisevat paljon. Kaikkien mustatukkien ei tarvitse olla rokkigootteja, mutta olen huomannut, että mustat hiukset vaativat vahvan tyylin.

Mustat hiukset jakavat paljon mielipiteitä, mutta se oma asenne on tärkein!

[/quote]

Komppi tälle! Olen kyllä kuullut paljon kehuja siitä, kuinka hyvin väri sopii minulle. Korostaa kuulemma kauniisti sinisiä silmiäni jne.

Toki on tullut myös negatiivista kommenttia. Lähinnä siitä, että olen melko luotaantyöntävän oloinen, sellainen kova. En oikein osaa selittää paremmin =D

Toki vaatemakuni on rock/gootti eli sovin yleiseen käsitykseen mustahiuksisista. Hiusvärini on ollut sama jo viimeiset kymmenen vuotta, sitä ennen olen kokeillut blondia, vaaleanruskeaa, tummanruskeaa, punaista ja jopa liilaa. Musta on kuitenkin ollut itselleni se paras väri, siinä tunnen oloni parhaimmaksi (ja sama pätee myös vaatteiden värissä).

Vierailija
26/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri pitää osata kantaa. Siksi se sopii nuorille aika huonosti. Mutta sellaiset 25+ mustahiuksiset naiset ovat pääsääntöisesti aika upeita. Tyylejä olen nähnyt gootista hippiin :)

Vierailija
27/27 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielidettä kysyt, niin naurettava pelle olet. Ei kukaan jksa sua loputtomiin kehua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi