Sara Chafak etsii vuoka-asuntoa
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9dc96819-f84c-41ae-8d45-615fee8…
Koska hän on muuttanut Suomeen vai onko syntynyt Suomessa? Pari kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa. Opiskelee jotain markkinointia Virossa englannin kielellä, toivottavasti enkku sujuu paremmin kuin suomi.
Kommentit (13)
Minulla on lasitettu par... - anteeksi.
Minulla on parveke vapaana - tervetuloa, Sara !
No kyllä se on ihan suomalainen. Miss Suomi muuten vaan, Haloo...
Varmasti löytyy asunto Saralle ja vuokranmaksusta voi sopia monella tapaa eikä tarvi välttämättä rahaakaan.
Sossun vuokrakipuraja ei oikein sovi yhteen keskustatoiveiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lokaation sijainti 🙂
Saran käsitys lukaalista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Sara ole opiskellut jopa yliopistossa. Kertoo kaiken yliopisto-opiskelijoista :D :D
Eikös sen pitänyt luoda artistin ura myös jenkeissä?
Hiukan hymyilyttää tuo kriteeri (lähellä) Helsingin keskustassa n. 700 eurolla. Eikö Helsingin Sanomissa ollut juttua siitä joku kuukausi, kuinka Helsingin keskustasta ei käytännössä löydy edes yksiöitä alta 600? Että pitää mennä vähän kauemmas keskustasta jos mielii halvempaa vuokra-asuntoa.
Kertoo paljon taloustilanteesta jos etsii noin edullista asuntoa.
Onko eronnut poikaystävästään?
Sarahan vietti Jenkeissä jonkun viikon. Palasi Suomeen ja hehkutti radiohaastattelussa kuinka on jo osittain unohtanut suomen kielen.
”Siis niinku you know kun mä olin niinku new york state of mindissa niin mä olin, mikäseolimikäseonsuomeks se sana, sano nyt se mikäseonsuomeksi?”
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Sara ole opiskellut jopa yliopistossa. Kertoo kaiken yliopisto-opiskelijoista :D :D
Puoli vuotta jossain Tallinnassa. Ehkä joku rahalla ostettava paikka business schoolissa.