Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskuntavaalit - kuka saa äänesi?

Vierailija
12.03.2019 |

Mitä puoluetta äänestäisit eduskuntavaaleissa? Oma ääneni menisi demareille: ovat olleet oppositiossa ja saaneet miettiä pahoja tekojaan, joten nyt on aika lunastaa lupauksia.

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä punavihreiden voimaketju tämä oikein on? :D

Äänestän Teemu Lahtista uudenmaan vaalipiiristä.

Sulta pitäisi ottaa äänioikeus pois...

Näinhän kommunistit haluaisi tehdä muille.

Olen siis kommunisti...ja ylpeä siitä!

Samaa ne nasut sanoo.

Vierailija
42/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset, henkilön valinta on kesken.

Mikä vaalipiiri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronika Honkasalo, Vas.

Veronikasta tulee jotenkin epärehellinen vaikutelma. Twitteröintinsä on yhtä suurta pahastumista milloin mistäkin. Valitusta muttei vastuunkantoa.

Ihan fiksuja puhuu. Olen jo useamman vuoden seurannut.

Päin vastoin: horisee, mitä sylki suuhun tuo ja kun joku kehtaa olla eri mieltä ei kykene argumentointiin vaan blokkaa surutta.

Vierailija
44/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pettynyt, että ensimmäistä kertaa aion olla äänestämättä. Ei mitkään valinnat ole olleet onnistuneita.

Vierailija
45/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että ihmiset ovat tutustuneet vaalikonevastauksiin ja tulleet järkiinsä.

Vierailija
46/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pettynyt, että ensimmäistä kertaa aion olla äänestämättä. Ei mitkään valinnat ole olleet onnistuneita.

No entä, jos et äänestäisi enää persuja, kokkareita tai demareita?

Vierailija
47/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että ihmiset ovat tutustuneet vaalikonevastauksiin ja tulleet järkiinsä.

Vaalikone - tuo rahvaan mielipiteennuodostaja. Kyllä olisi taas kirveellä töitä...

Vierailija
48/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt Teemua jo kahdessa edellisessä vaalissa.

Vierailija
49/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestiääneni menee KD:lle tai RKP:lle. Syynä se, että silloin näiltä viideltä isoimmalta menee yksi ääni pois ja näillä puolueilla on kuitenkin omassa vaalipiirissäni täysi mahdollisuus saada ehdokas läpi. Kumpikaan puolue ei edusta minua tai ajatusmaailmaani mutta oppositiosta on hyvä aina huudella.

Vierailija
50/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalikone - tuo rahvaan mielipiteennuodostaja. Kyllä olisi taas kirveellä töitä...

Ehdokkaat valehtelevat vaalikoneisiin häpeilemättä, että pääsevät sopivien ehdokkaiden listalle. Voivat olla oikeasti täysin eri mieltä mitä vastaavat.

Vierailija
51/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Protestiääneni menee KD:lle tai RKP:lle. Syynä se, että silloin näiltä viideltä isoimmalta menee yksi ääni pois ja näillä puolueilla on kuitenkin omassa vaalipiirissäni täysi mahdollisuus saada ehdokas läpi. Kumpikaan puolue ei edusta minua tai ajatusmaailmaani mutta oppositiosta on hyvä aina huudella.

RKP luultavasti otetaan mukaan sinipunavihreään hallitukseen kokoomuksen kaveriksi, joten sun kannattaa sitten äänestää híhhuleita.

Vierailija
52/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdokkaat valehtelevat vaalikoneisiin häpeilemättä, että pääsevät sopivien ehdokkaiden listalle. Voivat olla oikeasti täysin eri mieltä mitä vastaavat.

Juuri näin - ja se joka muuta uskoo on täysi typerys!

Vierailija
53/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen isänmaan puolustaja!

Vierailija
54/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Koetan päättää, äänestänkö persuja siitä huolimatta ettei sopivia ehdokkaita ole, vai jätäinkö äänestämättä.

Vierailija
55/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP on pahin takinkääntäjä ja opportunistipuolue - ovat valmiit myymään aatteensa hallitusvastuusta!

Vierailija
56/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin - ja se joka muuta uskoo on täysi typerys!

Itse ainakin kiinnitän huomiota nimenomaan siihen, kuinka ehdokas perustelee kantansa. Vihreiden, Piraattipuolueen ja Vasemmistoliiton ehdokkaat ainakin Helsingissä vakuuttavat älyllisillä kommenteillaan.

Vierailija
57/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin Pieksämäeltä päin sopivaa Vasemmistoliiton ehdokasta.

Vierailija
58/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia ajattelin äänestää, pääasiassa m a a h. m u u t t. politiikan vuoksi. Työskentelen itse alalla, jolla m a a h. m u u t t a  j a t ovat keskeisin asiakasryhmä ja voin vahvistaa näkemäni perusteella sen tiedon, mistä Perussuomalaiset ovat toitottaneet jo vuosikausia: h u m a n. syistä maahan tulleista "u u  s s u o  m a l  a i s  i s t a" ei juurikaan ole muuta kuin harmia Suomelle. Olen asunut myös Ruotsissa pari vuotta ja "n  o g  o  n  e    z  o  n  e  t" ja jatkuvat uutiset ilkivallasta, jengiväkivallasta, katuryöstöistä yms. tulivat vähän liiankin tutuiksi. 

Toivoisinkin, että ihmiset suhtautuisivat vasemmistopuolueiden politiikkaan hiukan kriittisemmin. Hyvät aikomukset ja jalot periaatteet eivät aina johda hyviin lopputuloksiin. Ja sanon tämän ihmisenä, joka on koko aikuisikänsä liikkunut vihervassaripiireissä ja päässyt lähietäisyydeltä todistamaan, millaista elämää kyseisen ideologian omaaminen teettää.

Vierailija
59/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus

Se on Virhe!😂

Vierailija
60/200 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Koetan päättää, äänestänkö persuja siitä huolimatta ettei sopivia ehdokkaita ole, vai jätäinkö äänestämättä.

Mikä vaalipiiri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi